Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک گزارش جدید از خودکشی شماری از اعضای گارد ملی آمریکا در مرز‌های مکزیک پرده برداشته است.

خبرگزاری میزان - مجموعه‌ای از خودکشی‌ها در میان اعضای گارد ملی تگزاس در آمریکا در جریان «عملیات ستاره تنها»، نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است؛ به طوری که برخی از نظامیان آمریکایی درباره «پرداخت‌های متناقض، مخالفت با مرخصی و پروتکل‌های خطرناک کرونایی»، مطالبی را بیان کرده‎اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «ایندیپندنت»، گزارشی که از سوی «دیویس وینکی»، از «آرمی تایمز»، منتشر شده نشان می‌دهد از زمانی که «گرِگ ابت»، فرماندار تگزاس، ماموریت گشت زنی را در امتداد مرز‌های مکزیک با نام «ستاره تنها» آغاز کرده، تاکنون چهار نفر از اعضای گارد ملی تگزاس، در جریان این عملیات خودکشی کرده‎‏اند.

هر چهار نفر با شلیک گلوله به سر، خودکشی کرده‎اند.

گزارش «آرمی تایمز» داستان «جاشوا کورتز»، نظامی آمریکایی را روایت می‌کند که نیرو‌های گارد ملی پیوسته و سرانجام خودکشی می‌کند.

علاوه بر «کورتز»، دست‎کم ۳ عضو دیگر گارد ملی تگزاس در جریان عملیات «ستاره تنها» در فاصله ماه‌های اکتبر تا دسامبر ۲۰۲۱ خودکشی کرده‎اند.

بر اساس این گزارش، در اوایل ژانویه، یکی دیگر از اعضای گارد ملی تگزاس در این مأموریت به خود شلیک کرده و جان خود را از دست داده و سرباز دیگری نیز از تلاش برای خودکشی در هفته بین کریسمس و روز سال نو میلادی، جان سالم به در برده است.

خودکشی‌های گارد ملی در جریان عملیات «ستاره تنها» و همچنین افشاگری‌ها در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی، نگرانی‌هایی را در مورد شرایط و هدف عملیات جاری در مرز آمریکا و مکزیک ایجاد کرده است.

«جیسون فیترستون»، نظامی بازنشسته و رئیس پیشین گارد ملی ارتش تگزاس، می‌گوید «این مأموریت از فقدان هدف و عدم تمرکز رنج می‌برد.»

به گفته وی، «وزارت نظامی تگزاس تمرکز خود را بر آنچه مهم‌تر است، از دست داده و آن سرباز است؛ ناتوانی آن‌ها در تمرکز بر نیاز‌های سربازان به قیمت جان چندین نفر تمام شده و تا زمانی که این [تمرکز]صورت نگیرد، تراژدی‌های بیشتری رخ خواهد داد.»

بیشتر بخوانید: افزایش تمایل به خودکشی در میان کهنه سربازان آمریکایی بحران خودکشی در میان نظامیان و کهنه سربازان آمریکایی

عملیات «ستاره تنها» در ۶ مارس ۲۰۲۱ آغاز و از ابتدا با انگیزه‌های سیاسی هدایت شد.

هدف این ماموریت ظاهرا جلوگیری از مهاجرت غیرقانونی به تگزاس بود، اما منتقدان می‌گویند که «گرگ ابت»، این کمپین را به عنوان راهی برای قوی جلوه دادن در مقابل چالش اصلی رقیب راست افراطی خود و افسر سابق ارتش راه‌اندازی کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا جو بایدن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا جو بایدن گارد ملی تگزاس اعضای گارد ملی ستاره تنها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۴۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | لحظه برخورد گارد ساحلی چین با کشتی فیلیپینی

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901294

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه برخورد گارد ساحلی چین با کشتی فیلیپینی
  • دستگیری ۹۷ دانشجوی معترض از ۲ دانشگاه آمریکا
  • بازداشت وحشیانه دانشجویان تگزاس توسط یگان ضد شورش آمریکا
  • گسترش خیزش جهانی دانشجویان حامی فلسطین / پلیس آمریکا دانشگاه کلمبیا را محاصره کرده است + فیلم
  • ۹۷دانشجوی دانشگاه ویرجینیا و تگزاس آمریکا هم بازداشت شدند
  • نقشه جهانی اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی (+عکس)
  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • مکزیک: دیدید چه بلایی سر دانشجویان معترض در آمریکا آمد؟
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا