Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی خوزستانی تیم ملی فوتسال بانوان با اشاره به تغییرهای اساسی ایجاد شده در تیم ملی، گفت: تیم ملی فوتسال بانوان به جوانگرایی روی آورده است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهوز، فروزان سلیمان امروز چهارشنبه 22 دی ماه جاری اظهار کرد: با آغاز تمرین تیم ملی فوتسال بانوان در مرکز ملی فوتبال، شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال و شهره موسوی رییس کمیته بانوان و نایب رییس فدراسیون در امور بانوان، با حضور در هتل آکادمی دقایقی را با بازیکنان و کادر فنی به گفتگو پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: طبق اعلام رییس فدراسیون، قرار است امکانات مطلوبی در اختیار تیم ملی فوتسال بانوان قرار گیرد که از عنوان قهرمانی آسیا، حمایت و مسیر موفقیت ملی پوشان را هموار کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره اتمام اردوی تیم ملی فوتسال، افزود: ما نیاز به اردوهای مدونی داریم تا به یک ترکیب و ارنج کامل برسیم. برای حضور در کافا دو اردوی آماده سازی که هر کدام به مدت سه روز است، در نظر گرفته شده اما با توجه به زمان اندک اردوها، نیاز کادر فنی برای شناخت بازیکنان کافی نیست.

سلیمانی با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد تا بهترین نتیجه و عملکرد را داشته باشیم، بیان کرد:  تیم ملی فوتسال دچار تغییرهای اساسی شده و به جوانگرایی روی آورده است. از همین رو زمان نیاز داریم تا به ترکیب اصلی و تیمی برسیم که بتواند مدافع دو بار عنوان قهرمانی باشد.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در پایان تصریح کرد: کار سختی پیش روی ماست اما تلاش خود را به کار خواهیم گرفت. از حضور مسوولان فدراسیون در اردوی بانوان تشکر می‌کنم و امیدوارم این حمایت‌ها ادامه دار باشد.

لازم به ذکر است که طاهره مهدی پور، سحر پاپی، فاطمه پاپی، راحله رفیعی از استان خوزستان بازیکنان دعوت شده و زیبا بابابی به عنوان مربی در اردوی تیم ملی حضور دارند./انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا تیم ملی بانوان فدراسیون فوتبال فوتسال عنوان قهرمانی اردوی تیم ملی استان خوزستان فوتسال بانوان فروزان سلیمانی فدراسیون فوتبال ایران برنا خوزستان تیم ملی فوتسال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر بهروز خاطرنشان کرد: در دولت مردمی تا کنون ۱۱۹ طرح آموزشی، کمک‌آموزشی و رفاهی تکمیل، تحویل و افتتاح شده است.
وی افتتاح ۷۲ طرح خوابگاه متأهلی و مجردی را از دیگر اقدامات وزارت بهداشت برای تقویت حوزه آموزش و توجه به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دانست و از تکمیل ۲۴۳ طرح مسکن ویژه متخصصان و اقامتگاه پزشکان با اولویت مناطق محروم خبر داد و گفت: در دولت مردمی درمجموع، بیش از ۱۰۰ هزار نفر در وزارت بهداشت استخدام و تبدیل وضعیت شدند.
دکتر رحیمی با اشاره به تحولات پیرامون سازمان‌ها، وجود نظام مدیریت عملکرد را اجتناب‌ناپذیر عنوان کرد و با تاکید بر نقش جوانان در پیشرفت جوامع، گفت: خصوصیات بی‌بدیل جوانان در سطح مدیریت موجب افزایش توان و ظرفیت سازمان می‌شود.
معاون وزیر بهداشت، توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی را راهبردی مهم در نوآوری و خلاقیت عنوان و تصریح کرد: جوانان امروزی با توجه به رشد فضای مجازی و رسانه‌ها، اطلاعات و سواد اجتماعی بالایی دارند و از جهتی نیز با توجه به شور جوانی، پویایی فعالی در زمینه‌های مورد تخصص خود دارند.

دیگر خبرها

  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان