Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@09:50:23 GMT

به صورت محرمانه مشاوره آنلاین پزشکی بگیرید!

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۴۳۴۵

به صورت محرمانه مشاوره آنلاین پزشکی بگیرید!

شاید تا به حال به این مشکل برخورد کرده باشید که تحت درمان پزشکی قرار دارید. اما پزشک با توجه به نوع کارش مدتی در دسترس نیست. - اخبار بازار -

حتی ممکن است شما به مسافرت رفته باشید و ناگهان بیمار شوید. مشاوره آنلاین پزشکی  در این زمان به کمک شما خواهد آمد.

با پیشرفت علم و تکنولوژی و آمدن راه‌های ارتباطی آنلاین، به دلیل رونق گرفتن اینترنت و استفاده فراگیر از گوشی‌های هوشمند و تبلت دیگر جای نگرانی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاوره آنلاین پزشکی در هر زمان و مکان در اختیار شماست. سامانه‌های برقراری ارتباط بین پزشک و بیمار یکی از بهترین ابداعات بشر امروزی است.

مشاوره آنلاین محرمانه به چه زمانی برمی گردد؟

تا صحبت از پزشک انلاین و غیر حضوری می‌شود ذهن ما به اکنون که اینترنت و گوشی‌های هوشمند رواج دارد متمرکز می‌شود. بهتر است بدانید در زمان‌های گذشته فروید از طریق نامه نگاری و از راه دور به معالجه بیماران می‌ پرداخت . اما امروزه مشاوره پزشکی آنلاین با پیشرفت چشم گیری رو‌به ‌رو شده است.

سایر راه‌های ارتباطی با پزشک انلاین

اگر در جایی هستید که اینترنت در دسترس شما نیست و نمی‌توانید از مشاوره انلاین با متخصصین استفاده کنید اصلاً جای نگرانی نیست. شما می‌توانید مشاوره تلفنی با پزشک خود را انتخاب نمایید.

انواع مشاوره آنلاین پزشکی محرمانه چگونه است؟

مشاوره آنلاین پزشکی با توجه به نیاز و شرایط شما به راه‌های مختلف زیر انجام می‌شود.

1- مشاوره انلاین با متخصصین به صورت چت و نوشتاری

 اگر با سایر روش‌های غیرحضوری راحت نیستید می‌توانید حالت چت و نوشتاری را انتخاب کرده و با خیال راحت و آرامش تمام موارد لازم را در اختیار پزشک خود قرار دهید. تمام حرف‌های گفته شده و اطلاعات بیمار تنها در اختیار پزشک قرار می‌گیرد

2- مشاوره آنلاین از طریق تلفن یا صوتی (واتس آپ)

مشاوره تلفنی با پزشک در مقایسه با حالت چت طرفداران بیشتری دارد. زیرا به راحتی با گرفتن یک تماس ساده می‌توان با پزشک صحبت کرد. در این مدل ارتباطی به دلیل تعامل بالای دو طرفه، پزشک و بیمار رضایت بیشتری دارند.

3- مشاوره آنلاین پزشکی محرمانه به صورت تصویری

پزشک آنلاین با برقراری ارتباط با بیمار به صورت تصویری بهترین ارتباط را با او دارد. پزشک زبان بدن بیمار را می‌بیند و درک بهتری از بیماری او خواهد داشت. بیمار نیز با دیدن تصویر ویدیویی دکتر آرامش و اطمینان بیشتری پیدا خواهد کرد.

در تمام انواع مشاوره‌های آنلاین، تمام موارد گفته شده بین بیمار و پزشک به صورت محرمانه باقی خواهند ماند. اطلاعات به هیچ عنوان در جایی درج نمی‌شود و تنها پزشک و بیمار به موارد مورد نیاز دسترسی خواهند داشت.

مزایای مشاوره آنلاین پزشکی

امروزه با وجود بیماری همه‌گیر کرونا در دنیا و ایران، رفتن به مطب پزشک برای سایر بیماری‌ها کمی مشکل و خطرناک است. در این شرایط مشاوره آنلاین تنها راهی است که می‌ توانید انتخاب کنید. از طرفی نمی‌توانید مراجعه به پزشک برای بیماری فعلی خود را به تعویق بیندازید. مشاوره انلاین با متخصصین بدون مراجعه حضوری می‌تواند ریسک ابتلا به بیماری کرونا را کاهش دهد.با وجود ترافیک و مسافت‌های طولانی دسترسی به پزشک حضوری بسیار سخت و وقت گیر است. اما مراجعه به پزشک انلاین می‌تواند این مشکل را حل کند. بدون هدر دادن زمان با پزشکان متخصص صحبت کرده و درمان‌های لازم را شروع کنید.در شرایط اورژانسی که دسترسی به پزشک دشوار است مشاوره آنلاین پزشکی در کوتاه ترین زمان ممکن شما را به متخصص می‌رساند.بعضی از افراد با قرار گرفتن در مطب دکتر دچار استرس می‌ شوند. مشاوره آنلاین برای این افراد بسیار مؤثر است. بدون هیچ نگرانی و استرس و در کمال آرامش بیمار می‌‌تواند تمام علائم و مشکلات خود را به دکتر بگوید. همچنین از اینکه تمام اطلاعات محرمانه می‌ ماند به این روش اطمینان خاطر داشته باشید.

در چه مواردی با مشاور آنلاین می‌توانیم صحبت کنیم؟

ارتباط با پزشک غیر حضوری همانند زمان‌های قبل برای تمام بیماری‌ها امکان پذیر است. به طور مثال ما بار‌ها برای نشان دادن جواب آزمایش، نوشتن چکاپ سالانه، میزان و زمان مصرف دارو یا پرسیدن چند سؤال کوتاه در اتاق انتظار ساعت‌ها معطل شده‌ایم. تمام این موارد را بدون هیچ دردسر و اتلاف وقت می‌‌توانید از پزشکان متخصص به صورت آنلاین درخواست کنید.

مشاوره آنلاین پزشکی برای چه کسانی اولویت دارد؟

گاهی از مشکلی که برایمان پیش آمده شرم و حیا داریم و این مسئله نمی‌گذارد به صورت مستقیم با پزشک صحبت کنیم. مسائلی مانند روابط زناشویی، مسائل جنسی، اختلال در دستگاه تناسلی، رفتار‌های پرخطر جنسی یا احتمال بیماری‌های مقاربتی را می‌توانید با خیال راحت با پزشک آنلاین خود در میان بگذارید.

تمام مسائل گفته شده به صورت محرمانه نزد پزشک باقی می‌ ماند. همچنین می‌ توانید این مشکلات را به صورت ناشناس با پزشک مطرح کنید.

افرادی که در مناطق محروم زندگی می‌ کنند دسترسی به پزشک حاذق برایشان غیرممکن است. باید ساعت‌ها وقت صرف کنند تا خود را به شهر رسانده و به پزشک مراجعه کنند. در این حالت مشاوره آنلاین پزشکی برای این افراد اولویت دارد.

خانم‌های باردار، سالمندان، افرادی که بیماری افسردگی یا معلولیت دارند از جمله افرادی هستند که مشاوره آنلاین کمک زیادی به آنها خواهد کرد.

چرا بهتر است از پزشک انلاین استفاده کنیم؟

پشتیبانی 24 ساعته از بیماراطلاع دادن حضور پزشکامکان ارسال نسخه به بیمار در فضای مشاورهمشاوره با پزشک بدون تعطیلیبرقراری ارتباط با پزشک به صورت تصویری، صوتی، پیام متنی

جمع بندی

مشاوره آنلاین پزشکی امروزه با وجود مسافت‌های طولانی، عدم دسترسی به پزشکان متخصص و شیوع بیماری کرونا به کمک انسان‌ها آمده است. می‌توانید کاملاً محرمانه تمام مشکلات خود را بدون ترس از قضاوت با پزشک در میان بگذارید و تحت درمان قرار بگیرید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مشاوره آنلاین پزشکی دسترسی به پزشک پزشک انلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۴۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ تعرفه‌های جدید پزشکی

افشین باقرزاده قائم مقام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به افزایش ۳۵ درصدی تعرفه‌های پزشکی و درمانی در سال جدید، گفت : این میزان افزایش در بخش‌های مختلف متفاوت است، اما بطور میانگین شاهد افزایش ۳۵ درصدی تعرفه‌های پزشکی و درمانی در سال جدید هستیم.

باقرزاده گفت: بر اساس ابلاغ صورت گرفته قیمت تعرفه‌های پزشکی در سه بخش دولتی، عمومی غیردولتی و خصوصی متفاوت است.

وی افزود: در بخش «دولتی» تعرفه ویزیت پزشک و دندانپزشک عمومی ۴۴ هزار و ۹۰۰ تومان، پزشک و دندانپزشک متخصص ۵۵ هزار و ۸۰۰ تومان، پزشک فوق تخصص ۶۷ هزار و ۸۰۰ تومان، پزشک متخصص روانپزشکی ۷۰ هزار و ۸۰۰ تومان، پزشک فوق تخصص روانپزشکی ۸۴ هزار و ۲۰۰ تومان، کارشناس ارشد پروانه دار ۳۸ هزار و ۴۰۰ تومان و کارشناس پروانه دار ۳۱ هزارو ۳۰۰ تومان است.

باقرزاده گفت: در بخش «عمومی غیردولتی» نیز تعرفه ویزیت پزشک و دندانپزشک عمومی ۵۶ هزار تومان، پزشک و دندانپزشک متخصص ۹۲ هزار تومان، پزشک فوق تخصص یکصد و یازده هزار تومان، پزشک متخصص روانپزشکی ۱۱۹ هزار تومان، پزشک فوق تخصص روانپزشکی ۱۳۶ هزار تومان، کارشناس ارشد پروانه دار ۴۹ هزار و کارشناس پروانه دار ۴۲ هزار است.

قائم مقام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در بخش «خصوصی» هم بر اساس ابلاغ صورت گرفته تعرفه ویزیت پزشک و دندانپزشک عمومی ۱۲۶ هزار تومان است که سهم بیمار از این میزان ۹۴ هزار و ۵۷۰ تومان است و مابقی آن توسط سازمان‌های بیمه گر پرداخت می‌شود، تعرفه ویزیت پزشک و دندانپزشک متخصص هم ۱۸۹ هزار تومان است که سهم بیمار از این میزان ۱۴۹ هزار و ۹۴۰ تومان است و مابقی توسط سازمان‌های بیمه گر پرداخت می‌شود.

وی تعرفه ویزیت پزشک فوق تخصص در بخش خصوصی را نیز ۲۴۱ هزار تومان اعلام و تصریح کرد: از این میزان سهم بیمار ۱۹۳ هزار و ۵۴۰ تومان است و مابقی توسط سازمان‌های بیمه گر پرداخت می‌شود.

باقر زاده تعرفه ویزیت پزشک متخصص روانپزشکی را نیز در بخش خصوصی ۲۵۱ هزار اعلام و تصریح کرد: سهم بیمار از این میزان ۲۰۱هزار و ۴۴۰ تومان است، تعرفه ویزیت پزشک فوق تخصص روانپزشکی هم در بخش خصوصی ۲۸۶ هزار تومان است که سهم بیمار از این میزان ۲۲۷ هزار تومان می‌باشد.

وی تعرفه ویزیت کارشناس ارشد پروانه دار در بخش خصوصی را ۱۰۲ هزار تومان و کارشناس پروانه دار را هم ۸۷ هزار تومان اعلام کرد.

باقرزاده گفت: در بخش خصوصی تعرفه ویزیت پزشک عمومی بالای ۱۵ سال سابقه هم جداگانه تعیین شده که ۱۴۴ هزار و ۹۰۰ تومان است و سهم پرداختی بیمار از این میزان ۱۳۴ هزار و ۷۰۰ تومان است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا دندان‌درد غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا درد دندان غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • ابلاغ تعرفه‌های جدید پزشکی
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت