Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سابق باشگاه سایپا به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس انتخاب شد تا جایگزین مجید صدری شود که بعد از چند ماه سرپرستی از مسئولیت خود استعفا کرد.

به گزارش قدس آنلاین، نشست اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با مسئولان وزارت ورزش برای بررسی استعفای سرپرست این باشگاه در نهایت به انتخاب مدیرعامل جدید این باشگاه منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس رضا درویش که سابقه مدیرعاملی در باشگاه سایپا را دارد به عنوان مدیرعامل جدید سرخپوشان انتخاب شد.

بر اساس تصمیم وزارت ورزش و جوانان همچنین اعضای هیات مدیره این باشگاه انتخاب شدند. محمد علیپور، بیژن ذوالفقارنسب، مسجدی و پوراحمدی در کنار رضا درویش به عنوان اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس فعالیت خواهند کرد.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۵۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل اسماعیل چمنی گفت: دکتر مسعود گنجی عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سی و یکمین آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب و معرفی شد.
وی با بیان اینکه معیار‌های انتخاب استاد نمونه کشوری فعالیت‌های پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و اجرایی است، ادامه داد: پیش از این نیز در سال‌های اخیر دکتر قدیر نوری و دکتر محمد نریمانی اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان اساتید نمونه کشوری انتخاب شده بودند.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: در آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری که در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، از ۶۵ استاد نمونه کشوری با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • طعنه درویش به سپاهان و عالیشاه و نام جدید باشگاه
  • درویش: عالیشاه نباید آن اشتباه را می کرد/ نام پرسپولیس تغییر نمی کند
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • اختیارات درویش محدود شد؛ سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس