Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نشست رئیس اتاق اصناف ایران و اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای لزوم افزایش نظارت بر نحوه صدور کارت عضویت شعب فروشگاه های زنجیره‌ای مطرح شد. خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی اتاق اصناف ایران، نشست بررسی مسائل پیرامون فروشگاه‌های زنجیره‌ای به ریاست سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف ایران و با حضور مجتبی صفایی نائب رئیس اتاق اصناف ایران، ابراهیم درستی نماینده وزیر صمت و عضو هیئت رییسه اتاق اصناف ایران، محمدباقر مجتبایی دبیرکل اتاق اصناف ایران، منصور عالی پور رئیس جدید و هیئت مدیره اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای و جمعی از معاونان و مشاوران اتاق اصناف ایران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 رییس اتاق اصناف ایران در این خصوص موارد مطرح شده در این نشست، گفت: مقرر شده است که هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران، ارتباطات بیشتری با اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای داشته باشند تا برخی از مسائل و مشکلات پیگیری و ساماندهی شود. بدین منظور نخستین نشست اتاق اصناف ایران با ترکیب جدید اعضای هیات مدیره اتحادیه کشوری فروشگاه زنجیره‌ای برگزار شد.

 ممبینی افزود: یکی از مواردی که در این نشست بر آن تاکید شد، وجوب بهبود پاسخگویی اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای به متقاضیان پروانه کسب و اعمال نظارت بیشتر بر نحوه صدور کارت عضویت در خصوص شعب در استان‌های مختلف بود.

وی بیان کرد: در این نشست همچنین بر ضوابطی همچون ضرورت بازنگری بر متراژ مصوب برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای تاکید شد تا اگر ایرادی وجود دارد اصلاح شود و نیز با واحد‌های متخلف نیز برخورد صورت بگیرد.

رییس اتاق اصناف ایران در ادامه گفت: یکی از اقدامات مشترک اتاق اصناف ایران و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در تحلیل بازار است. اتاق اصناف ایران با استفاده از گزارش‌های روزانه این اتحادیه در خصوص تغییرات قیمت از سوی تولیدکنندگان و تامین کنندگان می‌تواند به جمع بندی‌هایی رسیده و در تصمیم‌گیری‌های کلان مورد استفاده قرار دهد.

رییس اتاق اصناف ایران بیان کرد: در خصوص اجرای سیاست درج قیمت تولیدکننده نیز در کنار تولیدکنندگان، واحد‌های توزیع کننده از جمله فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز باید ابلاغیات را رعایت کنند.

ممبینی تاکید کرد: توجه به فروشگاه‌های زنجیره‌ای نباید ما را از نقش فروشگاه‌های سنتی در اصلاح نظام توزیع غافل کند. در دوره حاد شیوع کرونا این واحد‌های توزیعی سنتی بودند که توانستند در یک شبکه گسترده کشور کالا‌های مورد نیاز مردم را در اختیارشان قرار دهند. نظام صنفی برای ارائه کالا‌های مناسب به واحد‌های کوچک و فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای نیاز دارد.   بیشتر بخوانید: اخذ پروانه کسب برای فروش عینک الزامی شد   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی اتاق اصناف فروشگاه های زنجیره ای

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی اتاق اصناف فروشگاه های زنجیره ای اتحادیه کشوری فروشگاه فروشگاه های زنجیره ای اتاق اصناف ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۴۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی به منظور حفظ محیط زیست ازسوم اردیبهشت و آغاز  هفته زمین پاک، درفروشگاه های زنجیره ای ممنوع شده است.

خبرنگار ما سری به بازار زده  تا ضمن بررسی روند اجرای این طرح  درفروشگاه ها ،نظرمردم را هم جویا شود.

دیگر خبرها

  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • هاشمی: دخالتی در امور اجرایی استقلال و پرسپولیس نداریم
  • ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری