Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - یحیی گل‌محمدی درباره استعفای صدری از سرپرستی این باشگاه بیان کرد: این مسائل در یکی، ۲ سال اخیر برای پرسپولیس به وجود آمده و عادی شده است. در ۲ سال چهار مدیر دیدیم و با رفتن  سمیعی، هیئت مدیره هم نداشتیم. این مسائل فقط برای پرسولیس است. از شروع فصل مشکلات زیادی داشتیم. مثل نگرفتن بازیکنان مد نظر ما که حتی یک مهاجم مد نظر ما هم جذب نشد، چون جذب مهاجم در سطح تیم ملی واقعا سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید صدری شب گذشته از سرپرستی مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس استعفا کرد و قرار است امروز  تکلیفش مشخص شود.  

وضعیت تیم پرسپولیس با  پنج سال قهرمانی دردناک است 

صدری در ادامه صحبت هایش گفت:  روز پرداخت پول، سرپرست باشگاه استعفا می‌دهد. برای تیمی که پنج سال قهرمان شده این وضعیت دردناک است و قابل تحمل نیست. کسی این مسائل را باور نمی‌کند. تیمی که پنج سال قهرمان شده چرا باید این وضعیت را دشته باشد؟ کسانی که تصمیم‌گیر هستند، باید توضیح دهند که چرا این گونه است. ما فقط حمایت هواداران و غیرت بازیکنان را داشتیم. اگر حمایت نبود تیم قهرمان نمی‌شد. ما این حمایت را داریم و دل‌گرم هستیم. بعد از مساوی برابر شهرخودرو هجمه زیادی علیه ما ایجاد شد.

ارتش  مجازی پیچ های فیک می سازد

او افزود: در ۵ بازی آخر چهار برد و یک مساوی داشتیم. تیم‌های بالای جدول را شکست دادیم. ارتش مجازی پیج‌های فیک می‌سازد و حمله می‌کند. هواداران ما مراقب این هجمه‌ها باشند. ما به اندازه کافی مشکل داریم و نباید جو داخلی خودمان را خراب کنیم. اگر دنبال موفقیت هستیم فقط اتحاد به ما کمک می‌کند. از هواداران می‌خواهم حمایتشان از ما را حفظ کنند، چون تیم از این حمایت‌ها ضرر نخواهد کرد.۶، ۷ بازیکن در سطح تیم ملی را از دست دادیم که هر کدام می‌توانستند نتیجه بازی را تغییر بدهند. با این حال به فینال آسیا رسیدیم. مشکلات واقعا زیاد است. اکنون ۳ ماه است که مشکل تمرین داریم.   من ۲ زمین تمرین را پیشنهاد دادم، اما کاری انجام نشد.

تیم فوتبال پرسپولیس  برای زمین تمرین با مشکلاتی مواجه است. مسئولان باشگاه هنوز نتوانستند این مشکل را برطرف کنند.  

کسب ۳ امتیاز  بازی برابر فجر شهید سپاسی برای ما اولین هدف است 

گل محمدی درباره بازی با تیم فجر شهید سپاسی گفت: یک بازی خانگی در پیش داریم و قطعا کسب ۳ امتیاز برای ما اولین هدف و بهترین نتیجه است. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم. شرایط خوبی داریم و همه با انگیزه آماده بازی فردا هستیم. فجر تیم جوان و دونده‌ای است و با تمام وجود بازی می‌کنند. بازی راحتی در پیش نداریم و باید بازی خودمان را به حریف دیکته کنیم. باید از فضا‌ها به خوبی استفاده کنیم.

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین بازی نیم فصل خود  به مصاف تیم فجرشهید سپاسی می‌رود.

وضعیت داوری علیه باشگاه پرسپولیس است 

گل‌محمدی ادامه داد: شرایط ما سخت است و آنقدر مشکلات زیاد است که نوشته‌ام تا یادم نرود. وضعیت داوری هم همه چیز بر علیه ماست. ضربات زیادی از داوری خوردیم. این اشتباهات بیش از اندازه شده است. دردناک این است که از این اشتباهات، حمایت می‌شود. این مسائل، مشکلات ما را دو چندان کرده و ما هیچ امنیتی از سمت داوران احساس نمی‌کنیم. اگر اشتباه داوری است باید برای همه باشد نه فقط برای ما. مصدومیت بازیکنان هم مشکل دیگری است که به خاطر نبود زمین تمرین خوب پیش آمده است. با این شرایط، کار سخت است. ما را وسط گود انداخته‌اند و می‌گویند لنگش کن!

پرسپولیسی‌ها معتقدند اشتباهات داوری در چند بازی رخ داده است و اعتراض خود را به مسئولان فوتبال اعلام کردند.  

می ترسیم از بازیکنان تاجیکی استفاده کنیم 

گل‌محمدی درباره اینکه چرا از بازیکنان تاجیک استفاده نمی‌کند هم گفت: می‌ترسیم از وحدت هنانوف و منوچهر صفروف استفاده کنیم، چون درباره قانونی بودن این کار جواب قطعی به ما نداده‌اند و خود باشگاه هم مردد است که استفاده کنیم یا خیر. می‌ترسیم که استفاده کنیم و حریفان شکایت کنند و بازی‌ها ۳ بر هیچ بشود. وضعیت این ۲ بازیکن هنوز مشخص نشده است. از باشگاه می‌خواهیم بررسی کنند و جواب درست بدهند. سازمان لیگ می‌گوید که ما باید اول پول اوساگونا را پرداخت کنیم.

وحدت هنانوف و منوچهر صفروف بازیکنان تاجیکی مدتی پیش با باشگاه پرسپولیس قرارداد بستند، اما کادر فنی پرسپولیس تا حل نشدن پرونده اوساگونا قصد ندارند از این ۲ بازیکن در ترکیب تیم خود استفاده کنند.

آل کثیر را از لیست بازیکنان خارج می کنیم  

او در ادامه درباره وضعیت عیسی آل‌کثیر هم گفت: وضعیت خوبی ندارد. اگر مطمئن شویم که به این فصل نمی‌رسد او را از لیست خارج می‌کنیم. باید از آل‌کثیر تشکر کنم و برایش آرزوی موفقیت کنم. همه می‌دانند که در یکی، ۲ سال اخیر اذیت شد و با انگشت شکسته برای ما بازی کرد. این روز‌ها را سخت فراموش می‌کنیم.

عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس به علت پارگی رباط صلیبی ۶ ماه از میادین دور مانده است.  

او  درباره اینکه آیا پرسپولیس قرار است کوشکی، بازیکن پیکان را جذب کند یا خیر! گفت: صحبت زیادی مطرح است که در نقل‌ و انتقالات پرسپولیس چه خواهد کرد. با این حال فقط گمانه زنی بوده و تا نیم‌فصل باید صبر کنیم.

بیشتر بخوانید

نفت مسجد سلیمان - استقلال؛ فرهاد در یک قدمی فتح نیم فصل

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس یحیی گل محمدی لیگ برتر فوتبال باشگاه پرسپولیس استفاده کنیم گل محمدی برای ما آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۳۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصرار بیرانوند و انکار مستند پزشکان برای وضعیت دروازه پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیرانوند در تمرین امروز پرسپولیس مورد معاینه دقیق تیم پزشکی با دستگاه های مخصوص مربوط به سنجش قدرت عضله های دست قرار گرفت تا شانس خود را برای دریافت تایید از سوی آنها و ایستادن در دروازه پرسپولیس برای دیدار با سپاهان پیدا کند.

دروازه بان ملی‌پوش پرسپولیس که قبل از آغاز تست پزشکی هم احساس درد ناشی از تحمل وزن داشت با معاینه پزشکان از حضور در دروازه این تیم برای بازی فردا منع شد.

دروازه بان پرسپولیس به هیچ وجه آمادگی لازم را برای مهار شوت های سنگین و چرخش کامل مچ دست ندارد اما اصرار به بازی کردن داشت که منع شد.

بیرانوند در بخش هایی از تمرین اختصاصی دروازه بان ها نیز شرکت کرد تا تلاش دوباره ای برای بهبود وضعیت خود داشته باشد اما کمترین شانس را برای ایستادن در چارچوب دروازه تیمش در بازی فردا با سپاهان دارد.

امیررضا رفیعی دروازه بان جوان سرخ ها که در چهار دیدار قبلی این تیم مسوولیت حفاظت از دروازه پرسپولیس را داشت گزینه اصلی ایستادن در چارچوب دروازه سرخپوشان است. با این حال باید دید آیا دستیاران اوسمار می توانند بیرانوند را راضی به یک هفته نیمکت نشینی دیگر در لیگ کنند یا این بازیکن در مهم ترین رویداد پنج هفته آخر تیمش در لیگ برتر فصل جاری شرکت خواهد کرد.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان ساعت ۱۹:۳۰ فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه ازادی برگزار می شود.

کد خبر 6093453

دیگر خبرها

  • رامین و پرسپولیسی‌ها در آزادی/ بیرو می‌رسد؟
  • سپاهانی ها باور نمی کنند! ؛ مورایس پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی
  • اصرار بیرانوند و انکار مستند پزشکان برای وضعیت دروازه پرسپولیس
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟