Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های والیبال راهیاب ملل مریوان و هورسان رامسر به دلیل عدم رعایت پروتکل‌ها از سوی هواداران مریوانی به تعویق افتاد.

تیم‌های والیبال راهیاب ملل مریوان و هورسان رامسر قرار بود امروز در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر مقابل هم قرار بگیرند، اما به دلیل عدم رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی و حضور بیش از حد (30٪) تماشاگران در سالن 1200 نفری زاگرس مریوان، دیدار این دو تیم هنوز آغاز نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، گفته می‌شود با خروج تماشاگران مریوانی از سالن و برقراری شرایط برگزاری مسابقه، دیدار تیم‌‌های راهیاب ملل و هورسان رامسر ساعت 19 آغاز خواهد شد. 

اخبار داغ 

قتل پدر خانم مجری اخبار ! / المیرا شریفی فاش کرد سرپرست، کارگزار پرسپولیس را با خودش برد! کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس کارلوس کی روش و جنجالی دیگر این بار بعد از شکست تیم ملی مصر؛ همان همیشگی! / فیلم ایجنت توانزبه: ظاهرا تعصب جرارد روی لیورپول در عدم استفاده از اکسل تاثیر گذار بود دلیل غیبت کریستیانو رونالدو در بازی منچستریونایتد - استون ویلا مشخص شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۵۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی

به گزارش "ورزش‌سه"، دیدار تراکتور و شمس آذر آخرین دیدار سال برای دو تیم بود که در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد و در پایان با پیروزی 2 بر صفر شاگردان خمس سرمربی وقت تراکتور تمام شد.

کمیته انضباطی چند هفته پس از این مسابقه رای خود را درباره این مسابقه صادر کرده که به شرح زیر است و جریمه 40 میلیون تومانی و یک جلسه محرومیت برای هواداران شمس آذر به همراه داشته است: 

«مسابقه تیم های شمس آذر قزوین و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد. این تیم به پرداخت 400 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است. با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین با موضوع دادنامه 1942 نیز به اجرا در خواهد آمد.»

دیگر خبرها

  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • تصمیم عجیب مورایس درباره آقای گل لیگ برتر
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)
  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی