Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز بیست‌ودوم دی ماه مشاهده می‌کنید خبرگزاری میزان - در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را در بیست‌ودوم دی ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: چند توصیه یک پزشک متخصص برای به تاخیر انداختن آغاز پیک ششم
دبیر انجمن متخصصین عفونی کشور با بیان اینکه قطعا با افزایش موارد ابتلا طی ۳ تا ۴ هفته در کشور رو به رو هستیم به ارائه توصیه‌هایی برای به تاخیر انداختن آغاز پیک ششم پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بیشتر بخوانید: ورود پنجاه دستگاه اتوبوس برقی به ناوگان حمل و نقل پایتخت
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: باید در آینده به موقعیتی برسیم که دیگر در تهران هیچ خودرو یا موتورسیکلتی که برقی نباشد پلاک گذاری نشود. یا حداقل وسایل نقلیه‌ی غیر برقی امکان ورود به مراکز حساس شهری را نداشته باشند. هدف گذاری ما باید این باشد که به چنین نقطه‌ای برسیم.

بیشتر بخوانید:تعطیلی آموزش حضوری نباید اولین گزینه در تصمیم گیری‌ها باشد
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با هشدار نسبت به آسیب‌های آموزش مجازی بر تجدید نظر در تصمیمات برای تعطیلی آموزش حضوری تاکید کرد.

بیشتر بخوانید:ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا/ بارش باران و برف در ۱۳ استان
یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

انتهای پیام/ برچسب ها: بسته خبری کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسته خبری کرونا بیشتر بخوانید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ قاسم مصفا معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: ۵۰ نفر از خبرنگاران شهرستان‌های صومعه‌سرا، بندرانزلی، فومن و شفت در دوره‌ای یک روزه در صومعه سرا، آموزش‌های لازم در خصوص خبرنویسی و سواد رسانه را فراگرفتند.

قاسم مصفا با بیان اینکه این دوره با هدف ارتقای سطح دانش فنی و معلومات خبرنگاران و آشناسی آن‌ها با نحوه صحیح خبرنویسی برگزار شد، افزود: در پایان دوره به خبرنگاران گواهینامه آموزشی خبرنویسی اعطا می‌شود.

وی گفت: دراین دوره آموزشی ، خبرنگاران، ساختار خبری ، خبرنویسی ، تنظیم خبر ، سوژه یابی خبر ، اهمیت وقایع خبری و اطلاع رسانی به موقع خبر را از کارشناسان خبری امر فرا گرفتند.

دیگر خبرها

  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • توجه به معلم «سرمایه‌گذاری برای کشور» است/ آموزش و پرورش، مسئله اول کشور
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان