Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

دبیر کمیته تحقیق و تفحص از خودروسازان گفت: خودروسازان با عرضه قطره چکانی می‌خواهند قیمت بالا بماند و خودرو‌ها را در پارکینگ‌ها ذخیره کرده‌اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا وسیما، علی موسوی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس و دبیر کمیته تحقیق و تفحص از خودروسازان افزود: خودرو سازان اعلام می‌کنند که مشکل قطعه داریم، اما چرا پول قطعه‌سازان را نمی‌دهند و هنوز بدهی‌های حوزه قطعه سازی پابرجاست و پول‌ها در حوزه‌های دیگر هزینه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اگر دولت شش درصد در ایران خودرو سهم دارد باید فقط به اندازه سهم خود در مدیریت وارد عمل شود و دولت حق تعیین مدیرعامل برای خودروسازی را ندارد، ما از وزیر صمت درخواست داریم به قانون سهامداری پایبند باشند و اگر مثلاً در سایپا ۱۶ درصد سهام دارند فقط به همان اندازه ورود پیدا کنند و اجازه دهند بخش خصوصی مدیریت کند.

دبیر کمیته تحقیق و تفحص از خودروسازان افزود: باید اجازه دهیم واردات خودرو به صورت محدود انجام گیرد تا التهاب بازار کاهش یابد و قیمت‌ها پایین بیاید در این صورت خودرو سازان داخلی هم قیمت را کاهش و کیفیت را افزایش می‌دهند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: خودروسازان تین عضو کمیسیون صنایع و معادن خودرو ایران خودرو قانون سایپا بخش خصوصی واردات خودرو ایران خودرو سایپا کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تحقیق و تفحص از خودروسازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۴۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: منطقه ۱۷ تهران محلی است که خیلی زیاد به واقعیت تهران و نبض شهر نزدیک می‌شوید و حضور وزیر فرهنگ و جمعی از همکاران در این منطقه، یک تجربه بسیار گران قیمت است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور افزود: یکی از اتفاقات کلیدی در این منطقه این است که بعد از بازار تهران بزرگترین کانون خرده فروشی پوشاک در تهران است. یک‌ کانون نظارتی جدی ذیل استان‌ تهران، اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد استان و کارگروه مد و لباس تشکیل خواهد شد که ناظران مردمی، تخلفات را رصد کنند. 

امامی همچنین گفت: به دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اولویت‌های وزارتخانه نباید بگذاریم مساله سالمندی به یک بحران تبدیل شود و یک‌پرونده سالمندی برای حل مساله سالمندی تشکیل شده است.

وی افزود: پیرو درخواست‌های مردمی، با همکاری شهرداری تهران ما یک‌ مرکز تجمعی بزرگ عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه را در منطقه امام‌زاده حسن ایجاد می کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!
  • در مذمت و ستایش ارز دریافتی خودروسازان اخیراً گمرک
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو
  • وزارت راه: تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • وزارت راه:تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است
  • درخواست غزه از گوترش برای تشکیل کمیته تحقیق بین‌المللی درباره کشتار بیمارستان ناصر
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران