Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسئول دفتر آمار و فن آوری اطلاعات شرکت آب و فاضلاب خوی از راه اندازی سامانه هوشمند قرائت کنتور آب در شهرهای تابعه و روستاهای تحت پوشش شرکت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، جواد خلخالی کارشناس مسئول دفتر آمار و فن آوری اطلاعات شرکت آب و فاضلاب خوی گفت : این سامانه علاوه بر قرائت کنتور آب،نسبت به پایش مشترکین پرمصرف اقدام و با ارسال اخطار به مشترک وی را از نحوه آب مصرفی مطلع می سازد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلخالی اظهار داشت: در این روش هر مامور قرائت کنتور با در اختیار داشتن یک گوشی هوشمند مجهز به سیم کارت که در آن نرم افزار ویژه قرائت نصب شده با اتصال به سیستم مرکزی قرائت،خارج شرکت آبفا اطلاعات کنتورهای آب را جمع آوری و به مرکز ارسال می کند.

وی افزود: با ارسال اطلاعات کنتورهای آب به سامانه مرکزی، قبض نهایی مشترک با آخرین اطلاعات موجود محاسبه و به  مشترک پیامک می شود.

کارشناس مسئول دفتر آمار و فن آوری اطلاعات شرکت گفت: نیاز نداشتن به مراجعه مامور برای تخلیه اطلاعات، نگهداری نامحدود اطلاعات توسط ماموران در روزهای مختلف، جستجو در اطلاعات، مشاهده نقشه قرائت برای ماموران جدید، اخذ گزارش های کنترلی، ذخیره سازی اطلاعات قرائت در زمان هایی که سرویس اینترنت فعال نباشد، از مزیت های این سامانه است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا شرکت آب و فاضلاب گوشی هوشمند سیم کارت نرم افزار پیامک اینترنت خوی کنتور آب هوشمند کنتور آب آب و فاضلاب خوی آب و فاضلاب آذربایجان غربی آبفا خوی قرائت کنتور شرکت آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۲۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌

ایسنا/قم برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از امروز تا جمعه چهاردهم اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا سه‌شنبه با قرائت دعای عهد، چهارشنبه شرح زیارت امین الله با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اصغر ظهیری، پنجشنبه قرائت زیارت عاشورا با نوای سید حسین جعفری نژاد و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد میردامادیان و قرائت دعای ندبه با نوای اسلام میرزایی دنبال خواهد شد.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام احمد قاسمی، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام محسن صبوری و از چهارشنبه تا جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدعلی بخشنده برگزار و هر روز بعد از نماز عصر نیز زیارت‌نامه حضرت معصومه(س) قرائت می‌شود.

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر نیز در قالب برنامه کارشناس محور برگزار می‌شود و شنبه با اجرای حیدری و حضور حجت الاسلام محمدی شاهرودی به عنوان کارشناس مسائل اعتقادی، یکشنبه با اجرای اسماعیلی و حضور حجت الاسلام محمد حسین فلاح زاده به عنوان کارشناس احکام، دوشنبه با اجرای امیدواریان و حضور حجت الاسلام علی اصغر همتیان به عنوان کارشناس سبک زندگی اهل بیت(ع)، سه‌شنبه با اجرای توفیقی و حضور حجت الاسلام محمدرضا اعوانی به عنوان کارشناس نهج البلاغه، چهارشنبه با اجرای حبیبی و حضور حجت الاسلام حسین جوشقانیان به عنوان کارشناس سیره شهدا، پنج شنبه با اجرای اسماعیلی و حضور حجت الاسلام رستم نژاد به عنوان کارشناس تفسیر قران و جمعه با اجرای حیدری و حضور حجت الاسلام محمدصابر جعفری به عنوان کارشناس مهدویت برگزار می شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج‌اسلام‌والمسلمین سید علیرضا تراشیون، غلامرضا قاسمیان، محمد حاج ابوالقاسم، سید حسین مؤمنی، حامد کاشانی، بندانی نیشابوری و مرتضی آقاتهرانی برگزار می‌شود و پنج‌شنبه و جمعه آقایان ابوذر بیوکافی و عباس حیدرزاده مداحی خواهند کرد.

 به گزارش ایسنا، پنجشنبه عصر زیارت آل یاسین با نوای حسین اردستانی و پنجشنبه‌شب قرائت دعای کمیل با نوای عباس حیدرزاده قرائت خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • افت تراز آب های زیرزمینی در کهگیلویه/توقف کشت برنج با آب زیرزمینی
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب