Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@02:18:30 GMT

قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۴۷۷۶

قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰

   به گزارش تابناک ، قیمت هر قطعه سکه امامی در نیمه اول معاملات امروز چهارشنبه ۲۲ دی ماه ۱۴۰۰ به ۱۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید که نسبت به آخرین نرخ روز گذشته ۵۰ هزار تومان افزایش را تجربه کرده است. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در نیمه اول معاملات امروز چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ به یک میلیون و ۲۲۹ هزار تومان رسید که نسبت به آخرین نرخ روز گذشته ۱۴ هزار تومان افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت هر قطعه سکه طرح قدیم هم در نیمه اول معاملات امروز ۱۲ میلیون و ۵۰ هزار تومان بود که نسبت به آخرین نرخ روز گذشته ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

قیمت سکه امامی در روز چهارشنبه ۱۵ دی ماه یعنی یک هفته گذشته ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بود و با توجه به قیمت امروز سکه امامی، قیمت هر قطعه سکه امامی نسبت به هفته گذشته ۴۵۰ هزار تومان کاهش داشته است. ماه گذشته هر قطعه سکه امامی به ارزش ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد که با توجه به نرخ امروز، سکه امامی در طول ماه گذشته ۷۵۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

  قیمت سکه امامی طی یک هفته اخیر چهارشنبه 15 دی پنجشنبه 16 دی شنبه 18 دی یکشنبه 19 دی دوشنبه 20 دی سه شنبه 21 دی امروز 22 دی 12 میلیون و 800 هزار تومان 12 میلیون و 800 هزار تومان 12 میلیون و 470 هزار تومان 12 میلیون و 30 هزار تومان 12 میلیون و 200 هزار تومان 12 میلیون و 300 هزار تومان 12 میلیون و 350 هزار تومان

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین بحران در قزاقستان سقوط هواپیمای اوکراینی اخراج استقلال و پرسپولیس سکه امامی سکه بهار آزادی سکه و طلا مذاکرات وین بحران در قزاقستان سقوط هواپیمای اوکراینی اخراج استقلال و پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۴۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت درهم امارات امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت درهم امارات امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۱۶,۵۴۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تومان (۰.۶ درصد) کاهش یافته است. هر واحد درهم امارات، روز گذشته با قیمت ۱۶,۶۴۰ تومان معامله می‌شد.

امروز درهم امارات در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت درهم امارات که دیروز با کاهش قیمت ۸۰ تومانی به ۱۶,۶۴۰ رسیده بود، امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۰۰ تومانی (۰.۶ درصد) به ۱۶,۵۴۰ رسید. 

بالاترین قیمت درهم امارات در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶,۵۴۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱۶,۵۴۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی درهم امارات نسبت به هفته گذشته ۱.۵۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد درهم امارات در شش ماه گذشته حدود ۱۷.۳ درصد افزایش یافته است.

tags # درهم امارات سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت افغانی به تومان امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت درهم امارات امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خودرو شاهین امروز ۱۵ اردیبهشت چند شد؟ + جدول قیمت
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ / سکه لب مرز حساس ایستاد
  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ قیمت طلا و سکه صعودی شد