Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد شجاعی گفت: رسانه ملی وظیفه خطیری به عهده دارد که تاکنون نتوانسته جایگاه خوبی برای تامین سرگرمی مردم ایفا کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس مسائل اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: یک خانواده ۴ نفره اگر بخواهد مصرف فرهنگی سالمی داشته باشد باید بین ۱ تا ۳ میلیون تومان در ماه هزینه کند و این آمار بسیار نگران کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد شجاعی ادامه داد: در عصر فناوری دیجیتال که انسان ها به شدت درگیر کار و تکنولوژی هستند، برای رهایی از این دنیا نیاز به سرگرمی دارند. وی افزود: وقتی هزینه سرگرمی در کشور بالا می رود یا به کالای لوکس تبدیل می شود از آن طرف آسیب های اجتماعی در کشور افزایش می یابد. این کارشناس تصریح کرد: بین سرگرمی سالم و افزایش آسیب های اجتماعی رابطه مستقیم وجود دارد. شجاعی گفت: وقتی نیاز سرگرمی در محیط سالم تامین نشود ناخودآگاه فرد به سمت کارهای خلاف، اعتیاد و ... روی می آورد. وی ادامه داد: در گذشته برای گذراندن اوقات فراغت افراد به سرگرمی روی می آوردند اما امروز برای رهایی از دنیای تکنولوژی و فشارهای زندگی به تفریح روی می آورند. این کارشناس تاکید کرد: تکنولوژی حتی معنای سرگرمی را تغییر داده است بنابراین دستگاه های متولی باید برنامه ریزی داشته باشند. شجاعی گفت: رسانه ملی در این بین وظیفه خطیری به عهده دارد که تاکنون نتوانسته جایگاه خوبی برای تامین سرگرمی مردم ایفا کند. وی ادامه داد: باید کارگروه هایی برای سرگرمی در هر استانی شکل بگیرد و متناسب با روحیات آن استان تفریحاتی را طراحی کنند که ضمن پایین بودن هزینه، نیاز افراد را تامین کند. این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: هزینه پیشگیری کمتر از درمان است بنابراین برای سرگرمی هزینه کنیم تا در آینده چندین برابر برای جلوگیری از شیوع آسیب اجتماعی هزینه نکنیم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۳۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیست و یکمین المپیاد سراسری کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی کشور با همکاری هیئت کوهنوردی استان در سی سخت برگزار شد. رسول چراغ سحر افزود: این المیپاد با حضور ۳۳ استان و ۱۳۵ کوهنورد ازتاریخ ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد چراغ سحر هدف از برگزاری این المپیاد را، ارتقای سلامت روحی و جسمی کارکنان دانست و اضافه کرد: این المپیادبا صعود کوهنوردان به قله قلم واقع در شهرستان دنا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • نقش بازاریابی محتوا در ساخت یک حضور آنلاین پرقدرت
  • آیا منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان جور شده است؟
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • نقش مهم رسانه ملی در ترویج فرزندآوری
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت