Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی جلالی مدیر کل هواشناسی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران تا ظهر فردا گاهی همراه با غبار محلی در بعضی ساعات همراه با وزش باد و کاهش ابر و گاهی وزش باد نسبتا شدید در جنوب و غرب پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: از عصر فردا با نفوذ سامانه بارشی به تدریج افزایش ابر و از اوایل وقت جمعه تا اواخر وقت شنبه بارش باران در نیمه جنوبی، بارش باران و برف در نواحی شمالی و بارش برف و کولاک در ارتفاعات مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل هواشناسی استان تهران افزود: طی این مدت در بعضی ساعات مه و کاهش دید، گاهی وزش تندباد موقتی و رگبار و رعد و برق با احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود. 

وی در ادامه گفت: به دلیل بارندگی متوسط تا شدید در بعضی ساعتها آبگرفتگی معابر و جاری شدن رواناب به ویژه در نیمه شمالی استان مورد انتظار است.

جلالی بابیان اینکه روز یکشنبه آسمان نیمه ابری همراه با وزش باد و وزش پراکنده پیش‌بینی می‌شود افزود: از ظهر جمعه تا یکشنبه شب کاهش محسوس ۸ درجه‌ای دما و یخبندان شبانه سطح زمین در بیشتر نواحی به ویژه در نیمه شمالی مورد انتظار است.

انتهای پیام/۶۷۰۷۵

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیر کل هواشناسی استان تهران مجتبی جلالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۶۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی هوای استان اردبیل در ۵ روز آینده

ایسنا/اردبیل با حاکمیت الگوی پایدار جوی طی پنج روز آینده آسمان استان اردبیل غالباً صاف و بدون بارش خواهد بود.

بر اساس نقشه‌های هواشناسی، همچنین طی این مدت در قبل از ظهرها جوی نسبتاً آرام، در اواسط روزها هوای نسبتاً گرم و در بعدازظهرها وزش ملایم باد خزری (در مناطق مرکزی گاهی با سرعت تند) پیش‌بینی می‌شود.

البته در سه روز آینده به دلیل نفوذ زبانه‌های پرفشار سطح زمین در منطقه، در ساعات شبانه و اوایل صبح هوای بسیار خنک و نسبتاً سرد در بیشتر مناطق استان تداوم دارد.

در حالیکه اواسط هفته آینده افزایش دما در سطح استان محسوس خواهد بود.

اما از روز چهارشنبه (۱۲اردیبهشت) تا آخر هفته آینده با فعالیت سامانه ناپایدار جوی در شمال غرب کشور، آسمان استان نیمه ابری تا ابری شده و ضمن کاهش نسبی دمای هوا در مناطقی از استان بارش باران انتظار می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود
  • پیش بینی فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در خوزستان
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم
  • پیش‌بینی هوای استان اردبیل در ۵ روز آینده
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • بارش باران امروز در نیمه شرقی کشور
  • پیش‌بینی بارش باران در این استان‌ها
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تندباد برای ۱۱ شهرستان اصفهان تا آخر شب
  • هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟