Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم از بازداشت ۲ نفر از پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان رباط کریم به اتهام اختلاس خبر داد.

خبرگزاری میزان - رحیم علیش پور،  گفت: دو نفر از پرسنل شبکه بهداشت و درمان رباط کریم به اتهام اختلاس بازداشت شدند و نامبردگان در قسمت پذیرش مراجعه کنندگان و بیماران مشغول به خدمت بودند که دستگاه پوز مورد استفاده به حساب شخصی خودشان متصل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی وانقلاب رباط کریم افزود: این افراد هزینه خدمات اخذ شده از مراجعه کنندگان راکه باید به حساب دولت منظور می‌شده به حساب شخصی خود منتقل کرده و در بررسی اولیه این افراد به میزان ۴ میلیارد ریال از اموال و مبالغ در اختیار که متعلق به بیت المال بوده را اختلاس کرده‌اند.

علیش پور، بیان کرد: در تحقیقات به عمل آمده متهمان به بزه ارتکابی اعتراف و اقرار کردند و پس از تفهیم اتهام و صدور قرار بازداشت روانه زندان شدند.

وی تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص و انجام حسابرسی توسط کارشناس و استعلامات مربوط از بانک در این زمینه ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادستان دادسرا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان دادسرا رباط کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۲۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، خبر بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و گفت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

کد خبر 847875 برچسب‌ها خبر ویژه علی شمخانی

دیگر خبرها

  • قطعی آب مکرر در شهرک والفجر رباط کریم
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن