Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی دهقانزاده که امروز ۲۲ دیماه، نخستین روز فعالیت خود را به عنوان سرپرست فرمانداری بردسکن با حضور در مزار شهدای این شهرستان برای ادای احترام به جایگاه والای شهیدان آغاز کرد، همچنین بر ضرورت ارتباط مناسب و موثر مدیران و مسوولان با رسانه‌ها برای تحقق توسعه پایدار تاکید کرد.

وی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز به عنوان زبان گویای شهروندان و یکی از راههای اصلی موثر و مفید ارتباط میان مردم و مسوولان می‌بایست نسبت به رسالت حساس مطالبه‌گری آگاه بوده و آن را به درستی در مسیر انصاف انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری بردسکن ادامه داد: هر اقدام و تلاشی برای توسعه این شهرستان در شرایط کنونی و وضعیت جاری باید متصف به صفات صداقت و عمل جهادی باشد تا رفع مشکلات و جبران کاستی‌ در کوتاهترین زمان ممکن صورت گیرد. 

وی همچنین به وظیفه خود برای حضور در مزار شهدا اشاره و بیان کرد: همگان در این کشور مدیون مجاهدتهای شهیدان والامقام  و ایثارگری خانواده‌های آن عزیزان هستیم. 

دهقانزاده گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا به مرحله پرافتخار کنونی رسیده است بنابراین امیدواریم بتوانیم پاسدار خوبی برای حراست از خون شهیدان باشیم.

وی استقلال، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی را مرهون فداکاری و از جان گذشتگی شهیدان، جانبازان و آزادگان سرافراز دانست و افزود: همه این عزیزان به ویژه شهیدان، همواره چراغی در مسیر هدایت ما به سوی سعادت و رستگاری هستند لذا همه موظفیم پیرو راه آنها باشیم.

"علی دهقانزاده" دیروز ۲۱ دیماه در مراسمی با ابلاغ حکم استاندار خراسان رضوی به سرپرستی فرمانداری شهرستان بردسکن منصوب شد. 

مرکز شهرستان ۷۳ هزار نفری بردسکن در ۲۷۳ کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.

بردسکن مرکب از سه بخش "مرکزی، انابد و شهرآباد" دارای ۱۹۷ روستا است که ۳۸ هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن نقاط روستایی هستند.

برچسب‌ها توسعه اقتصادی فرمانداران رسانه برنامه توسعه بردسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه اقتصادی فرمانداران رسانه توسعه اقتصادی فرمانداران رسانه برنامه توسعه بردسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۳۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نهضت تولید سبز با برق سبز در شهرستان بردسکن

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر برق شهرستان بردسکن گفت: نهضت «تولید محصول سبز با برق سبز» با هدف ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی برای تامین برق چاه‌های کشاورزی شهرستان، براساس ابلاغیه وزارت نیرو در خصوص توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر و پاک در بردسکن آغاز شد.    جواد رجبی اول افزود: لزوم مدیریت بار در روز‌های اوج بار تابستان سال ۱۴۰۳ و همچنین ضرورت حمایت از تولید پایدار محصولات کشاورزی از دیگر اهداف ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی برای تأمین برق چاه‌های کشاورزی در شهرستان است.   وی بیان کرد: بردسکن یکی از شهرستان‌های پیشتاز در حوزه نصب و بهره برداری از نیروگاه‌های خورشیدی خانگی بوده و تاکنون ۹۰ نیروگاه خورشیدی انشعابی به ظرفیت ۵۰۰ کیلو وات در شهرستان برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با مشارکت بسیج سازندگی نصب شده است.   مدیر برق شهرستان بردسکن گفت: پس از ابلاغ مصوبه مقام عالی وزارت نیرو و با توجه به اهمیت و فوریت موضوع نصب نیروگاه‌های خورشیدی برای چاه‌های کشاورزی، بلافاصله جلسه فوری با حضور فرماندار شهرستان و ادارات مرتبط تشکیل و مصوبه و روش اجرایی ابلاغی تشریح شد که طی آن لازم است متقاضیان و کشاورزان به همکاران مدیریت برق شهرستان از صبح روز شنبه ۸ اردیبهشت مراجعه کنند تا راهنمایی لازم به آنها، داده و مقدمات کار آغاز شود.    رجبی افزود: مقرر شده با هدف انسجام بخشی و هم افزایی فعالیت‌های این نهضت، کمیته راهبری این نهضت با حضور فرماندار و سایر مسئولان تشکیل و به صورت هفتگی نشست‌هایی برگزار شود تا راهبری طرح تا قبل از آغاز روز‌های پیک تابستان ۱۴۰۳ انجام بگیرد.   به گفته وی ۴۰۰ مشترک از کل مشترکین شهرستان بردسکن را بخش کشاورزی تشکیل می‌دهد که بیشترین مصرف برق این شهرستان را در سال گذشته معادل ۴۴ درصد از کل مصرف برق مشترکین شهرستان را داشتند.

دیگر خبرها

  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • کددار شدن درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن
  • آغاز نهضت تولید سبز با برق سبز در شهرستان بردسکن
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد