Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مهدی بانشی از آخرین جزئیات راهبرد ایمنی مردم کهگیلویه و بویراحمد در برابر کرونا خبر داد و گفت: ۹۰ درصد مردم با تزریق دُز اول واکسن کرونا ایمنی نسبی را بدست آورده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس محمد مهدی بانشی در جمع خبرنگاران گفت: از مجموع یک میلیون و ۱۵۰ هزار دُز واکسن کرونا وارد شده به کهگیلویه و بویراحمد یک میلیون و ۱۰۰هزار دُز آن به جامعه هدف در این استان تزریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: روزانه بیش از پنج هزار دُز انواع واکسن کرونا در مراکز واکسیناسیون کهگیلویه و بویراحمد به گروه های هدف تزریق می شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون واکسن‌های سینوفارم، برکت، پاستوکووک یک، 2 و اسپوتنیک در مراکز واکسیناسیون  کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و  تمامی مراکز واکسیناسیون در مناطق مختلف این استان در 2 شیفت صبح و عصر آماده تزریق انواع واکسن به مردم هستند.

بانشی گفت: اومیکرون به عنوان پنجمین سویه کرونا در جهان شیوع پیدا کرده و بنا به توصیه متخصصان تزریق دُز سوم واکسن کرونا برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری ضروری است.

وی تاکید کرد: سرایت‌پذیری سویه اومیکرون ضرورت تزریق دُز سوم واکسن کرونا را دوچندان کرده  و مردم برای کاهش ابتلا و مرگ و میر این ویروس چرخه واکسیناسیون خود را کامل کنند.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۳۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شباهنگ افزود: علاوه بر بیمه رایگان سه دهک اول، با اصرار بیمه سلامت در سال گذشته دو دهک دیگر هم به آن اضافه شد تا به این ترتیب مردم دغدغه‌ای برای مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی نداشته باشند.
وی ادامه داد: همچنین تخفیف‌های ویژه برای سایر دهک‌ها در نظر گرفته شد؛ به طوری که دهک ششم ۲۰ درصد، دهک هفتم ۳۰ درصد، دهک هشتم ۴۰ درصد و دهک نهم ۵۰ درصد حق بیمه خود را پرداخت می‌کنند و مابقی توسط دولت پرداخت می‌شود.
سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: این موضوع گام مهمی در جهت افزایش دسترسی مردم به خدمات بهداشتی درمانی است. خانم شباهنگ اضافه کرد: ۴۲ هزار نفر در دهک‌های اول تا پنجم تحت پوشش بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • درباره سرخک و واکسیناسیون آن چه می‌دانید؟