Web Analytics Made Easy - Statcounter

« فرزاد مخلص‌الائمه» روز چهارشنبه در نشست ملاقات مردمی و بررسی مشکلات شماری از شهروندان در اراک افزود: این مهم باید توسط بخش‌های مختلف استانداری، ادارات کل، ادارات شهرستانی و نهادهای عمومی غیردولتی که در استان مرکزی فعالیت دارند، در قالب برنامه منسجم اجرا شود.

وی بیان کرد: امروز فردی به عنوان متولی برنامه جامع ارتباط مردم و مسئولان و ارتباط مردمی در استان مرکزی انتخاب می شود تا صحبت‌های مردم به خوبی شنیده شود و درخواست‌ها حتی مواردی که شاید قابل پاسخ مثبت نباشد، شنیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی ادامه داد: برخی دستگاه‌های اجرایی در موارد متعددی با کُندی رفتار می‌کنند که تحت عنوان بروکراسی و دیوان سالاری بیمار و مفرط از آن نام می‌بریم که منجر به ناکارآمدی گسترده شده و منشا اعتراض مردم شده و برگزاری این جلسات کمک می‌کند تا این آسیب‌ها دقیق‌تر مشخص شود.

مخلص الائمه اظهار داشت: برگزاری نشست‌های چهره به چهره مردم با مسئولان سبب می‌شود مسایل با دقت ارزیابی و رابطه مردم با مسئولان تسهیل شود.

وی گفت: باید درب‌های اتاق‌های مدیران به روی شهروندان باز و مدیران از پشت میزها خارج شوند و از هر طریق مانند حضور در مساجد و محله‌ها بتوانند با مردم ارتباط بگیرند و زمان ارتباط‌گیری آنها باید از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی شود.

استاندار مرکزی افزود: برخی اعتراضاتی که در نشست ملاقات مردمی امروز مطرح شد، تُند بود و این حق را به مردم می‌دهیم که بیایند و درخواست خود را با قوت مطرح و حتی اعتراضشان را مطرح کنند.

مخلص الائمه عنوان کرد: اگر مشکلات مردم رسیدگی شود و مردم ببینند که مشکلاتشان توسط دستگاه اجرایی مورد بررسی قرار می‌گیرد، اعتمادشان تقویت می‌شود.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان در اوایل کار دولت سیزدهم فرمودند، اعتماد مردم به دولت آسیب دیده و باید جبران شود و یکی از راه حل‌های مهم در این خصوص، حضور مستقیم و رو دروی مسئولان با شهروندان است.

استاندار مرکزی ادامه داد: موارد و مشکلاتی که مردم با دستگاه‌های اجرایی دارند و سال‌ها باقی مانده با قوت و قدرت پیگیری می‌شود.

مخلص الائمه بیان کرد: قانون بالاترین مصلحت است و نباید شکسته شود اما از سوی دیگر قانون یک وسیله است و هدف نیست و وسیله‌ای برای توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور و افزایش رضایتمندی مردم است و قوانین ظرفیت‌های لازم را برای حل مشکلات مردم دارند و باید از آنها استفاده کرد. 

وی گفت: امروز (چهارشنبه) در مرکز ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات استانداری مرکزی، میزبان تعدادی از شهروندان و همشهریان استان مرکزی بودیم که درخواست‌ها، خواسته‌ها و بعضا شکایاتی داشتند که چهره به چهره و با حضور مقامات اجرایی مسئول مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

استاندار مرکزی افزود: موارد مطرح شده در این نشست، طیف متنوعی از موضوعات بود که دستورات لازم برای گره‌گشایی از آنها صادر شد.

در نشست ملاقات مردمی استاندار مرکزی، مسایل و مشکلات ۱۲ پرونده خرد و کلان مطرح و دستورات لازم برای رفع آنها صادر شد.

اشتغال؛ کمبود آب شرب و نیاز به مجوز حفر چاه، نبود اینترنت، نامناسب بودن معابر روستایی، حادثه خیز بودن جاده، انقضای پنج ساله طرح هادی و نیاز به لابروی قنوات، مشکل انتخاب دهیار در برخی روستاها، تامین برق یک واحد تولیدی در آشتیان، اعتراض به مسدود شدن یک باب مغازه، مجوز ساخت زمین مسکونی در کوی امام علی (ع) و اخذ زمین برای انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر اراک از مهمترین مسایل مطرح شده بود.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی فرزاد مخلص الائمه استانداری مرکزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی فرزاد مخلص الائمه اراک استان مرکزی فرزاد مخلص الائمه استانداری مرکزی استاندار مرکزی مخلص الائمه استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۲۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون سیاسی استاندار البرز مطرح کرد؛تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات

به گزارش خبرآنلاین البرز؛ مرتضی ولی پوری صبح چهارشنبه در دومین جلسه شورای اطلاع رسانی در سال ۱۴۰۳ که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به جایگاه ویژه خبر و رسانه و اهالی قلم گفت: در شرایطی که دشمن هر روز علیه کشور، نظام و ارزش‌های ما قلم می‌زند و توطئه می‌کند، خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم باید در خط مقدم این نبرد پاسخگوی توطئه‌ها باشند.

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های اصحاب رسانه، با بیان اینکه خبرنگاری یعنی ذوق، سلیقه، علاقه، تیزبینی، حق گویی، حق جویی و تبیین حقایق و واقعیت‌هایی که در جامعه رخ می‌دهد، عنوان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، جنگ نرم و جهاد تبیین از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و این وظیفه تک تک ما و اصحاب رسانه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با تاکید بر ضرورت تشریح و تبیین خدمات و دستاوردهای نظام و مسؤولان در استان البرز اظهار کرد: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی باید تلاش کنیم مردم به هر میزان پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و مشارکت سیاسی و اجتماعی داشته باشند؛ به همان میزان دشمن ناامید و بر پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور افزوده می‌شود.

ولی پوری با اشاره به سیاه نمایی‌های دشمن در خصوص خدمات نظام در سطح کشور و استان البرز و با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه باید در مقابله با این سیاه نمایی‌ها قلم بزنند و تشریح و تبیین کنند، خاطرنشان کرد: چهار مؤلفه مطروحه از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت در انتخابات را به عنوان نصب العین خود قرار دادیم.

وی با بیان اینکه در این راستا ۳۰ جلسه به منظور بررسی مسائل مربوط به انتخابات و تصمیم گیری در خصوص زیرساخت‌ها و مشکلات تصریح کرد: انتخابات به عنوان مهمترین رویداد سیاسی کشور، نماد مردم سالاری دینی و اقتدار و عزت مردم است و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست. در این راستا اصحاب رسانه نقش بسزایی در حضور مردم پای صندوق‌های رأی دارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904302

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم نویدبخش اجرای پروژه‌های شاخص در خراسان جنوبی است
  • نگاه دولت سیزدهم به کردستان یک نگاه ویژه است
  • حرفه‌آموزی به جای مدرک‌گرایی در دستورکار دولت است
  • همه برنامه‌های رئیس‌جمهور در سفر دوم خود به قم
  • معاون سیاسی استاندار البرز مطرح کرد؛تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات
  • حسن‌پور: گشت ارشاد مسئولان از اقدامات انقلابی دولت است
  • ۳۶۰ باب کلاس درس در چهارمحال و بختیاری در دست احداث است
  • فعالان اقتصادی به کنسرسیوم توسعه اقتصادی امیرکبیر ملحق شوند
  • تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان