Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@13:36:43 GMT

کلانتری: پرسپولیس نمی‌تواند ما را شکست بدهد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۵۰۹۹

کلانتری: پرسپولیس نمی‌تواند ما را شکست بدهد

سرمربی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز ابراز امیدواری کرد تیمش در مصاف روز آینده برابر پرسپولیس برنده بازی باشد.

 به گزارش "ورزش سه"، علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز درباره دیدار با پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر که روز آینده در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، اینگونه حرف هایش را آغاز کرد: درست است در سه چهار بازی گذشته نتایجی که دوست داشتیم کسب نکرده‌ و از این موضوع خیلی ناراحت هستیم، اما سعی بر این داریم با برطرف کردن مشکلاتی مثل مصدومیت بازیکنان و تقویت تیم برای نیم فصل دوم جایگاه خوبی کسب کنیم تا هم خودمان، باشگاه و آنهایی که فجر را دوست دارند راضی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در مورد مصاف با پرسپولیس و جریان این مسابقه توضیح داد: کار هر دو تیم سخت است. این گونه نیست که پرسپولیس بتواند فجر سپاسی را در ورزشگاه آزادی شکست بدهد، زیرا تیم ما در ادوار گذشته توانسته این تیم را در همین ورزشگاه شکست بدهد. انگیزه و فعل خواستنی که بین بازیکنان، کادر فنی، باشگاه و هوادارانمان وجود دارد باعث می‌شود بازی خوبی با پرسپولیس داشته باشیم. امیدوارم دیدار جوانمردانه‌ و تماشاگرپسندی از طرف دو تیم برگزار شود و امتیاز خیلی خوبی برای فجر سپاسی به دست بیاوریم.

علی کلانتری (سرمربی) فجر سپاسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی کلانتری سرمربی فجر سپاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۵۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران از تیم انتظارات زیادی دارند و امیدوار هستند که بتوانند به قهرمانی در لیگ و جام حذفی برسند.

به گزارش مشرق، محمد برزگر در گفت‌وگویی در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت:‌ خوشبختانه پرسپولیس یک بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت و تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده بود. خیلی خوشحالم که پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و همین بازیکنان توانستند برای تیم بدرخشند و هواداران را خوشحال کنند. به نظر من تنها راز موقعیت تیم این است که برای هر دقیقه بازی یک برنامه دارند تا بتوانند به دروازه تیم‌ها نزدیک شوند و گل بزنند. امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد و در آخر فصل هم قهرمانی پرسپولیس را ببینیم.

وی در مورد نقاط قوت تیم پرسپولیس گفت: در حال‌حاضر تیم پرسپولیس هیچ ضعفی ندارد و در همه نقاط زمین بهترین عملکرد را دارد. همه شاهد هستیم که تیم نسبت به نیم فصل اول خیلی تغییر کرده و الان هم در تمام نقاط بهترین بازیکنان لیگ را داریم و امیدوارم همین بازیکنان در فصل بعد هم در پرسپولیس حضور داشته باشند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عدم تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس، یادآور شد: شک نکنید ۱۰۰ درصد تیم لطمه می‌بیند. جای سوال دارد که چرا مدیریت کاری برای بازیکنان انجام نمی‌دهد این بازیکنان از پرسپولیس بروند تیم قطعا وارد حاشیه می‌شود. قطعا بعد از لیگ هم در فصل نقل‌وانتقالات این بازیکنان پیشنهادهای مختلفی دریافت می‌کنند و باعث می‌شود این بازیکنان از تیم جدا شوند. امیدوارم مدیریت به فکر تیم باشد که در فصل‌ نقل‌وانتقالات استرس نداشته باشیم.

برزگر در خصوص اینکه کدام تیم شایسته قهرمانی است، خاطرنشان کرد: در نیم فصل همه می‌گفتند استقلال، پرسپولیس و سپاهان شانی نخست قهرمان هستند ولی در حال‌حاضر استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی رقابت می‌کنند. من شک ندارم پرسپولیس شایسته قهرمانی است چون بازی‌های خیلی خوبی ارائه می‌کند و همه از نحوه بازی کردن تیم در نیم فصل دوم راضی هستند.

وی درباره بازی آینده تیم پرسپولیس، تصریح کرد: بازی بعدی پرسپولیس در جام حذفی است و ما باید هم در لیگ و جام حذفی بتوانیم به عنواین خوبی برسیم که هواداران خوشحال باشند. بازی بعدی مقابل آلومینیوم است که همیشه در لیگ پرسپولیس را آزاد داده و امیدوارم تیم برای این بازی سخت برنامه خوبی داشته باشد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • فجر ساعت پخش زنده بازی فجر سپاسی و گل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین
  • ساعت بازی پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی (امروز جمعه 7 اردیبهشت)
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟
  • آلومینیوم - پرسپولیس؛ زمانی برای انتقام!
  • مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|کابوس حذف پرسپولیس مقابل گربه سیاه
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران