Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ جمال معتمدی‌زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در یک سال گذشته به اهم فعالیت‌ها اشاره کرد و گفت: تعداد ۷۰ روستا در قالب طرح بهینه سازی و کاهش تلفات انرژی در استان مدنظر قرار گرفته بود که این تعداد با رایزنی‌های صورت گرفته به ۲۵۰ روستا افزایش یافت که کار آنها تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به موضوع ناپایداری‌های ولتاژ اشاره کرد و گفت: با اقدامات صورت گرفته و مساعدت برق منطقه ای خوزستان احداث پست بهمئی در سال گذشته اتفاق افتاد و قبل از شروع فصل گرما به بهره‌برداری رسید تقریبا سطح ولتاژ برق بهمئی و روستاهای آن منطقه پایدار شد و اکنون نوسان برق را در آن مناطق نداریم.

معتمدی همچنین با اشاره به مشکلاتی که در شهرستان کهگیلویه وجود داشت گفت: در تابستان مشکل افت ولتاژ وجود داشت در لنده و سوق مشکل داشتیم با مساعدت های صورت گرفته پست ۵۰ مگاوات آمپر به زیر بار رفت و در تابستان ناپایداری ولتاژ در شهر دهدشت نداشتیم و با خرید یک دستگاه اتو ترانس در سوق افت ولتاژ برق به ثبات رسید.

وی با بیان اینکه شبکه شهر دیشموک و قلعه رئیسی توسط یک خط تغذیه می شد و طول آن با در نظر گرفتن انشعابات فرعی ۴۵۰ کیلومتر بود که تقریباً در کشور مورد بی‌نظیری بود یادآور شد: نوساناتی در شبکه این دو شهر وجود داشت که برطرف گردید همچنین ضعف ولتاژ در قلعه دختر را داشتیم که یک اتوترانس برای آنجا در نظر گرفته شد و ولتاژ برق قلعه‌دختر نیز به ثبات رسید.

معتمدی در ادامه اظهارات خود گفت: برای اولین بار در استان استفاده از تکنولوژی روز در تولید پایه های کامپوزیت را داریم که اکنون در یک روستا در حال نصب چنین پایه‌هایی هستیم همچنین برای مدیریت مصرف، مرکز پایش را راه اندازی کردیم.

وی گفت: باهمکاری مشترکین در میان استانها بهترین وضعیت را در خصوص خاموشی‌ها داشتیم که جای قدردانی از مشترکین را دارد و توانستیم با این همکاری آنها تابستان را با کمترین خاموشی نسبت به کل کشور پشت سر بگذاریم.

این مسئول تصریح کرد: موضوعی که سال‌ها مسکوت مانده بود ساختمان شرکت برق بود که در مدیریت ما این موضوع پیگیری شد و کار شروع شده و بدون وقفه در حال ادامه است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: به دلیل مهاجر پذیر بودن شهر یاسوج راه‌اندازی امور برق منطقه غرب یاسوج را در دستور کار قرار دادیم که عملاً کار آغاز شده است.

وی گفت: در خصوص ارائه پنل‌های خورشیدی سهمیه هزار دستگاهی داشتیم که بخشی تحویل داده شد و سال آینده سهمیه استان ما ۱۳۱۰ عدد خواهد بود که از منابع شرکت توانیر تحویل عشایر خواهد شد.

معتمدی در ادامه اظهارات خود در جمع اصحاب رسانه به پروژه‌های برق استان و مقایسه آن با سال گذشته اشاره کرد و گفت تعداد پروژه های ما در سال ۱۳۹۹ به تعداد ۱۱۱ عدد بود که در سال جاری به ۲۴۸ رسید و 123 درصد افزایش داشتیم.

وی گفت: تعداد پایه های برق نصب شده ما در سال گذشته ۱۷۵۳ پایه بود که در سال جاری 7015 عدد افزایش یافت طول تعویض شبکه ما ۷۸ کیلومتر بود که در سال جاری به ۴۱۰ کیلومتر رسید و مجموع اعتبارات عمرانی شرکت برق استان در سال گذشته 39 میلیارد تومان بود که به 305 میلیارد تومان رسید.

این مسئول به مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان از مشترکین اشاره کرد و گفت: در حوزه مطالبات چیزی نزدیک به ۱۹۰ میلیارد تومان مطالبات داریم که ۱۱۰ میلیارد تومان آن مربوط به دستگاه‌های اداری و بخش‌های دولتی است و اگر مطالبات ما پرداخت شود خدمات بیشتر و بهتری به مردم ارائه خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بدهکاری های خود را در شرکت توزیع نیروی برق استان به روز کرده‌ایم گفت: درحالی از یک اداره ۴۰ میلیارد تومان مطالبات داریم که بدهی ما به آن اداره تنها ۱۵ میلیون تومان است.

معتمدی گفت: امسال در بحث مدیریت مصرف هم سازمان ها و ادارات و مشترکین صنعتی و کشاورزی تشویق شدند و کسانی که خوب مصرف کردند به آنها پاداش داده شد که در همین خصوص با 981 میلیون تومان پاداش پرداخت کردیم.

این مسئول در ادامه افزود: در شهر یاسوج مشکلات بسیار زیادی در خصوص سرقت ها پیدا کرده‌ایم در ورودی های شهر اگر خاموشی مشاهده می‌شود به دلیل سرقت کابل‌ها بوده که کل شبکه تغذیه چراغ‌ها را تخریب کردند و اکنون به دنبال شبکه هوایی برای آنها هستیم.

وی گفت: ۹۰۰ کیلومتر شبکه متوسط با ۵۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف داریم که نمی‌توان برای تک تک آنها دوربین بگذاریم و باید سایر دستگاه‌ها از جمله شهرداری‌ها و دستگاه‌های دیگر به کمک همدیگر آمده و برای نصب دوربین در شهر اقدام کنند.

این مسئول در همین خصوص گفت: در دو شب گذشته ۶۰ نقطه در مرکز شهر یاسوج شبکه فشار ضعیف آن‌ها به سرقت رفت که این کار ما را برای خدمات به مردم سخت می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز شرکت توزیع نیروی برق استان اشاره کرد و گفت میلیارد تومان سال گذشته شهر یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۲۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپیس، قرار است طی ماموریت IM-۲ شرکت Inituitive Machineسخت افزاری برای یک نسخه ساده از شبکه ارتباط اینترنتی به فضا پرتاب شود و روی قطب جنوب ماه فرود بیاید.

تجهیزات نوکیا که در اصل یک جعبه شبکه ارتباطی است، لندر ماه Nova-C را با کاوشگر MAPP و ابزار جهنده Micro-Nova ساخت همین شرکت مرتبط می کند و به این ترتیب قابلیت های شبکه اینترنتی در مسافت های کوتاه و طولانی آزموده می شود.

تیری کلاین رییس Bell Labs Solutions Research در نوکیا در بیانیه ای اعلام کرد: ارتباطات نیز مانند سرپناه، غذا و تجهیزات حیاتی بخشی مهم از هر ماموریتی است که به مریخ انجام می شود. با ایجاد یک شبکه اختصاصی در فضا، ما از همان فناوری‌های پیشرفته‌ای بهره می‌بریم که میلیاردها تلفن هوشمند را روی زمین به هم متصل می‌کنند.

در سال ۲۰۲۰ میلادی ناسا قراردادهایی با ۱۴ شرکت امضا کرد تا فناوری های نوین برای پشتیبانی از برنامه آرتمیس را توسعه دهند. نوکیا ۱.۴۱ میلیون دلار دریافت کرد تا نخستین شبکه سلولی روی ماه را بسازد. این شرکت به جای توسعه فناوری های جدید، سخت افزارهای فعلی را برای محیط ماه سازگار کرد.

اگر همه چیز طبق برنامه ریزی پیش برود، شبکه ۴G/LTE نوکیا روی ماه پهنای باند بیشتری نسبت به سیستم های فرکانس بسیار بالا(UHF) فراهم می کند که برای ارتباطات فضایی توسعه یافته اند. این امر نه تنها ارتباطات بین فضانوردان بلکه برای سیستم های رباتیک خودران روی ماه را تسریع می کند. علاوه بر آن شبکه مذکور به تدریج برای مریخ سازگار می شود و در آینده به ۵G ارتقا می یابد.

کد خبر 6092059 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • شرکت‌های پتروشیمی بدهی خود را به شرکت گاز تسویه کنند
  • افغانستان نقطه اتصال منطقه است
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می‌رود
  • حراج نفت ایران به قیمت مال‌دزدی است؟
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • بدهی صنعت برق به بورس انرژی
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • تصاویر سد شاه قاسم یاسوج
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • شنای مرگ در استخر‌های کشاورزی یزد