Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@18:58:00 GMT

اسطوره فرانسه جام جهانی قطر را تحریم کرد!

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۴۴۶۵

اسطوره فرانسه جام جهانی قطر را تحریم کرد!

اریک کانتونا، ستاره سابق منچستریونایتد از برگزاری جام جهانی پیش رو در کشور قطر انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بیش از یک دهه از اهدای بحث برانگیز میزبانی جام جهانی 2022 به کشور قطر می گذرد و حالا کمتر از یک سال تا آغاز این رویداد در خاورمیانه باقی مانده است. در این مدت بارها اخباری در مورد عدم رعایت مسائل حقوق بشری در این کشور و رفتار خشن و تند با کارگران منتشر شده و شایعات حاکی از مرگ افراد زیادی در شرایط طاقت فرسای کار در این کشور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اریک کانتونا، ستاره سابق فوتبال جهان به انتقاد از اهدای میزبانی به قطر پرداخته و مدعی شد جام پیش رو برای او هیچ اهمیتی ندارد.

 

اریک کانتونا گفت: "صادقانه بگویم، من هرگز به جام جهانی بعدی که برای من جام جهانی واقعی نیست اهمیتی نمی دهم. در دهه‌های گذشته رویدادهای زیادی مانند بازی‌های المپیک یا جام‌های جهانی در کشورهایی که در حال توسعه مانند روسیه یا چین برگزار شد. اما قطر یک کشور فوتبالی نیست.

 

 

من با ایده اهدای میزبانی جام جهانی به کشوری که امکان توسعه و ترویج فوتبال در آن مانند آفریقای جنوبی یا ایالات متحده در دهه 90 وجود دارد، مخالف نیستم. فوتبال محبوب ترین ورزش برای زنان در ایالات متحده بوده، مهاجرت به آمریکای جنوبی زیاد است و پتانسیل زیادی برای توسعه این ورزش وجود دارد.

 

اما حقیقت این است در قطر که چنین پتانسیلی وجود ندارد. چنین مواردی در این کشور دیده نمی شود و به نظر من همه چیز معطوف به پول و قدرت مالی این کشور است. نحوه برخورد آنها با افراد شاغل در ساختن استادیوم ها بسیار وحشتناک است. در این مدت هزاران نفر جان باختند، اما با این حال ما برگزاری این جام جهانی در قطر را جشن خواهیم گرفت.'

اریک کانتونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اریک کانتونا اریک کانتونا جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۴۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!

تن هاخ مدعی شد تیمش در فصل آینده نیز نمی‌تواند برای کسب قهرمانی رقابت‌ کند 

طرفداری | در دیداری از هفته سی و پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس فصل ۲۰۲۳/۲۴، عصر امروز (شنبه) منچستریونایتد پذیرای برنلی خواهد بود.

در حاشیه کنفرانس خبری پیش از این مسابقه، از اریک تن هاخ راجع به وضعیت منچستریونایتد در فصل آینده سوال شد. با این حال، سرمربی هلندی پاسخی به این سوال داد که خشم طرفداران شیاطین سرخ را برانگیخت و آن‌ها را مجبور به واکنش در شبکه‌های اجتماعی کرد.

سوال خبرنگار از تن هاخ: آیا منچستریونایتد در فصل آینده مدعی قهرمانی خواهد بود؟

اگر در فصل آینده تمام بازیکنان در دسترس باشند، ما برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر تلاش خواهیم کرد. اگر پنجره نقل و انتقالاتی خوبی داشته باشیم، می‌توانیم به رتبه‌های بالاتر هم فکر کنیم. تیم من در پست‌های کلیدی نیاز به تقویت دارد، هم‌چنین عمق ترکیب ما نیز باید بهتر شود.

این اظهارات اریک تن هاخ و صحبت از عدم توانایی منچستریونایتد برای کسب قهرمانی، هواداران منچستریونایتد را عصبانی کرده‌است. این در حالی است که آینده سرمربی هلندی روی نیمکت شیاطین سرخ به هیچ وجه تضمین شده نیست و ممکن است شاهد آخرین روزهای حضور او در اولدترافورد باشیم. منچستریونایتد با 53 امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد و در صورتی که لیگ برتر انگلیس در کسب سهمیه پنجم لیگ قهرمانان ناکام بماند، این تیم شانس بسیار پایینی برای حضور در سطح اول مسابقات اروپایی خواهد داشت. آن‌ها روز پنجم خرداد در فینال جام حذفی به مصاف منچسترسیتی خواهند رفت و انتظار می‌رود پس از آن بازی، آینده اریک تن هاخ در اولدترافورد مشخص شود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • سیدبندی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴؛ ایران سرگروه شد
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • فرانسه از فهرست ۱۰ اقتصاد برتر جهان حذف می‌شود
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح و امنیت است
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • مکرون: اروپا در حال مردن است
  • ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی
  • جنگ جهانی نفت؛ بایدن در تنگنای تحریم‌ها، قیمت‌ها و انتخابات
  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال