Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز ارتباطات و رسانه نهاد نماز جمعه، دومین جلسه نقد و گفتگوی نخبگانی در خصوص بازخوانی رسالت‌های نمازجمعه در گام دوم انقلاب اسلامی، توسط دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه، روز شنبه ۲۵ دی ماه، از ساعت ۱۴:۳۰ برگزار و در «پایگاه مجازی نمازجمعه» و «شبکه امامت»، به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که در این جلسه، مهندس حسن بنیانیان، استاد دانشگاه و عضو ستاد اجرایی نقشه مهندسی فرهنگی کشور و حجت‌الاسلام‌ سیدمحمد حسینی امینی، امام‌جمعه آبیک به طرح دیدگاه‌ها و تبادل نظر خواهند پرداخت.

گفتنی است پیش از این، به‌منظور دریافت نقد و نظر نخبگانی و مردمی پیرامون نمازجمعه تراز و استفاده از مطالب ارزشمند اساتید و صاحب‌نظران حوزوی و دانشگاهی، تشکل‌ها، اصحاب رسانه، فعالان فضای مجازی و عموم مردم شریف، با اعلام درگاه‌های ارتباطی نهاد نمازجمعه، فراخوانی اعلام شده بود.

لازم به یادآوری است که منظور از برپایی این جلسات، به هیچ وجه مناظره به مفهوم عرفی آن نیست و در گفتگوها و مباحثات افراد و گروه‌های فکری درون گفتمانی، منوط به اینکه در فضای اخلاقی صورت پذیرد، برنده و بازنده و حاکم و محکومی وجود نخواهد داشت و برنده قطعی و مطلق تضارب آرا متفکرین انقلابی، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است و این جریان فکری با برکت، منجر به هر اصلاح و پیشرفتی شود، گامی در جهت بهبود و تعالی کارآمدی ساختارهای حاکمیتی برای خدمت مؤثرتر به مردم شریف تلقی می‌گردد.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به نشانی www.namazjomeh.ir یا از طریق کانال «شبکه امامت» به نشانی @shabake_emamat در پیام‌رسان ایتا و همچنین در پخش زنده اینستاگرامی در صفحه «شبکه امامت» به نشانی shabake.emamat، این برنامه را به صورت زنده مشاهده کنند.

همچنین امکان حضور خبرنگاران و رسانه‌ها برای انعکاس، با هماهنگی قبلی فراهم شده است.

کد خبر 5398045 فاطمه علی آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن بنیانیان انقلاب اسلامی ایران جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اقامه نماز جمعه قرآن کریم قرآن سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت های قرآنی انقلاب اسلامی ایران مسابقات قرآنی آیت الله مصباح یزدی عفاف و حجاب حضرت زهرا س امر به معروف و نهي از منكر آیت الله خامنه ای حوزه علمیه شیعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۲۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: دشمن با اعمال برنامه‌های مختلف به اهداف خود نرسیده و بر این اساس جنگ فرهنگی را مورد توجه قرار داده است.

آیت‌الله علی خاتمی امروز (جمعه ۷ اردیبهشت ماه) در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: بصیرت‌افزایی و شناخت دوست و دشمن حائز اهمیت است. بصیرت به معنی شناخت و موضع‌گیری درست و به هنگام بوده و در این میان دشمن با تمام قوا وارد جنگ فرهنگی کشور شده است.

وی با بیان اینکه رهبری در چند سال گذشته به بصیرت سیاسی تاکید ویژه‌ای داشتند، افزود: دشمنان از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، همه برنامه‌های خود را اعم از جنگ تحمیلی تا تحریم‌های گوناگون را علیه کشور اعمال کرده و امروز در حوزه فرهنگی وارد شده است.

امام جمعه زنجان در ادامه به ۹ اردیبهشت روز شوراها اشاره کرد و گفت: در بیانیه گام دوم رهبری، یکی از قدرت‌های موفقیت انقلاب اسلامی مشارکت مردم در مسائل سیاسی و اجتماعی عنوان شده و در این میان مردم صاحبان و حافظان اصلی انقلاب هستند.

وی به موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز اشاره کرد و گفت: چشمان بیدار باید به این موضوع مهم آگاه باشند و در این میان مقام معظم رهبری در سال ۸۰ در فرمان هشت ماده‌ای به صورت جامع مبارزه با فساد را اعلام کردند که در صورت اجرایی شدن دقیق آن به طور حتم نتایج و آثار و برکات فروانی به دنبال خواهد داشت.

خطیب نمازجمعه زنجان به روز یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در جمع کثیری از کارگران کشور جامع‌ترین مطالب را بیان کرده و به این مهم اشاره کردند، این قشر پیشتازان جهادی اقتصادی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه کارگران در کشورهای دیگر وسیله‌ای برای ثروت‌افزایی ثروتمندان هستند، ادامه داد: کار و تلاش عبادت است و این موضوع اهمیت بسزایی دارد.

وی بیان اینکه هر انقلابی عمل کردیم، موفق بودیم در غیر این‌ صورت دشمن ورود کرده است، گفت: واقعه وعده صادق قدرت، شهامت توان نظامی کشور را نشان داد و هیمنه پوشالی اسرائیل جنایتکار را در هم شکست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • یکی از رسالت‌های «مهر» روایت الگوهای موفق حلقه‌های میانی است
  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • مسئولان باید در برابر سوژه‌سازی‌ها کار اقناعی انجام دهند
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد