Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته چهاردهم لیگ دسته اول با تداوم صدرنشینی مدعی شمالی به پایان رسید.

به گزارش برنا، هفته چهاردهم لیگ دسته اول با انجام 9 بازی برگزار شد که طی آن ها ملوان با سه گل، سه امتیاز با ارزش بیرون از خانه را کسب کرد، سایپا 4 بر صفر ماشین سازی را شکست داد تا اولین برد با سرمربی جدید را تجربه کند و خیبر نیز با برد 3 بر صفر مقابل شاهین خودش را به صدر جدول نزدیک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری آستارا نیز در حضور پایان رافت سرمربی پرسپولیسی جدیدش برد خوبی را در خانه کسب کرد. این در حالی بود که  مس کرمان نیز استقلال خوزستان مدعی را شکست داد تا به رده دوم جدول برسد.

نتایج کامل باز‌های این هفته:

شهرداری آستارا 2 - قشقایی شیراز یک

گل ها: فرشید پاداش (22 و 19) برای شهرداری آستارا/محمد عابدی(24) برای قشقایی

 شمس آذر قزوین یک -  آرمان گهر سیرجان 3

گل: کمال الدین نیک خوی(28) برای آرمان گهر

خوشه طلایی ساوه صفر- شهرداری همدان صفر

مس شهر بابک یک - رایکا بابل صفر

گل: میلاد شعبانلو برای مس

پارس جنوبی جم صفر- ویستا توربین تهران صفر

مس کرمان یک- استقلال خوزستان صفر

گل: میلاد پورصف شکن(2+90) برای مس کرمان

استقلال ملاثانی صفر - ملوان بندرانزلی 3

گل: سجاد بازگیر(59)، محمدرضا پورمحمد(3+90-پنالتی) و پوریا غلامی(6+90) برای ملوان

خیبر خرم آباد 3 - شاهین شهرداری بوشهر صفر

گل ها: میلاد غریبی(74)، شهرام سالاری(87) و محمدجواد عباسی(6+90) برای خیبر

سایپا 4 - ماشین سازی سازی تبریز صفر

گل ها: بهروز هوشمند(27)، ایمان غلامی(45)، مهرداد حیدری (71 و 89)  برای سایپا

کارت قرمز: علی ابراهیمیان(سرمربی) و امیر ولی نژاد (مربی) از ماشین سازی

به این ترتیب ملوان با 30امتیاز همچنان صدرنشین لیگ دسته یک است. مس کرمان و خیبر خرم آباد به ترتیب با 29 و 26 امتیاز تیم های دوم و سوم هستند. استقلال خوزستان(25)، آرمان گهر (24)، خوشه طلایی(23) و مس شهر بابک(22) نیز پله های چهارم تا هفتم را در اختیار دارند. در انتهای جدول نیز استقلال ملاثانی(12)، شاهین بوشهر(5) و ماشین سازی(4) قرار دارند.

انتهای پیام // 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی سایپا شهرداری استقلال جدول همدان مس کرمان ملوان لیگ دسته اول هفته چهاردهم ماشین سازی مس کرمان صفر گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۴۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

جام حذفی از سال ۱۳۵۴ آغاز شد و در حال حاضر سی و هفتمین فصل برگزاری این تورنمنت به مرحله یک چهارم نهایی رسیده است. آخر هفته قبل ۸ بازی جام حذفی در مرحله یک هشتم برگزار و تیم‌های مس رفسنجان، هوادار، گل گهر، ملوان، سپاهان، آلومینیوم و تراکتور به عنوان نمایندگان لیگ برتر در کنار چادر ملو اردکان به عنوان تنها نماینده لیگ آزادگان، به جمع هشت تیم برتر و مرحله یک چهارم نهایی رسیدند.

جام حذفی در سال‌های اخیر با ورود تیم‌های لیگ برتری از مرحله یک شانزدهم حساس و داغ می‌شد و این فصل در همان قدم اول استقلال با شکست مقابل مس رفسنجان از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. در مرحله یک هشتم نیز پرسپولیس به سرنوشت رقیب دیرینه دچار شد و در اراک به آلومینیوم باخت.

در تاریخ جام حذفی پرسپولیس و استقلال هر کدام با هفت قهرمانی پرافتخارترین تیم‌ها و رکورددار قهرمانی هستند. جام حذفی نایب قهرمان ندارد و تمام تیم‌ها حذف می‌شوند تا یک تیم قهرمان شود، تفاوتی بین تیمی که همان بازی اول را باخته با تیمی که فینال را واگذار می‌کند وجود ندارد!

به این ترتیب نمی‌توان بر اساس تعداد حضور یک تیم در فینال عنوان پرافتخارترین را به آن تیم اطلاق کرد، استقلال و پرسپولیس هر دو به طور مشترک پرافتخارترین تیم‌های جام بودند و حالا که حذف شده‌اند، این فرصت به سایر تیم‌ها می‌رسد تا به کارنامه خود جامی را اضافه کنند.

در بین هشت تیمی که شانس کسب عنوان قهرمانی در این فصل را دارند سه تیم قبلاً فاتح این جام شده‌اند. سپاهان بعد از استقلال و پرسپولیس با ۴ عنوان قهرمانی رکورددار است. ملوان تا سال‌ها با سه عنوان قهرمانی بهترین رکورد را در جام حذفی داشت که بعد‌ها در دهه ۷۰ و ۸۰ این جایگاه را به دو بزرگ تهرانی واگذار کرد. تراکتور هم در دهه ۹۰ دوبار فاتح این جام شده است. این سه تیم پرطرفدار و قدیمی فوتبال ایران در غیاب استقلال و پرسپولیس، صاحب بهترین فرصت برای بهبود رکورد خود و البته رسیدن از مسیر کوتاه‌تر به آسیا هستند.

تنها ۳ بازی دیگر می‌تواند سپاهان را به پنجمین جام، ملوان را به چهارمین و تراکتور را به سومین قهرمانی جام حذفی برساند و یا یکی از ۵ تیم آلومینیوم، مس رفسنجان، چادرملو اردکان، هوادار تهران و یا گل گهر سیرجان را به جمع جامداران فوتبال ایران اضافه کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • از استقلال و پرسپولیس تا هوادار و پیکان/ شیپور جنگ برای سهمیه آسیایی
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس