Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@04:42:01 GMT

رستم قاسمی به دیدار بشار اسد می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۵۴۲۸

رستم قاسمی به دیدار بشار اسد می‌رود

به گزارش تابناک به نقل از مهر، رستم قاسمی در رأس هیئتی بلندپایه اقتصادی و سیاسی و برای سفری سه روزه وارد دمشق پایتخت سوریه شد.

 وزیر راه و شهرسازی کشورمان در این سفر سه روزه با بشار اسد و شماری از مقامات ارشد این کشور دیدار می‌کند تا با آن‌ها در خصوص ترسیم نقشه راه ارتقای همکاری‌های اقتصادی تهران و دمشق رایزنی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامر الخلیل وزیر اقتصاد سوریه و مهدی سبحانی سفیر کشورمان در فرودگاه دمشق از رستم قاسمی و هیئت همراه استقبال کردند.

در این سفر سه روزه علاوه بر دیدار وزیر راه و شهرسازی کشورمان با رئیس‌جمهور سوریه، هیأت ارشد سیاسی اقتصادی کشورمان با شماری از مقامات ارشد سوریه از جمله حسین عرنوس نخست‌وزیر، فیصل مقداد وزیر امور خارجه، عصام هزیم رئیس بانک مرکزی و همچنین وزیران اقتصاد، حمل و نقل، کار و مسکن دیدار و گفتگو خواهند کرد.

عضو کابینه دولت سیزدهم در بدو ورود به خاک سوریه اعلام کرد: گروهی از مقامات سیاسی و اقتصادی کشورمان، او را در این سفر همراهی می‌کنند و این نشان دهنده اراده جدی دولت جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای همکاری‌های اقتصاد و تجاری با سوریه است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین بحران در قزاقستان سقوط هواپیمای اوکراینی اخراج استقلال و پرسپولیس رستم قاسمی مهدی سبحانی مذاکرات وین بحران در قزاقستان سقوط هواپیمای اوکراینی اخراج استقلال و پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت وزیر اقتصاد عربستان با 5 پیشنهاد ایران

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در سفر به عربستان در دیدار با همتای عربستانی خود 5 پیشنهاد مطرح کردم که همه مورد موافقت قرار گرفت.

به گزارش فارس؛ سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی که برای شرکت در اجلاس 50 امین سال تاسیس بانک توسعه اسلامی به عربستان سفر کرده است ، در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: « در عربستان گفتگوی بسیارسازنده‌ای با همتای سعودی داشتیم.

فیصل ابراهیم با هر ۵ پیشنهاد ایران موافقت نمود و بر تدوین نقشه‌راه همکاری‌های اقتصادی بخش دولتی - خصوصی و سرعت در اجرای آن، تاکید کرد.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با 5 پیشنهاد ایران
  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با ۵ پیشنهاد ایران
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • پیشرفت اجتماعی ایران از سال ۲۰۱۹ کم و در سال ۲۰۲۳ منفی شد / در بخش فرصت ها وضعیت ایران خطرناک است / قربانی‌شدنِ پیشرفت اجتماعی در ساحتِ سیاست و اقتصاد
  • وزیر اقتصاد به عربستان می‌رود