Web Analytics Made Easy - Statcounter

پریناز ایزدیار نیکی مظفری بهرام رادان غزل شاکری شبنم قلی‌خانی نهال دشتی

به گزارش اقتصادآنلاین، عاشقانه جدید حسن فتحی، دیشب در هتل اسپیناس پالاس، با حضور جمعی از هنرمندان و فرهیختگان به شکل خصوصی به اکران درآمد.

هنرمندان با استایل‌های متفاوتی در این مراسم حضور یافتند. اگرچه برخی از آن‌ها ترجیح داده بودند رسمی و در عین حال شیک باشند، اما انتخاب برخی نیز این بود که با استایلی کژوال و کاملا غیررسمی در مراسم حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به طور تخصصی به بررسی استایل هنرمندان در این مراسم پرداخته است. در ادامه با ما همراه باشید:

پریناز ایزدیار

چند وقتیست که پریناز ایزدیار شلوار‌های گشاد را در استایل خود به کار می‌گیرد. این بازیگر در اکران خصوصی سریال جیران نیز شلوار گشاد طوسی‌رنگ خود را با مانتویی چهارخانه که رنگ‌های طوسی و زرد در آن غالب بودند، ست کرده بود. همرنگ بودن کیف و کمربند نیز بسیار انتخاب درستی بود.

نیکی مظفری

نیکی مظفری از آن دسته بازیگرانی است که خودش در حوزه طراحی لباس فعالیت دارد. او برای مراسم اکران مانتوی صورتی پوشیده بود که قسمت بالاتنه آن پارچه‌های خاص سنتی کار شده بود. انتخاب کیف طلایی شاید برای این مدل پارچه‌ها درست باشد، اما با پیراهن جین زیر مانتو هماهنگ نبود.

بهرام رادان

رنگ مشکی ترجیح بهرام رادان در چند مراسم اکران اخیر بوده است. او برای اکران فیلم گربه سیاه هم کت و شلوار مشکی‌رنگ را انتخاب کرده بود. کت او راه‌راه‌های باریکی داشت که چندان به چشم نمی‌آمدند، اما مدل طراحی دکمه‌های کت او به شدت جلب توجه می‌کردند.

غزل شاکری

ترجیح غزل شاکری ساده‌پوش برای مراسم اکران خصوصی، پالتوی نسبتا بلند سرمه‌ای رنگ بود. جذابیت این پالتو را کیف و پیراهن آبی کاربنی تکمیل می‌کرد. اگرچه پیراهن زیر پالتو بسیار ساده بود، اما جلیقه‌ای که شاکری از روی آن پوشیده بود، تا حدودی سادگی را از آن دور می‌کرد.

شبنم قلی‌خانی

برخلاف بسیاری از بازیگرانی که استایل ساده‌ای داشتند، شبنم قلی‌خانی در مراسم اکران این سریال، به هیچ عنوان ساده نبود. از وِست پشمی او گرفته تا کیف چوبی‌اش، هرکدام به نوعی سادگی را از او دور می‌کردند. با توجه به رنگ مو‌های او، شاید بهتر بود رنگ دیگری را برای شال انتخاب کند.

نهال دشتی

متفاوت‌ترین استایل مراسم اکران خصوصی جیران را نهال دشتی داشت. او به جای پوشیدن مانتو، بلوز و شلوار گشادی را ترجیح داده بود که انتخاب آن‌ها نوعی جسارت از او را نشان می‌دادند. بلوز و شلوار او از جنس لمه بود و کیف نقره‌ای رنگ، به جذابیت لباس می‌افزود.

آرایش صورت نهال دشتی در مراسم دیشب بسیار جلب توجه می‌کرد. سایه صورتی او همخوانی جذابی با رنگ شال داشت و همچنین اکلیل‌های روی شال نیز متناسب با جنس لمه لباس او بود.

 

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حسن فتحی پریناز ایزدیار نیکی مظفری شبنم قلی خانی اکران خصوصی مراسم اکران نهال دشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۳۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تازه ترانه احمدی در اسکیت فری‌استایل

ترانه احمدی با رکوردشکنی،قهرمان اسکیت فری استایل کشور شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل از صبح امروز (پنج‌شنبه) به میزبانی شهر نجف آباد اصفهان و در شاخه‌های بتل و اسپیداسلالوم آغاز شده است.

در رده سنی بالای 19 سال و شاخه اسپید اسلالوم، ترانه احمدی دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو توانست در رقابتی جذاب و دیدنی در فینال و‌ با زمان 4.217 ثانیه بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها تکیه بزند و رکورد ایران را ارتقا بدهد.

دیگر خبرها

  • ببینید | حجاب‌استایل‌ها، ضدحجاب
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود
  • استایل و پوشش متفاوت بازیگران زن در پشت‌صحنه یک تئاتر | تصویر
  • موضع تازه و متفاوت یک روزنامه درباره گشت ارشاد
  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • رکورد تازه ترانه احمدی در اسکیت فری‌استایل
  • «شیعه مدیون قال صادق‌هاست» در تهران اکران شد
  • پوشش متفاوت لیلا بلوکات در یک مراسم رسمی (عکس)
  • استایل جذاب شبنم قربانی و الناز حبیبی در اکران مردمی تمساح خونی در مشهد + عکس
  • پوشش متفاوت لیلا بلوکات در یک مراسم رسمی + عکس