Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@20:20:43 GMT

اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس را بشناسید

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۳۸۶۴

اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شدند

بالاخره تکلیف مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه پرسپولیس روشن شد.

به گزارش طرفداری، بالاخره ساعتی قبل از سوی وزارت ورزش و جوانان اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب و معرفی شدند. طبق تصمیم حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، غلامعلی محمد علیپور، محمد اسد مسجدی، بیژن ذوالفقارنسب و سید مجید پوراحمدی به اتفاق رضا درویش که مدیرعامل پرسپولیس شده، به عنوان اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب و معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با انتخاب این نفرات، علاوه بر جعفر سمیعی که چند ماه قبل استعفا کرد و عضویت هیات مدیره پرسپولیس و مدیرعاملی باشگاه را پس داد، مجید صدری و محمد فیاض از پیکره مدیریتی باشگاه پرسپولیس جدا شده و غلامعلی محمد علیپور و محمد اسد مسجدی در سمت خود ابقا شدند تا نفراتی چون بیژن ذوالفقارنسب، سید مجید پوراحمدی و رضا درویش به عنوان اعضای جدید معرفی شوند.

معرفی اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس

اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس چه سوابقی داشتند؟

رضا درویش، مدیرعامل و عضو هیات مدیره: مدیرعامل سابق سایپا 

بیژن ذوالفقارنسب: پیشکسوت پرسپولیس، سرمربی سابق تیم های گسترش، سایپا، پیکان، ذوب آهن و همین طور استقلال، مربی تیم ملی، سرمربی تیم ملی ب، در حال حاضر مشاور وزیر ورزش و رییس کانون مربیان 

محمد اسد مسجدی: با سابقه مدیریتی سرپرستی فدراسیون پزشکی ورزشی، سرپرستی باشگاه استقلال خوزستان

سید مجید پوراحمدی: مشاور وزیر ارشاد و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر

غلامعلی محمد علیپور: رییس فدراسیون انجمن های ورزشی

گفتنی است پرسپولیس با اعلام این نفرات بالاخره پس از گذشت حدود 4 ماه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره خود را شناخت. حالا باید منتظر معرفی رسمی رییس و نایب رییس هیات مدیره باشیم.

 

بیشتر بخوانید:

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس شد

 

اخبار داغ 

قتل پدر خانم مجری اخبار ! / المیرا شریفی فاش کرد سرپرست، کارگزار پرسپولیس را با خودش برد! کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس کارلوس کی روش و جنجالی دیگر این بار بعد از شکست تیم ملی مصر؛ همان همیشگی! / فیلم ایجنت توانزبه: ظاهرا تعصب جرارد روی لیورپول در عدم استفاده از اکسل تاثیر گذار بود دلیل غیبت کریستیانو رونالدو در بازی منچستریونایتد - استون ویلا مشخص شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اعضای جدید هیات مدیره رضا درویش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۳۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه قرار است بعد از پایان فصل جاری ترکیب هیئت مدیره پرسپولیس تغییر کند و سیت‌های در نظر گرفته شده برای مالکان جدید باشگاه به نماینده‌های بانک‌های صاحب سهام در این باشگا برسد اما قرار شد فعلا یک سیت خالی در هیئت مدیره فعلی هم با نماینده بانک شهر پر شود.

روز پنجم اردیبهشت ماه و بعد از جلسه رسمی واگذاری 85 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی از سوی مدیرعامل بانک شهر اعلام شد به‌زودی یک نماینده از این کنسرسیوم به‌عنوان نظر مالی وارد هیئت مدیره خواهد شد. در حال حاضر هیئت مدیره پرسپولیس چهار عضو دارد و لازم است که تعداد این هیئت فرد باشد تا تصمیم گیری‌ها رسمیت یابد به همین دلیلی فعلا قرار است یک نماینده از کنسرسیوم بانکی وارد این هیئت مدیره شده و تغییرات بعدی پس از پایان فصل جاری فوتبالی صورت بگیرد.

قرار بود فردی به نام فروزنده که گفته می‌شد عضو جدید هیئت مدیره سرخ‌ها خواهد بود از روز گذشته معارفه و شروع به کار کند که ظاهرا این مسئله به تعویق افتاده یا مشمول بروکراسی اداری شده است. در حال حضر و با وجود پرداختی ده درصدی به اعضای تیم پرسپولیس همچنان درباره مسائل و مباحث مالی باقی‌مانده نوعی ابهام و سردرگمی وجود دارد و به نظر می‌رسد تا زمانی که عضو جدید هیئت مدیره به باشگاه اضافه نشود این سردرگمی ادامه داشته باشد.

در حال حاضر باشگاه پرسپولیس منتظر حضور نماینده کنسرسیوم بانکی در هیئت مدیره است تا به امور مالی باشگاه سر و سامان دهد.

دیگر خبرها

  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • مدیرعامل آینده استقلال مشخص شد
  • پاسخ به مهم‌ترین پرسش هواداران استقلال؛ مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد