Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال سپاهان از عملکرد شاگردانش در پیروزی مقابل شهرداری ورامین ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رحمان محمدی راد پس از پیروزی مقابل شهرداری ورامین، اظهار کرد: روی هم رفته یک جایی در ست دوم فکر می‌کنم تمرکزمان افتاد و بازی را واگذار کردیم اما خوشبختانه بچه‌هایمان خیلی زود به بازی برگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از این پیروزی خوشحال هستم، افزود: به همه بازیکنانم به خاطر تلاش و بازی خوبی که انجام دادند، تبریک می‌گویم. نیاز داریم کیفیت بازی خود را حفظ کنیم و حتی ارتقا دهیم. به هر حال نقاط ضعفی وجود دارد که می‌توانیم از بین ببریم تا بتوانیم خیلی هماهنگ‌تر در بازی‌های بعدی شرکت کنیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان با اشاره به انتخاب تاکتیک مناسب از سوی تیم مقابل، خاطرنشان کرد: کار خوبی که تیم مقابل انجام داد این بود که نظم تیمی ما را بهم زد. آن‌ها با سرویس‌های خوب، توپ اول ما را تحت تأثیر قرار داد و با توجه به اینکه دریافت‌مان خوب در آن ست نرسید، نتوانستیم شکل دفاعی خوبی را نشان دهیم. البته ریسک سرویس خوب هم بالا است.

محمدی‌راد در پاسخ به این سوال که کدام بازیکن از نظرش در این مسابقه بهترین بوده است، اظهار کرد: امروز بهترین بازیکن زمین، مسعود غلامی بود که به تازگی بعد از عمل زانو به جمع‌مان اضافه شد.

وی در خصوص عملکرد تکاور، گفت: متین بازیکن جوانی نیست و با تجربه است. او بازیکن جنگنده‌ای است و در تکنینک‌های مختلف والیبال مثل دفاع خیلی جا دارد که رشد کند اما در حمله و سرویس عملکردش فوق‌العاده است‌.

سرمربی تیم والیبال سپاهان در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر تأثیر محرومیت میرزاجانپور، تصریح کرد: میرزاجانپور مثل سایرین مهره ارزشمندی در تیم‌مان است‌. نبودش را سعی کردیم با دیگر بازیکنان جبران کنیم. امروز علی مباشری یکی از بازی‌های خوبش را به نمایش گذاشت و واقعیت سعی کردیم به رأی صادر شده از سوی کمیته انضباطی احترام بگذاریم. این رأی از نظر ما شدتش زیاد بود!

وی ادامه داد: صحنه‌های خیلی بدتری را در همین لیگ شاهد بودیم که جریمه آن می‌توانست با جریمه میرزاجانپور برابر باشد اما این را عادلانه ندانستیم.

محمدی‌راد در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار ایمنا در خصوص حضور تماشاگران در دیدار هفته گذشته مقابل شهرداری گنبد، گفت: به نظرم شرایط و ظرفیت سالن‌مان خیلی خوب است. بحث اینجا است که تصمیم‌گیری بر عهده ستاد کرونا است. به هر حال بنده اطلاع ندارم شرایط در استان چگونه است ولی در استان‌هایی که این اجازه را دادند، حتماً شرایط خوبی دارند ولی چیزی که هفته گذشته دیدیدم، واقعاً رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی است.

کد خبر 548430

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رحمان محمدی راد سپاهان سپاهان اصفهان تیم والیبال سپاهان تیم والیبال سپاهان اصفهان شهرداري ورامين شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۶۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران از مرحله یک هشتم نهایی عبور کرد و حالا فقط 8 تیم در این تورنمنت باقی مانده‌اند. 7 تیم لیگ برتری صعود کرده(مس، گل‌گهر، هوادار، آلومینیوم، تراکتور، ملوان و سپاهان) به همراه چادرملو اردکان از لیگ دسته اول به یک چهارم نهایی رسیدند و قرار است روز دوشنبه حریفان خود را در مرحله بعدی بشناسند.

نکته قابل توجه این است که شگفتی‌ساز مسابقات جام حذفی قطعا در مرحله بعدی میزبان خواهد بود. چادرملو اردکان هردو بازی گذشته خود در جام حذفی را مقابل فولاد خوزستان و مس کرمان در خانه حریفان برگزار کرد و برنده شد و بر اساس قوانین قطعا بازی سوم را باید میزبان باشد.

بر این اساس شاگردان سعید اخباری در مرحله بعدی مسابقات جام حذفی به هر تیمی برخورد کنند، باید در یزد از آن تیم پذیرایی کنند. هیچ تیم دیگری در جام حذفی چنین شرایطی را ندارد و فقط درباره چادرملو این موضوع صدق خواهد کرد.

بی‌شک میزبانی از حریف بعدی در یزد یک امتیاز مثبت برای چادرملو خواهد بود تا بتواند در حضور هواداران خودی از این مرحله هم بالاتر برود و به شگفتی‌سازی خواهد ادامه بدهد.

دیگر خبرها

  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • کیمیش: کامبک‌های رئال شانسی نیست
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان