Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، باشگاه رعد پدافند هوایی ارتش در سال ۱۴۰۰ موفق شده با جذب سربازهای قهرمان نمایش قابل توجهی را در رشته‌های مختلف ورزشی داشته باشد. در همین رابطه گفت‌وگویی را با سرهنگ محمد صانعی، مدیرکل تربیت‌بدنی پدافند هوایی ارتش و مدیرعامل باشگاه رعد پدافند انجام دادیم.

سرهنگ صانعی در ابتدا اظهار داشت: ۱۳ سال از تاسیس باشگاه رعد پدافند هوایی می‌گذرد و این باشگاه توانسته با استفاده از نیروهای خودش اعم از کادر و سرباز، جایگاه خوبی را در ورزش قهرمانی کشور به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روند صعودی از سال ۹۳ با شدت بیشتری دنبال شد؛ به نحوی که در حال حاضر ۱۳ رشته در لیگ برتر و هفت رشته در لیگ‌های دسته یک و ۲ و تعدادی هم در لیگ‌های استانی داریم که با قدرت به کار خود ادامه می‌دهند.

وی در ادامه راجع به جذب ورزشکارهای قهرمان خاطرنشان کرد: شاکله تیم را سربازان قهرمان تشکیل می‌دهند و این موضوع باعث شده که خدمت بزرگی به ورزش قهرمانی کشور بشود. ما با جذب این نفرات اجازه نمی‌دهیم تا از چرخه رقابت دور مانده و بتوانند آمادگی خود را برای دوران پس از خدمت سربازی حفظ و در نهایت به موفقیت ورزش کشور در میادین بین‌المللی کمک کنند. 

مدیرعامل باشگاه رعد پدافند هوایی ارتش درباره نمایش قابل توجه این باشگاه در چند رشته بیان داشت: در اکثر رشته‌ها ما توانستیم در بالای جدول حضور داشته باشیم و در چند رشته مدعی قهرمانی هستیم. تیم‌های تنیس روی میز، بدمینتون، کبدی و ... جزو رشته‌هایی هستند که ما در آنها مدعی قهرمانی به شمار می‌رویم. از طرفی تعامل خوبی که با فدراسیون‌ها داریم حضور ما را در لیگ‌ها راحت‌تر کرده است و از این بابت از همه فدراسیون‌ها متشکریم.

وی درباره عملکرد رعد پدافند در رشته‌های توپ و تور و همچنین رشته های پرطرفدار چون کشتی گفت: در رشته‌های توپ و تور از جمله بسکتبال، هندبال و والیبال تونسته‌ایم با برنامه‌ریزی مناسبی پیش برویم و  نام رعد را در این رشته‌ها مطرح کنیم. امسال تیم بسکتبال ما چند برد خوب را به دست آورده است. در حالی که اکثر تیم‌ها بازیکنان و مربی خارجی را همراه خود دارند ولی ما با تکیه بر سربازان‌مان چند برد ارزشمند را به دست آوردیم. در رشته کشتی نیز مسابقات خوبی انجام دادیم و از بچه‌ها راضی هستم. بدشانسی ما این بود که تیم آمل در گروه ما حضور داشت که هزینه‌های میلیاردی کرده بود. 

صانعی درباره حضور در مجامع انتخاباتی ۲ فدراسیون کبدی و شنا اذعان داشت: از جمله اقدامات خوبی که کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش انجام دادند این بوده که نمایندگان باشگاه‌های لیگ برتری در انتخابات حاضر هستند. در چند هفته اخیر در ۲ مجمع شنا و کبدی حضور داشتم که عباس اورسجی و محسن رضوانی با اکثریت آرا انتخاب شدند و دست بر قضا هر ۲ نفر هم کاندیداهای مورد نظر ما نیز بودند. جا دارد یک بار دیگر از کلیه فدراسیون‌ها که تعامل خوبی با باشگاه رعد دارند تشکر کنم. حضور تیم‌های نظامی در لیگ‌های برترِ رشته‌های مختلف باعث حفظ قهرمانان آن رشته و آماده نگه داشتن‌ آنان می‌شود.

وی درباره برنامه‌های آتی باشگاه رعد پدافند تصریح کرد: باشگاه رعد پدافند برای سال‌های بعد هم برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند مدت دارد. اول از همه می‌خواهیم قهرمانان ورزشی را به صورت کادر در بدنه‌ی ارتش جمهوری اسلامی ایرانی استخدام کنیم و ترکیب تیم‌ها را به سمت کادری‌های قهرمان سوق دهیم. در اینجا جا دارد از قهرمانان ورزشی تمام رشته‌ها دعوت کنم تا با شرایطی که فراهم آوردیم در کنار ما باشند تا به استخدام نیروی پدافند هوایی درآمده و سالیان سال در این نیرو، ورزش خود را ادامه دهند. باشگاه رعد در نظر دارد با صلاحدید و مجوز ستاد کل نیروهای مسلح برای سال‌های آینده در رشته‌هایی که تا حالا حضور نداشته، تیم تشکیل بدهد. می‌خواهیم پشتیبان خوبی برای ورزش قهرمانی کشور باشیم.  

صانعی در پایان درباره تیم فوتبال رعد پدافند و برنامه‌هایی که برای این تیم تدارک دیده شده است، گفت: ما کار خود را از لیگ تهران آغاز کردیم و قصد داریم تا پنج سال آینده در بالاترین سطح فوتبال کشور حضور داشته باشیم و در کنار دیگر تیم‌های نظامی به فوتبالیست‌های سرباز یاری رسانیم. اکنون در لیگ‌های بسکتبال و هندبال لیگ برتری هستیم و تیم والیبال ما هم در لیگ یک فعالیت می‌کند و همانطور که مطلع هستید، اقبال عمومی نسبت به رشته پرطرفدار فوتبال بسیار زیاد است و طبیعتا بازیکنان جوان به موقع فرا رسیدن خدمت مقدس سربازی نگرانی‌های زیادی دارند و متاسفانه کمبود تیم‌های نظامی باعث شده تا خیلی از آنها از سطح اول دور شوند و دوران بازی‌شان زودتر از موعد به اتمام برسد. می‌خواهیم با برنامه و به صورت پله‌پله تیم فوتبال رعد را به لیگ‌های بالا برسانیم تا شرایط برای حضور بازیکنان سرباز فراهم شود و فوتبال نیز در کنار ۱۳ رشته دیگرمان، لیگ برتری شود. البته که در این مسیر نیاز به حمایت مسوولین داریم.

برچسب‌ها محسن رضوانی کمیته ملی المپیک عباس اورسجی ستاد کل نیروهای مسلح فدراسیون کبدی باشگاه رعد پدافند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محسن رضوانی کمیته ملی المپیک عباس اورسجی محسن رضوانی کمیته ملی المپیک عباس اورسجی ستاد کل نیروهای مسلح فدراسیون کبدی باشگاه رعد پدافند باشگاه رعد پدافند پدافند هوایی لیگ ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۴۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم

محمدمهدی اسماعیلی روز شنبه -هشتم اردیبهشت- در حاشیه نشست با مدیران و دبیران جشنواره بیست و یکم امام رضا (ع) در جمع خبرنگاران بدون ذکر نام کارگردان فیلم سینمایی «اقبال لاهوری» شاعر ملی و مشهور پاکستانی اظهار داشت: کارگردان در حال آماده‌سازی فیلم‌نامه است، تا قرارداد بسته نشود، اسمش را نمی‌آورم. بنیاد سینمایی فارابی در حال منعقد کردن قرارداد آن است و تا آخر سال و یا اوایل سال آینده اثر ساخته می‌شود، می‌خواهیم یک فیلم با کیفیت و خوب بسازیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر پیگیری ویژه برنامه‌های زبان فارسی ادامه داد: ما ۶ خانه فرهنگ در پاکستان از جمله لاهور، کراچی و کویته و دیگر شهرها داریم که باید تقویت شود. در این سفر، آقای رئیس جمهوری عنایت ویژه‌ای روی بحث گسترش فرهنگی در پاکستان داشتند و ان‌شالله این کار را به سرانجام می‌رسانیم.

وی گفت: در سریلانکا هم با استقبال بسیار بالای هنرمندان و اهالی فرهنگ آنجا روبه‌رو بودیم. چهار تفاهم‌نامه همکاری از پنج تفاهم دو کشور در حوزه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه‌های رسانه‌ای، سینما، فرهنگی به معنای خاص خود و همچنین در زمینه تعاملات میان هنرمندان و برگزاری اجلاس‌های مشترک بود.

اسماعیلی اظهار داشت: در حال تجربه فضای ویژه‌ای در حوزه بین‌الملل هستیم، شاید برای اولین بار است که همزمان با حرکت در حوزه حل مسائل فرهنگی در داخل کشور، این دیپلماسی فرهنگی را به صورت برجسته پیش می‌بریم.

سفر به دو کشور همسایه در روزهای آینده

اسماعیلی گفت: در روزهای آینده نیز دو سفر به کشورهای منطقه خواهیم داشت، مقصد احتمالا جمهوری آذربایجان و یکی دیگر از کشورهای آسیای مرکزی است که برنامه‌های آن را هماهنگ می‌کنند.

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد