Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@18:39:10 GMT

عذرخواهی جانسون به خاطر پارتی پر سر و صدا

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۴۹۲۵

عذرخواهی جانسون به خاطر پارتی پر سر و صدا

بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس انگلیس در حالی به گناه و اشتباه خود اعتراف کرده است که طبق آمار ارائه شده توسط دولت این کشور، انگلیس در روز سه‌شنبه با ۱۲۰۸۲۱ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ مواجه شده است.

انگلیس یکی از کشورهایی است که تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته است.

نخست‌وزیر انگلیس خاطرنشان کرد: تصور می‌کردم این یک نشست کاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به اعضای پارلمان توضیح داد: تصور کردم در این رویداد پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی رعایت خواهد شد.

نخست‌وزیر انگلیس تاکید کرد: مسؤولیت اشتباهات مرتکب شده را می‌پذیرم.

در این راستا، کر استارمر، رهبر مخالفان این کشور از حزب کارگر خواستار استعفای جانسون شد.

او در جلسه بازخواست دولت گفت: دفاع جانسون از خودش مبنی بر اینکه نمی‌دانسته در این جشن پیش پا افتاده و بی‌اهمیت بوده در واقع توهین به شعور ملت انگلیس است.

استارمر این سوال را پرسید که آیا جانسون الان جرات استعفا دارد؟

او، رهبر محافظه‌کاران را به دروغگویی با وقاحت متهم کرد.

این در حالی است در میان اعتراض‌ها پس از انتشار گزارش‌هایی از مهمانی نخست وزیر انگلیس در باغ دفتر نخست وزیری در بحبوحه کرونا و وادار کردن مردم به رعایت قرنطینه و دوری از اجتماعات درخواست‌ها برای استعفای جانسون بالا گرفت.

در نظرسنجی یو گاو ۵۶ درصد فکر می کردند جانسون باید استعفا کند در حالی که نسبتی که در نظرسنجی Savanta ComRes این نظر را داشتند، ۶۶ درصد بود.

۳۱۱۳۱۱

کد خبر 1591944

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بوریس جانسون انگلیس نخست وزیر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: حالا دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به صدور حکم بازداشت علیه مقامات سیاسی و امنیتی این رژیم توسط دادگاه کیفری بین‌المللی گفت: اکنون دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است.

به گزارش ایسنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی که از احتمال صدور حکم بازداشت خودش از سوی دادگاه لاهه هراسان و مضطرب است، امروز سه شنبه مدعی شد: «احتمال صدور حکم دستگیری فرماندهان ارتش و رهبران رژیم صهیونیستی به اتهام ارتکاب جنایات جنگی یک رسوایی در مقیاس تاریخی خواهد بود».

نتانیاهو در ادامه مدعی شد: می‌خواهم یک چیز را روشن کنم: هیچ تصمیمی، نه در لاهه و نه در هیچ جای دیگری، بر عزم ما برای دستیابی به تمام اهداف جنگ، آزادی همه گروگان‌ها، پیروزی کامل بر حماس و تعهد تأثیر نمی‌گذارد. غزه دیگر تهدیدی برای اسرائیل نخواهد بود.

نتانیاهو همچنین در میان جمعی از خانواده‌های اسرای صهیونیستی مدعی شد: اکنون دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است.

این در حالی است که پیشتر پایگاه خبری «آکسیوس» گزارش کرده بود نخست وزیر رژیم صهیونیستی از «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در مورد ممانعت از صدور حکم بازداشت مقامات ارشد این رژیم از سوی دیوان کیفری بین‌الملل درخواست کمک کرده است.

دیوان بین‌المللی دادگستری ۲۶ ژانویه گذشته از رژیم صهیونیستی خواست اقداماتی را برای جلوگیری از نسل‌کشی در غزه و توقف تحریک مستقیم به ارتکاب چنین جنایتی در پیش بگیرد.

همچنین این دادگاه از تل آویو خواست پس از یک ماه از زمان برگزاری جلسه، گزارشی از عملکرد خود در این خصوص به دادگاه ارائه کرده و تمام قدامات فوری لازم برای حمایت از فلسطینی‌ها در غزه را در پیش بگیرد، اما رژیم صهیونیستی بدون توجه به این درخواست‌ها برای هفتمین ماه پیاپی به حملات خود علیه نوار غزه ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: حالا دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است
  • عکس/ دیدار نخست وزیر بورکینافاسو با امیرعبداللهیان
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره توافق آتش بس در غزه
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن