Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-محسن ساغرچی گفت: با توجه به انعقاد قرارداد با شرکت‌های عراقی، و با اعلام ظرفیت سفر تا اواسط بهمن ماه، مسافران علاقه‌مند به سفر عتبات می‌توانند با مراجعه به کاروان‌های زیر نظر سازمان حج و زیارت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

او گفت:امکان ثبت نام از اوایل آذر ماه فراهم شده است و تا اواسط بهمن ماه ادامه دارد و از این پس قرارداد با شرکت‌ها به صورت ۲ماهه تمدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حج و زیارت استان همدان گفت: در این دوره از اعزام، سفر عتبات فقط از طریق هوایی امکان پذیر است و عراق هنوز اجازه‌ای در باب سفر‌های زمینی صادر نکرده است این درحالی‌است که خبر‌هایی از بازگشایی راه زمینی برای اعزام به عراق در بهمن ماه به گوش می‌رسد.

ساغرچی گفت: هزینه‌های سفر هوایی از هشت میلیون و ششصد هزار تومان، تا نه میلیون و پانصد هزار تومان است وهمچنین هزینه سفر بازگشت زمینی تا حدود هفت میلیون و چهارصد هزار تومان در نظر گرفته شده است؛ طبق مصوبات کرونایی با توجه به نگرانی‌های مسافران  ارائه کارت واکسن و همچنین آزمایش  پی سی آر مسافران در فرودگاه امام خمینی و عراق الزامی است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حج و زیارت سفر عتبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۴۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی

مدیر پردیس سینمایی بهمن سنندج گفت: ۱۷۴ صندلی به روز، در سالن‌های شماره دو و سه این سینما با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی در هفته گذشته تعویض شد.

حیدر مرادی با اشاره به استقبال چشمگیر کردستانی‌ها در سال گذشته از اکران فیلم‌های مختلف سینمایی گفت: ۲۵۰ هزار نفر در این مدت در سینما‌های استان پای دیدن فیلم‌های مورد علاقه شان نشستند.

هم اکنون پانزده سالن سینمایی با هزار و ۸۳۵ صندلی در استان کردستان و در زیر مجموعه پردیس سینما بهمن فعال است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • نسخه‌نویسی مرد مهاجر افغان با مهر پزشک زن | تیراندازی و زخمی شدن یک نفر دکتر قلابی را رسوا کرد
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جولان اشغالی
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • اطلاعیه جدید وزارت حمل و نقل عراق درباره انتقال مسافران از اروند رود
  • کاهش ۸ درصدی نرخ بیکاری در استان مرکزی طی سال گذشته
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد