Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، جواد نکونام در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر پدیده گفت: در مورد بازی فردا می‌دانیم که تیم پدیده در دوبازی گذشته خودش توانسته دو امتیاز خوب کسب کند و حتی بازی با پیکان می‌توانست برنده از زمین بیرون بیاید. این تیم توانست پرسپولیس را متوقف کند و شرایط را برای تیم‌ها سخت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها پنج دفاعه بازی و فشرده دفاع می‌کنند و روی ضد حملات و ضربات ایستگاهی برنامه دارند که باید در بازی فردا سعی کنیم باهوش باشیم چون تیم پدیده در چند هفته اخیر توانسته راه پیشرفت را پیدا کند و در این دو هفته نتایج خوبی گرفته و در زمینه شکل تیمی و سازماندهی، تیم آن‌ها تغییرات خوبی داشته است. 

وی افزود:مثل تمام بازی‌ها بازی سختی است و بازی راحت در فوتبال وجود ندارد. شرایط طوری است که نیاز داریم  حداکثر امتیازات را در نیم فصل بگیریم تا برای نیم فصل دوم آماده شویم و امیدوارم بتوانیم در ادامه راه بازیکن جدید بگیریم و نیم فصل دوم را با امتیازات بیشتر به پایان برسانیم.

سرمربی تیم فولاد در واکنش به خبر جدایی حردانی به مقصد استقلال تصریح کرد: من توجهی به صحبت‌های بیرون ندارم و همیشه به واقعیت‌ها توجه می‌کنم و روی آن‌ها تمرکز می‌کنم. زمانی که من آمدم چون روز آخر نقل و انتقالات بود به من این تغییر پیشنهاد شد و من موافقت نکردم و اگر قرار است تغییری صورت بگیرد باید بازیکنانی بگیریم که به تیم کمک کنند ولی من موافقت نکردم و الان هم موافق این جدایی نیستم.ما به جلو می‌رویم تا با بازیکنان مورد نظرمان صحبت کنیم تا ببینیم کدام یک را می‌توانیم به خدمت بگیریم.

نکونام در خصوص لیست نقل و انتقالاتی‌اش گفت: من گزینه‌هارا در یک لیست به باشگاه اعلام کردم و در پست‌هایی که نیاز به تقویت داریم و می‌توانیم بازیکنی جابه‌جا کنیم یا بازیکنی بگیریم لیست دادم و باشگاه در حال مذاکره است. از آقای گرشاسبی و اعضای محترم هئیت مدیره تشکر می‌کنم که تمام تلاش‌شان را انجام می‌دهند و با دو نفر از دوستان‌شان زحمت می‌کشند و بیرون از باشگاه با بازیکنان مذاکره می‌کنند تا بتوانیم بهترین نفرات مدنظر را برای نیم فصل دوم جذب کنیم. تیم نیاز به تقویت دارد و به بازیکنانی نیاز داریم که بتوانیم با تیم‌های بالای جدول رقابت کنیم.

وی اضافه کرد: این جمله را تکرار می‌کنم و هفته قبل هم گفتم ما تیمی هستیم که سال اول سوم لیگ برتر شدیم و سال دوم قهرمانی به دست آوردیم ولی شش بازیکن تیم‌مان را از دست دادیم که چهار بازیکن فیکس تیم بودند و مساله این به تیم‌مان ضربه می‌زند و نیاز به بازیکن جدید داریم تا جای همان چهار بازیکنی که رفتند را پر کنیم و شرایط خوبی پیدا می‌کنیم. 

نکونام با تائید خبر اضافه شدن کیانوش رحمتی به کادر فنی این تیم  در مورد شرایط سخت تیمش باتوجه به جذب نشدن بازیکن عنوان کرد: وقتی برنامه‌ریزی صورت بگیرد شما باید پیشرفت کنید و من فرصت اول فصل را نداشتم .مهم‌تر از آن بازیکنانی است که تیم از دست داده و پنجره هم بسته بوده و ما نتوانستیم یارگیری کنیم و برای پیشرفت نیاز به تغییر و تحول و جایگزین کردن بازیکنانی که مصدوم می‌شوند داریم که این فرصت از فولاد گرفته شده و با کمبود بازیکن در یک سری از پست‌ها مواجه هستیم. روند فولاد رو به رشد بود و ما جلوی سپاهان بازی را واگذار کردیم ولی خوب بودیم و نباید می‌باختیم. تیم سپاهان موقعیتی نداشت و ما روی خلاقیت فردی باختیم و این‌ها چیزهایی است که فرق بازیکن را مشخص می‌کند و به خاطر همین است که بازیکنانی که آقای گل و پاس گل هستند گران‌ترین‌ بازیکنان دنیا محسوب می‌شوند و در ایران هم همینطور است و بازیکنان با کیفیت در تیم‌های بهتر بازی می‌کنند و فرق تیم‌ها را معلوم می‌کنند و نتایج را رقم می‌زنند. 

وی ادامه داد: برای خوب بودن نیاز به بازیکنان تاپ داریم. برای مقابله با سپاهان، استقلال، پرسپولیس، تیم‌های سیرجان و رفسنجان و حتی آلومینیوم دست‌مان خالی است. باید زحمت بکشیم و با همین شرایط هم بهتر عمل کنیم و حداکثر تلاش‌مان را بگذاریم. ما در بعضی بازی‌ها نیاز به تغییر و تحولاتی داریم که بازیکن استراحت کند ولی از اول فصل با همان بازیکنان بازی می‌کنیم تا جایی که بازیکنی چهار اخطاره یا مصدوم شود. ما یازده نفر اصلی را با یک یا دو تغییر می‌توانیم راهی زمین کنیم. برای بازی قبل ما یک هفته کار کرده بودیم که محمدرضا عباسی مقابل آقای x بازی کند، روز بازی عباسی حالش بد شد  و مجبور شدیم دفاعی را که همراه او می‌خواست بازی کند را از ترکیب خارج کنیم و دو بازیکنی که قرار نبود بازی کنند به زمین رفتند.

سرمربی فولاد تاکید کرد:من کار سخت را دوست دارم و کارهای سخت را راحت‌تر انجام می‌ده! همینطور ادامه می‌دهیم تا ان‌شاالله چند نفر را جذب کنیم. تیم‌مان خستگی ناپذیر زحمت می‌کشد تا بتوانیم یار بگیریم و در بازی‌هایی نفرات اصلی را استراحت دهیم تا شرایط را ایده آل کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان فولاد و پدیده نیم فصل تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۳۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا: دکتر محسن رضایی گفت: دو گوهر گرانبهای برادری و وحدت در قلب انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس می‌درخشیدند و این دو ارزش، ریشه در فطرت پاک انسان و تعالیم بلند اسلام دارند و رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

وی با یادآوری جانفشانی مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس خاطرنشان ساخت: روح برادری، قوای رزمندگان ما را چند برابر و آنها را به معجزاتی در میدان نبرد تبدیل می‌کرد. 

عضو مجمع تشکیل مصلحت نظام گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن این ارزش‌ها در جامعه بوده‌ایم. این موضوع، نه تنها به ضرر انسجام و همبستگی ملی است، بلکه مانعی در برابر پیشرفت و توسعه کشور نیز به شمار می‌رود. 

رضایی افزود: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند؛ لذا ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم و با تکیه بر ارزش‌های مشترک خود، جبهه‌ای واحد و قدرتمند تشکیل دهیم.

وی با تاکید بر اینکه جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزئی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند، افزود: همان طور که پیش از این بارها تاکید کردم، فقط با وحدت و همدلی می‌توانیم به آرمان‌های خود که همانا ساختن ایران قوی، مقتدر و آباد است، دست پیدا کنیم.

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در پایان گفت: از همه فعالان سیاسی، دلسوزان انقلاب و جبهه انقلاب اسلامی می‌خواهم که با درک شرایط حساس کنونی، تمام تلاش خود را برای حفظ و تقویت وحدت و برادری در جبهه انقلاب به کار گیرند تا با گام‌های استوار در مسیر پیشرفت و توسعه کشور حرکت کنیم.

دیگر خبرها

  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود
  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!