Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرایط کشور قزاقستان ممکن است منجر به لغو برگزاری رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هشتمین دوره رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا قرار است طی روزهای 11 تا 13 فوریه (22 تا 24 بهمن) به میزبانی کشور قزاقستان و در شهر نورسلطان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری این رویداد در حالی است که حوادثی طی روزهای اخیر در قزاقستان رخ داده؛ به‌طوری‌که کنسولگری کشورمان در آلماتی در اطلاعیه‌ای در حساب توییتری خود اعلام کرد «با توجه به حوادث اخیر در قزاقستان به ویژه در شهر آلماتی، از هموطنان عزیز مقیم قزاقستان درخواست می‌شود همچنان ضمن حفظ آرامش و خونسردی، حتی الامکان تا زمان عادی شدن شرایط، از رفت و آمدهای غیرضروری و حضور در مراکز تجمع در شهرهای محل سکونت پرهیز نمایند.»

با توجه به این شرایط، زمزمه‌هایی مبنی به لغو مسابقات قهرمانی آسیا مطرح شد، این در حالی بود که فدراسیون دوومیدانی قزاقستان با ارسال ایمیلی به کشورهای شرکت کننده، از ثبات در این کشور خبر داد.

با این وجود، قرار است مسئولان کنفدراسیون دوومیدانی آسیا طی روزهای آینده تصمیم‌گیری نهایی درباره لغو یا تثبیت میزبانی قزاقستان را انجام بدهند و شاید اگر به ملاک‌های مورد نظر خود دست نیابند و شرایط را مساعد نبینند، تصمیم به لغو این میزبانی بگیرند.

پایان مسابقات دوومیدانی داخل سالن کشور با یک سؤال؛ رکوردها ضعیف بودند یا حدنصاب‌ها سخت؟

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوومیدانی دوومیدانی دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۲۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید

به گزارش "ورزش سه"، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه دکتر مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با دکتر فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

دیگر خبرها

  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • ملی‌پوشان با روحیه در سالن برگزار فینال (عکس)
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است