Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام  محمد قمی امروز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران اظهار کرد: انتظار از  استان مازندران در پیشبرد مکتب اهل بیت (ع) با توجه به هویت سترگ و  سابقه  تاریخی،  مجاهدت و رشادت‌ها  بسیار فراوان است که در همین‌جلسه از مجاهدت‌های سالیان سال استاد شکریان تشکر دارم و امیدواریم‌ همه استان‌ها از برکات وجودی و کار عملیاتی ایشان بهره‌مند شوند که شاگرد تراز از آیت الله مصباح یزدی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی همچنین با قدردانی از قبول زحمت حجت‌الاسلام شریف‌تبار به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی گفت: برکات موثر حضور ایشان فراوان است و ستاد محکم حامی آقای شریف‌تبار است و امیدواریم در استان مازندران شاهد اتفافات موثر رو به جلو تحت نظر نماینده ولی فقیه در مازندران باشیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی  خاطر نشان کرد: در این نبرد و نزاع فرهنگی و زیر آتش تبلیغاتی دشمن، حتی اگر کوه کنده شود باید محکم بایستیم ما در عهدی که با شهدا و رهبر داریم مصمم  ، محکم و متواضع هستیم و کار جدی است و باید با همه مخاطرات پیش رفت.
 
وی گفت: مردم باید کار مجاهدان تبلیغی را حفظ کنند و باید برای آن هزینه کرد  و باید روحانیون گام‌ها را محکم به زمین بدوزند و ثابت قدم  باشند.

قمی افزود: در  مواجه فرهنگی سخت و پیچیده امروز باید روحانیت نقش‌آفرینی کنند و بدرخشند تا موثرتر باشند.
 
وی اظهار کرد: از نظر رهبری دشمن امروز جنگ روانی را به راه انداخته و پشتوانه مردم، اراده واحد و نیرومند است.

 

 قمی گفت: باید با استفاده از همه ظرفیت‌های متنوع انسانی و تعامل با نهادهای انقلابی و حاکمیتی، تکیه بر تشکل‌ها و ظرفیت‌های مردمی، اهتمام ویژه و به میدان آوردن جریان‌های دانشجویی و طلبه‌ای فارغ بال از تنوع نظارت و تفاوت آرا در جریان فرهنگی انقلاب، با استفاده از خردورزی جمعی و اتصال به سرمایه‌های معنوی و علمی تبلیغی حوزه‌های علمیه برای تعامل و تکامل گام برداشت.

 آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه نیز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران ضمن تقدیر از حجت‌الاسلام ناصر شکریان از وی به عنوان فردی دغدغه‌مند در حوزه دین و فرهنگ نام برد که حرف، طرح، فکر و ایده داشتند و پیگیر امور بودند.

 وی ضمن آرزوی موفقیت برای مدیرکل جدید، اظهار کرد: امیدواریم حجت‌الاسلام شریف‌تبار هم در ادامه این مسیر، راه را بهتر از مدیران قبلی پیش بده و مسیر را کامل کنند و به انتصاب و انتخاب سازمان اعتماد می‌کنیم.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه در برابر دین سه وظیفه برعهده داریم،خاطر نشان کرد: اول اینکه مردم را دیندار کنیم،«اگر بی‌دین نکنیم» که برخی از آخوندهای بیگانه مسائلی را بیان‌ می‌کنند که درست نیست.

وی گفت: باید در برابر دین پیام‌رسانی کرده و رسانه باشیم و باید مساجد و محافل و نماز جماعات و تلاش‌های دینی ما باید زیاد باشد که اکنون با وجود کرونا مساجد وضعیت خوبی ندارند و نیمه‌تعطیل است.

محمدی‌لایینی عنوان کرد:  به انتصاب سازمان اعتماد می‌کنیم و امیدواریم موفق باشند.

امام‌جمعه ساری افزود: از قبل هم حدود ۴ هزار مسجد مازندرا ، نیمی از مساجد ما امام‌جماعت ندارند و یا نماز جماعت نداریم که نیمی از مساجد مازندران از الفبای مسجد به عنوان‌نماز جماعت خالی است با بسترهای لازم برای توسعه امور قرآنی فراهم شود.

 
محمدی‌لائینی از تشکیل کارگروه قرآن و عترت، هیأت‌های مذهبی، جامعه مداحان  وعاظ انقلابی و غیره خبر داد و یادآور شد: این کارگروه‌ها بازوان خوبی برای سازمان تبلیغات  هستند و میتوان از چند صدایی جلوگیری و وحدت رویه را در دستور کار قرار دهیم.
 
وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی نماد اقامه دین است و در کنار دین دار کردن باید  اقامه دین را در دستور کار خود قرار دهیم  و تنها بفکر دین دار کردن‌نباشیم بلکه باید برای اقامه دین و حمایت از پرچمی که برای اقامه دین در نظام جمهوری اسلامی برافراشته شده است؛ اقدام کنیم.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه بدترین تفرقه، تفرقه در دین است؛ خاطر نشان کرد: اینکه هر کسی هر چیزی از دین بگوید خطرناک است و باید متحد بوده و با دوری از تفرقه، همه زیر پرچم نظام و ولایت فقیه باشیم که رهبری حجت و باید خود محور حجت باشیم.

وی در ادامه با اشاره به مخالفت‌های برخی افراد در فضای مجازی با ماسک و واکسن گفت: غیرت ولایی و رهبری باید داشته باشیم و این‌مسائل را رعایت کرده و به دور از مخالفت و تفرقه افکنی، در مسیر رهبری بوده و به گفته ها و نگفته های رهبری توجه کنیم.

 محمدی‌لایینی افزود: روحانیت متفرق نمی‌تواند کاری کند که تنها با دین کار داشته و به اقامه و وحدت دین و جلوگیری از تفرقه و اینکه در مسیر رهبری در خط و به خط باشیم که سازمان تبلیغات  وظیفه سنگینی دارد و باید در خط باشد.

وی گفت: برای تبلیغات اسلامی و ترویج دین باید از ظرفیت هنر و هنرمندان استفاده کرد و تلاش کرد تا همه در مسیر ارزش‌های اسلامی قرار گرفته و از این سرمایه عظیم استفاده کنیم.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران شریف تبار محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مازندران نماینده ولی فقیه استان مازندران تبلیغات اسلامی حجت الاسلام اقامه دین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۳۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس در گنبد آغاز شد
  • طرح «نور» آرامش را به خانواده‌ها برمی‌گرداند
  • مناظره های انتخاباتی مجلس در مازندران از فردا پخش می شود
  • جدول پخش برنامه های صدای آبادان
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مازندران از فردا
  • آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا
  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد