Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام منصور امامی امروز در دیدار با حجت الاسلام سید هادی ابراهیمی مسئول بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان غربی با بیان این که باید از ظرفیت نیروهای جوان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی استفاده شود، اظهار داشت: هدف اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی استفاده از روحانیون جوان، خوش فکر و انقلابی  در جهت تبلیغ دین است و بنابراین دوره‌های مهارت آموزشی و مهارت افزایی برای طلاب  و روحانیون ارومیه برگزار شده است و بعد از اتمام دوره از بین افراد شرکت کننده به مساجد شهر جهت تبلیغ اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هیئت علما در شهر ارومیه راه اندازی  و هر هفته برگزار می شود و هدف از آن هم افزایی و همدلی برای اتحاد و انسجام بیشتر و تاثیرگذاری فرهنگی و دینی در جامعه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان این که باید کمبودها و ضعف‌ها در عرصه‌های تبلیغ دینی و فرهنگی شناسایی و راه کار درست آن تبیین شود، افزود: طلاب به عنوان ریزه خواران امام زمان (عج) باید مورد حمایت قرار گیرند و طلاب از بدو ورود به حوزه علمیه با سبک انتقادی، دروس را یاد می‌گیرند و البته این مسئله مقدمه ای برای رسیدن به حق است.

وی اضافه کرد: در سطح شهر ارومیه جای جلسات تبیین دستاوردهی انقلاب اسلامی و مبانی ولایت فقیه خالی است باید علماء به این امر اهتمام داشته باشند و بنابراین می‌توان از ظرفیت‌های روحانیون و علماء در این زمینه استفاده کرد.

حجت الاسلام امامی در ادامه به لزوم شناخت جوانان از جریانات انقلاب اسلامی شهر ارومیه و آذربایجان‌غربی تاکید کرد و گفت: جوانان مخلص و وفادار به انقلاب اسلامی در بستر حوزه و دانشگاه تربیت شده اند اما با جریان‌ها و احزاب سیاسی شهر و استان آشنایی ندارند و لذا می‌توان با برگزاری نشست‌هایی از افراد سابقه دار در زمینه انقلابیگری در این زمینه استفاده و آن جلسات را ضبط و به نسل‌های آینده منتقل کرد.

 حجت الاسلام سید هادی ابراهیمی نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت روحانیون استان و شهر گفت: رهبر انقلاب بر کار تشکیلاتی تاکید دارند و این امر جز با همراهی روحانیون و طلاب انقلابی میسر نخواهد شد.

وی با بیان این که ۳۵ پایگاه بسیج طلاب در آذربایجان‌غربی فعال هستند، ادامه داد: هدف بسیج طلاب استفاده از ظرفیت روحانیون و طلاب انقلابی و خوش فکر در هیئت‌های اندیشه ورز است.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان‌غربی، از برگزاری یادواره شهدای روحانی استان در اوائل اسفند ماه خبر داد و افزود: در اسفند ماه اولین کنگره شهدای روحانی کشور در قم برگزار خواهد شد و همزمان با آن در استان آذربایجان‌غربی در بازه زمانی  پنج و ۶ دی ماه یادواره شهدای استان با سخنرانی اساتید کشوری برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که آذربایجان‌غربی ۸۷ شهید روحانی دارد گفت: همه ساله یادواره شهدای روحانی آذربایجان‌غربی در استان برگزار شده است و برای سهولت این امر دبیرخانه دائمی یادواره شهدای روحانی در بسیج طلاب و روحانیون راه اندازی شده است.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان این که یکی از نادرترین اتفاقات عملیات کربلای پنج وجود ۲۶ شهید روحانی از آذربایجان‌غربی است، اضافه کرد: در عملیات کربلای پنج، ۲۶ طلبه از آذربایجان‌غربی به شهادت رسیده اند که غالبا یا فرمانده دسته بودند و یا مسئولیت سلاح‌های تخصصی را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز آذربایجان غربی انقلاب اسلامی یادواره شهدای شهدای روحانی حجت الاسلام بسیج طلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۵۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی، اکتشافی و بهره برداری راکد و غیر فعال در استان گفت: این محدوده ها از طریق مزایده عمومی به اشخاص دارای صلاحیت فنی و مالی لازم واگذار می شود.

عبدالحمید سرتیپی افزود: در راستای استمرار روان‌سازی فعالیتهای کسب‌وکار بخصوص توسعه اقتصادی معدنی استان، اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی در نیم سال اول امسال ۲۸۹ محدوده معدنی، اکتشافی و بهره برداری را که بنا به دلایلی راکد و یا غیر فعال شده بودند، شناسایی کرده و برای فعال سازی، این معادن را از طریق مزایده عمومی به اشخاص دارای صلاحیت فنی و مالی لازم واگذار خواهد کرد.

سرتیپی، با اشاره به اینکه ۷۶۰ محدوده معدنی و اکتشافی در سال گذشته به مزایده گذاشته شد، اظهارکرد: در راستای سیاستهای ابلاغی وزارت صمت و همچنین روان‌سازی و توسعه کسب ‌وکارهای استان علی الخصوص فعالیتهای اقتصاد معدنی استان، نخستین مزایده محدوده‌های معدنی استان در سالجاری از امروز آغاز شده و بر این اساس ۸۷ محدوده اکتشافی، ۱۱۳ محدوده اکتشافی دارای پروانه اکتشافی، ۷۴ معدن دارای پروانه بهره برداری، ۱۳ معدن دارای گواهی نامه کشف و دو محدوده دارای مجوز برداشت برای سرمایه گذاری جدید از طریق مزایده عمومی واگذار خواهد شد.

سرتیپی تصریح کرد: اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط برای شرکت در مزایده عمومی معادن استان باید در سامانه الکترونیکی دولت(ستاد) به نشانی www.setadiran.ir ثبت نام کنند.

وی اضافه کرد: متقاضیان مزایده می‌توانند از امروز شنبه ۸ اردیبهشت تا ساعت ۱۲:۰۰ روز چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه از طریق سامانه ستاد مدارک لازم برای حضور در این مزایده را اخذ و پس از تکمیل مدارک درخواستی مجدد نسبت به بارگذاری آنها در سامانه ستاد اقدام کرده و اصل ضمانت نامه بانکی یا اصل برگ واریزی نقدی حداکثر تا ساعت ۱۲:۰۰ روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت در قالب یک پاکت مهر و موم شده به دبیرخانه اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان تحویل دهند.

 

 

دیگر خبرها

  • تمامی بازماندگان از تحصیل آذربایجان‌غربی شناسایی شده‌اند
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • روحانیون و طلاب قم، لباس نظامی پوشیده اند برای جنگ با که؟ با زنان و دختران این سرزمین؟!
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در ارگان‌های دولتی
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان‌غربی
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان غربی