Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، این دیدار از ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه ۲۲ دی ماه جاری در مقابل دیدگان نزدیک به ۳۰۰ تماشاگر در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد.

شاگردان رحمان رئوفی در تیم آذرباتری ارومیه که به دلیل حضور تماشاگران از روحیه مضاعفی برخوردار بودند موفق شدند در سه ست پیاپی با نتایج ۲۵ بر ۱۶، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۲ از سد حریف قدرتمند خود شهرداری گنبد عبور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار تیم شهرداری گنبد ۲ کارت زرد و یک کارت قرمز از داور دریافت کرد.

 محمدعلی امیدی ناظر فنی و مسعود قاری ناظر داوری این دیدار بودند و اصغر میرزایی به همراه میثم پارسه قضاوت مسابقه را بر عهده داشتند.

تیم آذرباتری ارومیه که هفته گذشته در زمین حریف با نتیجه ۳ بر صفر نتیجه را به پیکان تهران واگذار کرده بود این بار با تمام قدرت به میدان آمد و موفق شد هر سه امتیاز دیدار خانگی این هفته را نصیب خود کند.

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر کشور تیم آذرباتری ارومیه یکشنبه هفته آینده ۲۶ دی ماه جاری در ورامین میهمان تیم شهرداری این شهر است.

دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر والیبال مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز چهارشنبه ۲۲ دی‌ماه با انجام هفت دیدار در حال پیگیری است و یکی از دیدارهای مهم این هفته تیم شهرداری ارومیه با حضور هوادارانش میزبان شهداب یزد است.

با توجه به صدور مجوز ستاد مقابله با کرونا استان آذربایجان غربی مبنی بر ورود تماشاگران به سالن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، هواداران پر شور ارومیه پس از دو سال دوری توانستند با حضور در سالن غدیر از نزدیک تماشاگر عملکرد تیم‌های محبوب خود بوده و شور و هیجان خاضی به سالت غدیر ارومیه بخشیدند.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز آذرباتری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۶۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون

دیدار نیمه تمام اودینزه و آاس رم در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ جالوروسی به پایان رسید. این بازی دو هفته پیش تا دقیقه ۷۱ با تساوی ۱-۱ در جریان بود اما پس از اینکه ایوان اندیکا دچار تنگی نفس شد، تقابل دو تیم نیمه تمام ماند. سردار آزمون در ۲۰ دقیقه پایانی این دیدار که از سر گرفته شد، در ترکیب اصلی تیم ده روسی به میدان رفت. توییتر باشگاه رم بعد از این برد ارزشمند، با تصویری از سردار آزمون به این پیروزی واکنش نشان داد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند + جزئیات
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه