Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- برادر شهید سلیمانی با اشاره به آخرین وداع حاج قاسم با مادرشان گفت: شهید سلیمانی عاطفه زیادی نسبت به خانواده به‌ویژه نسبت به مادر و پدرم داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حسین سلیمانی امشب در جمع دست‌اندرکاران برگزاری برنامه‌های بیت الزهرای حاج قاسمبا گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان خاطره‌ای از خداحافظی حاج قاسم با مادر که آخرین خداحافظی بود اظهار داشت:مادرمان سخت مریض بود و حاج قاسم برای یک ماموریت حساس باید به سوریه می‌رفت و تاکید بر این بود که شهید سلیمانی در این ماموریت حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه لحظه خداحافظی حاج قاسم با مادر صحنه عجیبی بود خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی در مقابل مادر زانو زد، سر را روی زانوی مادر گذاشت و گفت "مادر حلالم کن."

برادر شهید سلیمانی با اشاره به اینکه حاج قاسم سه مرتبه به سمت حیات رفت و برگشت پیش مادر،همه دم در منتظر حاج قاسم بودند افزود: شهید سلیمانی مجدداً پیش مادر برگشت و در کنار مادر خوابید و او را بغل کرد،سر مادر را بر روی دستش گذاشت و او را نوازش کرد؛ حاج قاسم خیلی نگران بود.

وی با بیان اینکه خواهرم می‌گوید "در مرحله سوم که حاج قاسم دوباره به اتاق برگشت، رختخواب را بالا زد، کف پای مادر را سه مرتبه بوسید و کف پای مادر را بر چشمانش می‌مالید گفت: وقت رفتن به من گفت "خیلی مواظب مادر باش؛ مادر لحظه‌های آخر عمرش است" و حاج قاسم به سوریه رفت و ماموریت بسیار موفقی داشت.

حسین سلیمانی بیان کرد: من پیش مادر آمدم و گفتم "اجازه می‌دهی من بروم" گفت "نه، این هفته اینجا بمان" بعدخواهرم آمد و گفت "مادر می‌گوید برو ولی دوشنبه برگرد" من پیش مادرم آمدم و گفتم "من چهارشنبه می‌آیم" اما مادر گفت "دوشنبه اینجا باش".

آخرین شب عزاداری ایام فاطمیه (س) در بیت الزهرای حاج قاسم به روایت تصویرحال و هوای بیت الزهرای حاج قاسم در شب شهادت حضرت زهرا (س) به روایت تصویرخانه حاج قاسم چگونه تبدیل به بیت‌الزهرا(س) شد؟

وی با اشاره به اینکه من به محل کارم رفته و فراموش کردم که مادر گفته بود دوشنبه برگرد افزود:به من زنگ زدند و گفتند مادر به رحمت خدا رفته است؛ مانده بودم چگونه خبر فوت مادر را به حاج قاسم بدهم، زنگ زدم و گفتم که حال مادر خوب نیست.

برادر شهید سلیمانی با بیان اینکه قرار شد آقای قالیباف خبر فوت مادر را به حاج قاسم بدهد ادامه داد: قالیباف به شهید سلیمانی زنگ زده بوده و گفتند که "هر کار داری بگذار و از سوریه برگرد" حاج قاسم به گفته بود که "مادرم به رحمت خدا رفته است؟" و قالیباف گفته بودند "بله".

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم به من زنگ زد و گفت "برای کسی مزاحمت ایجاد نکنید و وقتی من برگشتم جنازه مادر را به خانه بیاورید" افزود: حاج قاسم در خانه وداع عجیبی با جنازه مادر داشت، او را می‌بوسید و اشک می‌ریخت؛ شهید سلیمانی عاطفه زیادی نسبت به خانواده به‌ویژه نسبت به مادر و پدرم داشت.

انتهای پیام/511/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهید استان کرمان شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهید استان کرمان حاج قاسم با مادر شهید سلیمانی حاج قاسم پیش مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۶۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حاجیه خانم ماه بیگم کریمی مادر شهیدان والامقام علی مراد و علی محمدرضایی شب گذشته به دلیل کهولت سن و بیماری دارفانی را وداع گفت.
پیکر حاجیه خانم ماه بیگم کریمی امروز ساعت ۱۶:۳۰ تشییع و در گلزار شهدای بیستجان شهر زاینده رود به خاک سپرده می‌شود.
شهید علی محمد رضائی سی ام آذر سال ۱۳۶۱ در عملیات محرم و شهید علی مراد محمد رضایی ۲۱ اسفند ۱۳۶۳ در عملیات بدر به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • علت عمده «سقط جنین» چیست؟
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد
  • روایت خزعلی از جنبش تعهد به خانواده
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرده است
  • اظهارات جنجالی دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد! / پرونده باز است