Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@14:46:16 GMT

آسیب شناسی مطبوعات ایلام در حال انجام است

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۶۰۸۶

آسیب شناسی مطبوعات ایلام در حال انجام است

به گزارش ایرنا، سجاد صیدی روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت رسانه ویژه مدیران و مطبوعات رسانه ای استان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یک تیم مجرب از اساتید برجسته از دانشگاه علامه طباطبایی آسیب شناسی رسانه های استان ایلام را انجام می دهند.

وی توضیح داد: به صورت تصادفی تعدادی از آثار فعالان رسانه برای این تیم کارشناسی فرستاده می شود تا مورد بررسی قرار بگیرند و همچنین مقرر شده است پرسشنامه ای در مورد وضعیت رسانه ای استان از سوی این تیم کارشناسی طراحی و تدوین و برای پاسخگویی در اختیار فعالان رسانه ای قرار بگیرد تا جواب های این پرسشنامه توسط تیم کارشناسی تجزیه و تحلیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیدی یادآور شد: خروجی نتایج بررسی های این تیم کارشناسی از دانشگاه علامه طباطبایی باعث غنای رسانه ای استان ایلام خواهد شد و نقاط قوت و ضعف های مطبوعات استان شناسایی می شود.

وی در مورد این کارگاه آموزشی هم گفت: کارگاه آموزشی امروز اولین دوره از آموزش های خانه مطبوعات بعد از شیوع کرونا است که به علت شیوع این ویروس آموزش ها متوقف شده بود و تلاش برای تولید محتوای حرفه ای از اهداف این کارگاه است.

رییس خانه مطبوعات استان ایلام افزود: در ادامه کارگاه های آموزشی متعددی مطابق با سرفصل های مطبوعات از جمله خبرنویسی در فضای مجازی و روزنامه نگاری آنلاین با استفاده از دانش و تجربه اساتید مجرب و متبحر مطبوعات استان ایلام، مرکز و حتی دیگر استان ها برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، کارگاه آموزشی مدیریت رسانه ویژه مدیران مطبوعات رسانه ایی توسط خداداد ابراهیمی از پیشکسوتان رسانه ای و نویسندگان مطرح و با حضور جمعی از فعالان مطبوعات استان برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی مباحثی در مورد چگونگی کیفیت بخشی به محتوای مطالب مندرج در رسانه های جمعی و پردازش کیفی متن خبر بحث و تبادل نظر شد.

خداداد ابراهیمی نویسنده و روزنامه‌نگار ایلامی، مدرس اصول روزنامه‌نگاری و مدیریت رسانه، تالیف آثاری چون دریچه‌ای به تاریخ مطبوعات ایلام، یادنوشت‌های محلی، ماسک و همچنین ریاست خانه مطبوعات استان و کشور را در کارنامه رسانه‌ای خود دارد.

برچسب‌ها ایلام مطبوعات و خبرگزاری های داخلی رسانه کارگاه آموزشی سواد رسانه ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام مطبوعات و خبرگزاری های داخلی رسانه ایلام مطبوعات و خبرگزاری های داخلی رسانه کارگاه آموزشی سواد رسانه ای مطبوعات استان کارگاه آموزشی تیم کارشناسی استان ایلام رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۶۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند

دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد، در راستای اجرای قوانین و مقررات رسانه‌ای کشور از همه گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها، دعوت می‌شود به منظور انجام فرایند قانونی اخذ مجوز و بهره‌مندی از حمایت‌های قانونی، حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال نسبت به ثبت درخواست مجوز فعالیت خود از طریق سامانه جامع رسانه‌ها اقدام کنند.

فعالیت همه رسانه‌ها به موجب قانون مطبوعات، مستلزم دریافت مجوز است و براساس بند «پ» ماده سه آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات کشور، پیام‌رسان‌ها و کانال‌های خبری نیز مشمول این الزام قانونی هستند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر درباره ثبت درخواست می‌توانند به صفحه راهنمای ثبت درخواست مجوز سامانه خبری مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • آسیب شناسی معماری تنظیم‌گری رسانه در ایران
  • شهید مطهری  و آسیب شناسی انقلاب
  • کانال‌های خبری، مجوز بگیرند
  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد