Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: خیرین قزوینی برای خرید تجهیزات آبرسانی به روستاهای محروم خراسان جنوبی 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اهدا کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسن آصفی در این مورد اظهار داشت: با مشارکت خیرین قزوینی، طرح «نذر آب 4 » توسط جمعیت هلال احمر استان قزوین با آب رسانی پایدار به مناطق محروم و درگیر خشکسالی استان خراسان جنوبی ادامه پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در ادامه اجرای طرح «نذرآب ۴ » در استان خراسان جنوبی توسط جمعیت هلال احمر و با مشارکت خیرین قزوینی و به همت مجمع خیرین استان، 2 هزار متر لوله پلی اتیلن خریداری و برای آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان «درمیان» از توابع استان خراسان جنوبی ارسال شد. 

اصفی یادآورشد: خیرین قزوینی در راستای مسئولیت اجتماعی و انجام پروژه های داوطلبی و عام المنفعه، مبلغ دو میلیارد و 500 میلیون ریال برای اجرای این پروژه و خرید دو هزار متر لوله اهدا کردند که با تأمین و اختصاص این مبلغ، محموله اول لوله ها بارگیری و به مقصد شهرستان درمیان، استان خراسان جنوبی ارسال شد.

آصفی با بیان اینکه در آینده نزدیک محموله بعدی نیز ارسال خواهد شد تصریح کرد: امیدواریم با همت و نظارت جمعیت هلال احمر و آبفای استان خراسان جنوبی، عملیات اجرایی این طرح نیز به اتمام و بهره برداری برسد تا بتوانیم با کمک به محرومان و محرومیت زدایی از مناطق روستایی در توسعه هرچه بیشتر مناطق کم برخوردار نقشی سازنده داشته باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با قدردانی از همکاری و مسئولیت پذیری اجتماعی خیران قزوینی و به ویژه مجمع خیرین استان قزوین اظهارداشت: تلاش جمعیت هلال احمر معطوف به ارائه خدمات بسیار مطلوب است، لذا با تمرکز بر تدوین سیاست ها و برنامه های حمایتی در جهت کاهش محرومیت ها سعی می کنیم برای ارتقاء سطح زندگی و همچنین توانمندسازی مردم با توجه به ظرفیت خیرین بتوانیم خدمات شایسته ای به هموطنان عزیز ارائه دهیم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا جمعیت هلال احمر استان خراسان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی هلال احمر استان استان قزوین هلال احمر قزوین استان خراسان جنوبی جمعیت هلال احمر خیرین قزوینی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۵۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش هلال‌احمر در پی هشدار سازمان هواشناسی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جمعیت هلال احمر؛ هشدار هواشناسی سطح نارنجی مبنی بر بارش شدید و رگباری باران، وزش شدید باد و بارش تگرگ صادر شد.

در همین راستا روز چهارشنبه در نیمه غربی هرمزگان، نیمه جنوبی فارس، بوشهر، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان و خوزستان احتمال بارش شدید و وزش تندباد وجود دارد.

همچنین روز پنج‌شنبه در کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر، لرستان، چهارمحال و بختیاری، جنوب مرکزی، اصفهان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، یزد، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس و نیمه جنوبی کرمان احتمال بارش شدید باران و سیلابی شدن مسیرها وجود دارد.

در روز جمعه نیز در خراسان جنوبی، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، اردبیل، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، زنجان و ارتفاعات استان‌های تهران و البرز بارش شدید باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.

بر همین اساس سازمان امداد و نجات هلال احمر ضمن اعلام آماده‌باش به نیروهای امدادگر، از شهروندان خواست تا از صعود به ارتفاعات پرهیز و به توصیه‌های ایمنی توجه کنند.

لازم به ذکر است؛ در روزهای پیش رو، حضور در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها می‌تواند منجر به بروز حادثه شود.

کد خبر 6094581

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در راه است / لزوم توجه شهروندان به هشدارها
  • آماده باش هلال‌احمر در پی هشدار سازمان هواشناسی
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان