Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:24:03 GMT

مقصد بعدی کریستین اریکسن مشخص شد؟

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۴۲۰۵

مقصد بعدی کریستین اریکسن مشخص شد؟

ستاره دانمارکی سابق تاتنهام و اینتر احتمالا نیم فصل دوم را در اودنسه بازی خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از عجیب‌ترین تصاویر در زمین فوتبال در تابستان امسال در جریان رقابت‌های یورو 2020 و زمانی رقم خورد که اریکسن در زمین دچار حمله قلبی شد.

اقدام به موقع سیمون کیائر و حضور کادر پزشکی باعث شد که از اتفاقی ناگوار برای این بازیکن دانمارکی جلوگیری شود و او حالا کم کم آماده بازگشت به میادین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اریکسن به کمک یک الکتروشوک قلبی اکنون شرایط مساعدتری نسبت به قبل دارد.

 

 

 

 

اریکسن چندی پیش قراردادش را با اینتر فسخ کرد و حالا به دنبال باشگاهی جدیدی است تا بتواند به آرزویش برای حضور در جام جهانی 2022 قطر برسد.

اریکسن برای ماندن در فرم بدنی خوب مدتی است با اودنسه دانمارک، باشگاه سابقش تمرین می کند. در حالی که گفته می شد او ممکن است به آژاکس یا تاتنهام برگردد، امروز رسانه های دانمارکی خبر دادند که اریکسن احتمالا با اودنسه قرارداد خواهد بست و گفت و گوهای مثبتی هم با سران این باشگاه داشته است.

 

 

 

 

بیورن وستروم مدیر ورزشی اودنسه در این رابطه گفت:« همه چیز به خود اریکسن بستگی دارد. اگر قصد بازگشت به تیم ملی و حضور در جام جهانی را دارد، قطعا باید بهترین تصمیم را بگیرد. اگر انتخابش اودنسه باشد، اینجا هستیم و با آغوش باز از او استقبال خواهیم کرد. ما بدون هیچ مشکلی با اریکسن قرارداد می بندیم.»

 

 

کریستین اریکسن تیم ملی دانمارک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریستین اریکسن تیم ملی دانمارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۴۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+ شرایط

به گزارش قدس آنلاین این حراج در دو بخش عمده و خرد برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند حداکثر ۲۵ شمش طلای استاندارد در هفته تقویمی خریداری کنند.

لازم به ذکر است وجه الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳۵۰ میلیون تومان) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند.

گفتنی است، با موافقت بانک مرکزی، از هفته آینده تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان شمش طلا که مشمول رفع تعهد صادراتی نیستند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را دارند.

لازم به ذکر است، طی ۲۲ جلسه حراج حضوری برگزار شده در مرکز مبادله ایران، حدود ۳ تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید استقلال مشخص شد
  • تونی کروس تحت هر شرایطی، پاس خود را به مقصد می رساند! / انیمیشن عمر مومنی
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+ شرایط
  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد
  • موضع رسمی باشگاه لورکوزن درباره سردار آزمون
  • دلیل نمایش ضعیف بلینگام برابر بایرن مشخص شد
  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی
  • موضع رسمی لورکوزن درباره سردار آزمون
  • موضع رسمی لورکوزن درباره دشمنی به نام سردار آزمون