Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی از دستگیری چهار اسرائیلی به ظن جاسوسی برای ایران خبر دادند.

هاآرتص مدعی شد که چهار زن اسرائیلی عکس‌ها و اطلاعاتی را به یک مامور ایرانی که آن‌ها را از طریق رسانه‌های اجتماعی جذب کرده بود، ارسال می‌کردند.

نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شده‌اند که این زنان که همگی مهاجرهای یهودی از ایران بوده‌اند متهم به ارسال عکس از چندین سایت مختلف اسرائیل به درخواست طرف ایرانی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از آنها خواسته شده بود تا در ازای دریافت مبلغی پول به طور مخفیانه از سفارت آمریکا در اورشلیم عکس‌برداری کنند و از یک قانون‌گذاری اسرائیلی فیلم بگیرند.

در همین حال نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی با تشکر از اعضای شباک و پلیس این رژیم بخاطر دستگیری این افراد، تاکید کرد که یک "فعالیت تروریستی خطرناک" از اسراییل دفع شده است.

او گفت: این تلاش‌ها فقط در زمینه های امنیتی و اطلاعاتی نیست، بلکه بسوی تلاشی برای تاثیر گذاری بر مردم اسراییل، بر جامعه اسراییل، با هدف دو قطبی کردن جامعه و توسعه اختلافات، به لرزه در آوردن ثبات سیاسی و آسیب زدن به اعتماد مردم به حکومت سوق می‌یابد.

بنت ادامه داد: از مردم اسراییل درخواست می‌کنم که در مقابل این تلاش‌ها هوشیار باشید. ممکن است که پشت سوژه هایی که شما از شبکه های اجتماعی بدست می‌آورید یا پخش می‌کنید، ایرانی‌ها باشند.

این درحالی است که روزنامه اورشلیم پست در گزارش خود تعداد زنان اسرائیلی دستیگر شده به اتهام جاسوسی برای ایران را پنج تن خوانده است.

در گزارش اورشلیم پست از "مامور اطلاعاتی ایران" که با این جاسوسان اسرائیلی در تماس بوده با نام "رامبد نامدار" یاد شده است. این پنج زن اسرائیلی از طریق فیسبوک با رامبد نامدار آشنا شده بودند که خود را یک یهودی در ایران معرفی کرده بود. رامبد نامدار از تمامی مظنونین خواسته بود تا به جای فیسبوک با یکدیگر از طریق واتساپ در ارتباط باشند تا بتواند با آن‌ها تماس ویدیویی داشته باشد.

اورشلیم پست نوشت که رامبد نامدار طی این تماس‌ها هیچگاه چهره خود را نشان نداده و مدعی شده بود که دوربین تلفن همراهش خراب است. گفته می‌شود که دستگیری این چهار زن به حدود یک ماه پیش باز می‌گردد.

سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مدعی شده با اینکه برخی از این زنان نسبت به اینکه رامبد نامدار یک افسر اطلاعاتی ایرانی باشد مشکوک شده بودند، همچنان به مکالمه با وی ادامه دادند و پذیرفتند در قبال دریافت پول خواسته‌هایش را انجام دهند.

به نوشته اورشلیم پست تاکنون علیه برخی از این زنان اعلام جرم شده است.

این ادعاها درحالی مطرح می‌شود که چندی پیش نیز منابع اسرائیلی از دستگیری یک فرد اسرائیلی خبر دادند که به عنوان خدمتکار در خانه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی کار می‌کرده و سال ها برای ایران جاسوسی می کرده است. مساله ای که باعث سرافکندگی و انتقاد بسیار به نهادهای اطلاعاتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی شد.

جاسوسی خدمتکار خانه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ارائه داد که اخیرا ادعا شده از طریق ارتباط با یک گروه هکری وابسته به ایران مشغول جاسوسی از مقامات رژیم صهیونیستی بوده است.

بنا بر این گزارش او مردی ۳۷ ساله بوده که سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل مدعی شده به نفع یک گروه هکری وابسته به ایران از خانه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی جاسوسی می کرده است و حداقل از سه سال پیش یعنی از آوریل ۲۰۱۹ به این اقدام مشغول بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اسرائیل جاسوس ایران حولون رژیم صهیونیستی رامبد نامدار اورشلیم پست مدعی شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای کامرون درباره پیشنهاد آتش‌بس ۴۰ روزه به حماس

وزیر امور خارجه انگلیس که برای شرکت در نشست‌ ویژه مجمع جهانی اقتصاد به ریاض سفر کرده است ادعا کرد که به حماس طرح آتش‌بس ۴۰ روزه در برابر آزادی گروگان‌های (اسرای) اسرائیلی پیشنهاد شده است.

به گزارش مشرق از منابع خبری انگلیس، دیوید کامرون با بیان این ادعا که پیشنهاد مطرح شده «سخاوتمندانه» است، گفت: «امیدوارم حماس این پیشنهاد را بپذیرد.»

وی اضافه کرد: «صادقانه بگویم، تمام فشارها و همه چشم ها در جهان امروز باید معطوف به حماس باشد و به آن‌ها بگوید این پیشنهاد را بپذیرید.»

وزیر امور خارجه انگلیس همچنین ادعا کرد که تحقق راه حل موسوم به دو دولتی تنها راه تضمین امنیت پایدار در منطقه است.

وی با بیان اینکه «حماس طرفدار راه حل دو دولتی نیست و فقط به راه‌حل بدون اسرائیل فکر می‌کند» در اظهاراتی مداخله جویانه خواستار خروج رهبران حماس و کسانی شد که در عملیات هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) مشارکت داشتند.

وزیر امور خارجه انگلیس در عین حال از هفت دهه جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین چشم‌پوشی و ادعا کرد که پذیرش راه حل دو دولتی در سایه عملیات طوفان الاقصی برای تل‌آویو دشوار است.

وی گفت: این کار سیاستمداران است که استدلال کنند امنیت منطقه با تحقق راه‌حل دو دولتی، بهتر تضمین خواهد شد.

وزیر امور خارجه انگلیس همچنین با تکرار مواضع جنگ‌طلبانه رژیم صهیونیستی عنوان کرد تا زمانی که همه گروگان‌ها (اسرای اسرائیلی) آزاد نشوند، درگیری‌ها نیز پایان نخواهد یافت.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است. بر اساس گزارش‌ها، تاکنون افزون بر ۳۴ هزار فلسطینی شهید و بیش از ۷۷ هزار نفر دیگر مجروح شده‌اند.

دیگر خبرها

  • متن پیشنهادی اسرائیل برای توافق با حماس منتشر شد+ جزئیات/ حملات سنگین حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش اسرائیل/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت
  • متن پیشنهادی اسرائیل برای توافق با حماس منتشر شد+ جزئیات/ حملات سنگین حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش اسرائیل
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • آتش‌بس نزدیک است؟
  • آخرین وضعیت خدمه کشتی توقیف شده مرتبط با اسرائیل | تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی درباره خدمه
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای کامرون درباره پیشنهاد آتش‌بس ۴۰ روزه به حماس
  • هدف قرار گرفتن کشتی مرتبط با اسرائیل در دریای سرخ
  • حمله موشکی به کشتی مرتبط با رژیم اسرائیل
  • اخباری از حمله به کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در آب‌های یمن