Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@10:35:08 GMT

تخلف ۴۲۳ میلیارد ریالی مصالح فروشان

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۳۲۴۸

تخلف ۴۲۳ میلیارد ریالی مصالح فروشان

باشگاه خبرنگاران جوان ساری- سید مسیب موسوی معاون نظارت و بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: ۹۲۴۷ مورد بازرسی از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه از واحد‌های توزیع کننده مصالح ساختمانی در استان انجام شد که در پی این بازرسی‌ها ۲۵۰ واحد متخلف شناسایی و برای همه آن‌ها پرونده تخلف تشکیل شد

ارزش پرونده‌های واحد‌های توزیع کننده مصالح ساختمانی بیش از ۴۲۳ میلیارد ریال اعلام شد

علاوه بر گران فروشی و کم فروشی، احتکار، توزیع خارج از شبکه، خرید فله‌ای سیمان و بسته بندی در پاکت‌ها با نام برخی برندها، مخلوط کردن سیمان با ماسه، نداشتن مجوز برای سیلو‌های سیمان، ثبت نکردن فروش سیمان در سامانه تجارت از جمله این تخلفات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از مردم خواست هرگونه تخلفات در این بخش را از طریق سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی و یا سامانه ١٢٤ سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام کنند تا سازمان تعزیرات به همراه نمایندگان دستگاه‌های نظارتی نسبت به بررسی و برخورد با متخلفان اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی مازندران تخلفات صنفی سیمان سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند

مدیرعامل صندوق ملی مسکن از ورود به بازار خرید سیمان از طریق بورس با هدف کاهش قیمت مصالح و حذف واسطه‌ها خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا مهدیار اسماعیلی اظهار کرد: در ادامه حمایت های این صندوق از سازندگان مسکن، پس از اجرایی شدن خرید فولاد در سال گذشته، امسال خرید سیمان به منظور تزریق به پروژه های مسکن کشور در برنامه صندوق ملی مسکن قرار دارد.

وی کاهش قیمت مصالح برای سازندگان با حذف واسطه‌ها و افزایش سرعت پیشرفت پروژه های طرح نهضت ملی مسکن را دستاوردهای مهم ورود این صندوق به عرصه خرید مصالح ساختمانی عنوان کرد و افزود: علاوه بر این با خریدهایی که به صورت عمده، با حجم بالا و به صورت نقد از طریق بورس صورت می‌گیرد، از تولیدکنندگان داخلی مصالح ساختمانی حمایت می شود.

وی یادآور شد: فولاد خریداری شده به‌زودی به پروژه های مسکن در نقاط مختلف کشور تزریق خواهد شد.

بر اساس مصوبه هیئت امنای صندوق ملی مسکن در اجرا تبصره های 1 و 2 ماده 13 قانون جهش تولید مسکن به این صندوق اجازه داده شده تا نسبت به خرید سیمان و فولاد از طریق بورس کالا یا سایر روش‌های مصوب در شورای عالی مسکن اقدام کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • استفاده از بتن حاوی گرافن در آمریکا