Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری العهد، جنبش حماس امروز چهارشنبه نسبت به شهادت «عمر عبدالمجید» پیرمرد ۸۰ ساله فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

«حسین ابو کویک» یکی از رهبران جنبش «حماس» اعلام کرد که تروریسم برنامه ریزی شده رژیم صهیونیستی و ضرب و شتم و به شهادت رساندن «عمر عبدالمجید» در منطقه «جلجلیا» در شمال «رام الله» جنایتی شوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست که روند پیگیری پرونده این جنایت و دیگر جنایتهای رژیم صهیونیستی را در دادگاه جرائم بین المللی تسریع کند.

ابوکویک همچنین اعلام کرد که تشدید اشغالگری و شهرکسازی های غیر مجاز رژیم صهیونیستی علیه ملت و سرزمین فلسطین مستلزم وحدت فلسطینیان و افزایش مقاومت مردمی علیه اقدامات این رژیم و توقف فوری همکاریهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با تل آویو است.

به گفته منابع محلی، این شهید فلسطینی بامداد امروز در مسیر بازگشت به خانه توسط نظامیان رژیم صهیونیستی که به روستای جلجلیا یورش برده بودند، بازداشت شد و مورد ضرب و شتم قرار گرفت. نظامیان صهیونیست پس از بازداشت، دست‌ها و چشمان او را بستند و سپس در کنار یک ساختمان در حال ساخت بر روی زمین رهایش کردند. این پیرمرد فلسطینی در نهایت جان خود را بر اثر شدت جراحت‌های وارده از دست داد.

کد خبر 5398170

منبع: مهر

کلیدواژه: جنبش حماس فلسطین رژیم صهیونیستی عراق قزاقستان ایالات متحده امریکا روسیه فلسطین رژیم صهیونیستی اوکراین پارلمان عراق ایران افغانستان لبنان مذاکرات وین ناتو مسکو رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۲۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی

مقاومت اسلامی عراق سه‌شنبه شب از حمله پهپادی به بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش ایرنا از المیادین، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که بر اساس ادامه رویکرد ما در مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی، کمک به ساکنان غزه و در پاسخ به کشتار صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان فلسطینی، مجاهدان ما با پهپاد پایگاه یک هدف مهم را در ایلات هدف قرار دادند.

از سوی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که صدای انفجارهای مهیب در بندر ایلات به گوش رسیده و سامانه پدافندی این رژیم فعال شده است.

گروه مقاومت اسلامی عراق در عملیات‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی، هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

این گروه پس از انجام عملیات‌های خود در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر حمایتش از مردم غزه و تشدید حملات علیه اشغالگران در ماه مبارک رمضان تأکید کرده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حملات موشکی و خمپاره‌ای مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست
  • ادامه نبرد سنگین مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در رفح/ دور جدید مذاکرات آتش‌بس امروز برگزار می‌شود
  • درگیری شدید نیرو‌های قسام با نظامیان رژیم اشغالگر در شرق رفح
  • واکنش روسیه به حمله اسرائیل علیه رفح
  • پیام‌ها و پیامدهای موافقت «حماس» با پیشنهاد «آتش‌بس»
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی
  • فریاد «نه به نسل‌کشی در رفح» قلب لندن را لرزه درآورد
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید
  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در موج حملات هوایی علیه رفح