Web Analytics Made Easy - Statcounter

ربیعی گفت: سومین همایش طلایه داران ادب با حضور مداحان و ستایش گران مناطق غرب کشور از جمله استان‌های مرکزی، کرمانشاه، همدان، لرستان و ایلام ۲۳ و ۲۴ دی‌ماه جاری در اراک برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ ابوالفضل ربیعی مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی عصر امروز در نشست خبری با اشاره به برگزاری سومین گردهمایی ذاکرین و شاعران آیینی غرب کشور در استان مرکزی اظهار کرد: سومین همایش طلایه داران ادب با حضور مداحان و ستایش گران مناطق غرب کشور از جمله استان‌های مرکزی، کرمانشاه، همدان، لرستان و ایلام ۲۳ و ۲۴ دی‌ماه جاری در اراک برگزار می‌شود و اراک میزبان این همایش بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه نخست این گردهمایی با حضور ۱۵۰ مداح استان مرکزی و ۸۰ مداح استان‌های مذکور از ساعت ۱۹ تا ۲۲ در مسجد حاج‌تقی‌خان اراک برگزار می‌شود و برنامه دوم نیز کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید کشور ویژه مداحان از ساعت ۹ تا ۱۲ روز جمعه در مسجد امام هادی اراک برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: رسالت بزرگ مداحان ترویج و تقویت ارزش های اصیل دینی و انقلابی در سطح جامعه است و امروز با توجه به حجم گسترده تبلیغات دشمنان در جهت ضربه زدن به بنیان خانواده توجه به مسئله خانواده و سبک زندگی اسلامی بسیار با اهمیت است و مداحان باید در این راستا نقش موثری ایفا کنند.

وی خاطر نشان کرد: برنامه های آموزشی بسیج مداحان استان مرکزی برای تربیت نیرو در حوزه های مختلف مداحی و ستایش گری همواره مورد توجه است و یکی از برنامه های مهم بسیج مداحان برگزاری دوره تربیتی «نغمه بهشتی» با هدف تربیت نوجوانان مداح است که بیش از یکصد نفر از نوجوانان در این دوره تاکنون شرکت کرده اند و بخشی از دوره به صورت مجازی و بخشی از روزهای جمعه به طور حضوری برگزار می شود.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

کلیدواژه: اراک برگزار می شود بسیج مداحان استان مرکزی غرب کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۵۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به حقوق قشر کارگر توجه شود

امام جمعه اراک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: معلم در کلاس درس باید الگو بوده و نسبت به شهدا، امام و رهبری باید جزء وفادارترین افراد باشند و توجه به مقدسات را باید سر لوحه کار خود قرار دهند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: توجه و حساسیت معلمان نسبت به عفاف و حجاب باید ده‌ها برابر بیش از سایرین باشد و لازم است در این زمینه و نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب بیشتر توجه کنند.
او افزود: با اشاره به هفته کار و کارگر نیز گفت: اسلام عرق کارگر را همانند خون شهید می‌داند و باید به قشر کارگر و دستمزد آنها توجه بیشتری شود.
خطیب نماز جمعه اراک گفت: انتظار می‌رود شورا‌ها و شهرداری برای اقدامات بزرگ برنامه ریزی کنند تا از هزینه‌های جانبی برای مردم کم شود و تلاش صادقانه و کیفی را مورد توجه قرار دهند.
امام جمعه اراک در خصوص وظایف و اهمیت شورا‌ها و شهرداری افزود: شهر یک موجود زنده و فعال است و شهرداری و شورا باید در خصوص آن و توسعه شهری و ترافیک برنامه ریزی کند و نظارت‌ها را دقیق انجام  دهند و بر اعتماد سازی توجه کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تحقق وعده صادق و شکست هیمنه پوشالین رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی هم گفت: امروز نباید از گرگ‌های ظالم ترسید، جوانان و سپاهی‌ها و ارتشی‌ها باید همواره در میدان مراقب دسیسه‌های دشمنان باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • شاعران ۵ کشور برای عملیات وعده صادق شعر سرودند
  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی
  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت