Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، محمود شالویی روز چهارشنبه در چهارمین نشست هماهنگی بزرگداشت حکیم نظامی شاعر بزرگ پارسی گوی کشورمان در محل این وزارتخانه با تاکید بر عزم جدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اقدامات لازم در راستای هر چه باشکوه تر برگزار شدن بزرگداشت حکیم نظامی گفت: برنامه های بخش های مختلف و مرتبط با بزرگداشت حکیم نظامی باید با شتاب بیشتری صورت بگیرد تا بتوانیم در اسفند ماه سال جاری برنامه های در خور این حکیم پارسی گوی برگزار کنیم تا در معرفی مواریث کهن و اندیشه های تابناک برخاسته از این سرزمین، نقش موثری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شالویی با تاکید بر اینکه بخش های مختلف ستاد بزرگداشت حکیم نظامی، برنامه های خود را به دبیرخانه این ستاد اعلام کرده اند، گفت: توجه به انتشار آثار حکیم نظامی به زبان های مختلف با هدف معرفی هر چه بیشتر این شاعر پارسی گوی به جهانیان ضروری است.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نقش موثر استان ها در معرفی حکیم نظامی، از آنان خواست برنامه ریزی های متناسب با این رویداد را در اولویت قرار دهند.

به گفته شالویی، راه اندازی کمیته تخصصی برای استان های مرزی با هدف برگزاری برنامه هایی با هدف معرفی حکیم نظامی شاعر پارسی گوی کشورمان به کشورهای همجوار ضروری است.

وی در ادامه گفت: همراهی و مشارکت سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی نیز در معرفی این حکیم موثر است و  با برنامه های مختلف خود می تواند گام های بلندی با هدف معرفی نظامی در کشور و جهان بردارد. همچنین معرفی حکیم نظامی از سطح نخبگانی به سطع عمومی جامعه از ضروریات است و این سازمان در این امر نقش مهمی می تواند ایفا کند.

دستیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود بر شناسایی و معرفی نظامی پژوهان در سراسر کشور و همچنین سراسر دنیا تاکید کرد و گفت: جایزه دوسالانه حکیم نظامی در دستور کار ستاد بزرگداشت این شاعر پارسی گوی قرار خواهد گرفت.

در این نشست اعضای حاضر با ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات حوزه مرتبط خود در قالب بزرگداشت حکیم نظامی، نظرات و پیشنهادهای خود را ارائه کردند.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمود شالویی مراسم بزرگداشت مدرسه حکیم نظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمود شالویی مراسم بزرگداشت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمود شالویی مراسم بزرگداشت مدرسه حکیم نظامی فرهنگ و ارشاد اسلامی بزرگداشت حکیم نظامی معرفی حکیم نظامی پارسی گوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم

صدا و سیما به پخش صوت شبکه بی بی سی در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو واکنش نشان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد: صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است.

هیچ صوت خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشده است. این بخش با عناوین یکی از شبکه های فارسی زبان خارجی شروع شده بوده و این نوع شروع برای عده ای از مخاطبان این شبهه را به وجود آورده که شبکه خبر دو هک شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید | برگزاری روز بزرگداشت حکیم عمر خیام نیشابوری در دبی
  • معرفی برنامه‌های رادیو برای دور دوم انتخابات
  • برنامه های رادیو برای دور دوم انتخابات معرفی شد
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • گزارش تصویری | نشست خبری هفته بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی
  • بنیاد حکیم طوس راه اندازی خواهد شد/ ساخت فیلم و مستند درباره فردوسی در دستور کار است
  • ساخت ۱۰ المان آجری در مراغه
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم