Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرحیم خداجو در گفتگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: دومین اردوی تدارکاتی تیم ملی پاراسایکلینگ با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و انجام تست کرونا برگزار شد.

وی افزود: اردوی تدارکاتی تیم ملی پاراسایکلینگ با حضور ورزشکارانی از استان های مختلف کشور برگزار شد که محمد دلیر نیز به نمایندگی از استان فارس در این اردو حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم با اشاره به عملکرد خوب دلیر در این اردو، اظهار کرد: این ورزشکار جهرمی با قبولی در آزمون‌های مربوطه به عضویت تیم ملی در آمد.

وی عنوان کرد: مرحله دوم اردوی تیم ملی پاراسایکلینگ از ١٩ دی ماه آغاز شده است و تا ۴ بهمن نیز ادامه دارد.

خداجو در پایان اظهار کرد: تیم ملی پاراسایکلینگ جمهوری اسلامی ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا  و بازی های پاراآسیایی "هانگژو" چین که در ۲ بخش پیست و جاده برگزار می شود آماده می کند.

به گزارش فارس، طبق تقویم ورزشی، مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در بخش پیست اسفند ماه امسال در هند و بخش جاده نیز فروردین ماه سال ۱۴۰۱ درگرجستان برگزار می شود.

همچنین به خاطر شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از ابتلا ورزشکاران شرکت کننده به این بیماری منحوس احتمال دارد مسابقات قهرمانی آسیا در قسمت پیست نیز در سال ۱۴۰۱ برگزار شود؛ بازی های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین نیز در ۲ بخش "پیست و جاده" در مرداد ماه سال آتی برگزار می شود.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد دلیر تیم ملی پاراسایکلینگ دوچرخه سواری پاراآسیایی شهرستان جهرم تیم ملی پاراسایکلینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۴۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید برای ساماندهی حجاب نیست

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت درباره آخرین جزئیات از لایحه عفاف و حجاب اظهار کرد:  درخصوص کلیّت لایحه عفاف و حجاب قبلاً گفتیم که قوانین موجود در حوزه‌های مختلف اجرایی، فرهنگی، تبلیغی، اجتماعی، انتظامی و قضایی روشن است.

وی افزود: شاید ضرورتی به تصویب قانون نداشته باشیم و هیچ الزامی نبود که این مسئله معطل مانده باشد تا یک قانون تصویب شود که اقدامی در این‌زمینه انجام بگیرد.

سخنگوی دولت ادامه داد: دولت با همراهی و همدلی و هم‌چنین با اصلاحات حداقلی در سریع‌ترین زمان ممکن، طبق تعیین تکلیفِ قانون اساسی مبنی بر اینکه لوایح قضایی باید از مسیر دولت به مجلس تقدیم بشود، لایحه را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.

بهادری جهرمی در پایان گفت: به‌نظر می‌رسد الان و یا هر مقطع دیگری هیچ مرجعِ اجتماعی، فرهنگی، انتظامی، قضایی و اجرایی معطل تصویب قانونی در این زمینه نیست و قوانین موجود تکالیف همین مراجع را در این موضوع‌های فرهنگی و اجتماعی مشخص کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند
  • بهادری جهرمی: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید برای ساماندهی حجاب نیست
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • بهادری جهرمی: پرچم بالاست؛ خداقوت و دست مریزاد بچه‌ها
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران