Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیرکل دیوان محاسبات استان کردستان گفت: کارشناسان این سازمان مشاوران امین و مطمئن دستگاه های اجرایی هستند.

مجتبی مقیاسی امروز(چهارشنبه_۲۲دی)در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان،وضعیت گازرسانی در استان کردستان را  مطلوب دانست و اظهار کرد:در زمانی نه چندان دور برای تهیه سوخت زمستانی ساعت ها در صف بودیم تا یک بشکه نفت دریافت کنیم و این مقدار هم در کمترین زمان ممکن به اتمام می رسید در حالی که  اکنون با گسترش خدمات گازرسانی و رسیدن گاز طبیعی به اقصی نقاط کشور و حتی دورترین نقاط مرزی منبع انرژی پاک برای مصرف در دسترس بوده و این موهبت در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پیشرفت زمانی محقق شده که کشور ما تحت تاثیر ظالمانه ترین تحریم های کشورهای مستکبر بوده است و این همه تلاش خستگی ناپذیر برای افزایش رفاه در خطه شهید پرور کردستان جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

مدیرکل دیوان محاسبات استان کردستان بیان کرد: کارشناسان این سازمان مشاوران امین و مطمئن دستگاه های اجرایی هستند و وظیفه این نهاد به عنوان یک دستگاه نظارتی اجرای صحیح ،صریح و سریع قوانین و مقررات است که موجب تدوین راهکارهای مناسب برای پیشرفت و آبادانی استان می گردد و در نهایت رفاه و آسایش مردم را به دنبال دارد.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان  نیز در مورد آخرین وضعیت گازرسانی استان،بیان کرد:در استان کردستان روستاهای صعب العبور و مرزی بسیار زیاد بوده و گازرسانی به این مناطق کوهستانی و دوردست فقط در سایه تلاش سخت و زحمات فراوان همکاران و پیمانکاران اجرایی شرکت گاز استان کردستان محقق شده و تاکنون ۱۴۳۵ روستا و ۳۲ شهر به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شده است.

 احمد فعله گری ادامه داد:عملیات گازرسانی در مناطقی انجام گرفته که قابلیت گازرسانی در آن وجود نداشت،به طوری که حتی روستاهای نقطه صفر مرزی شهرستان های بانه و مریوان هم گازرسانی شده است.

وی با بیان اینکه مردم قدردان این زحمات هستند و می‌دانند که جمهوری اسلامی چه خدمات ارزشمندی به آنها ارائه داده است،خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تامین سوخت مایع به این مناطق صعب العبور،هرساله به سختی و با مشقات فراوان انجام می‌گرفت، شرکت گاز استان کردستان برای توسعه عدالت اجتماعی و هموار شدن راه رشد اقتصادی و اجتماعی و ارتقاء رفاه حال مردم اقدام به گازرسانی کرد.

وی بیشترین فعالیت گازرسانی در استان را گازرسانی به مناطق روستایی دانست و تصریح کرد: در کل استان بیش از۱۲ کیلومتر شبکه گذاری شده که از این میزان ۸۴۰۰ کیلومتر شبکه روستایی و حدود ۳۰۰۰کیلومتر شبکه شهری و بیش از ۶۰۰ کیلومتر شبکه گذاری مناطق صنعتی بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استان کردستان شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۶۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گمرک ایران، طاهر یوسفی مدیر کل توسعه و تجهیز گمرک، گفت: به‌زودی از سوی شرکت دانش‌بنیان «صاپا» ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی تحویل گمرک خواهد شد تا در گمرکات اجرایی کشور مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مدیر کل توسعه و تجهیز گمرک در ادامه تاکید کرد: در یک‌سال اخیر ۱۱ دستگاه آشکارساز چمدانی از سوی این شرکت به گمرک تحویل و در گمرکات نصب شده است.

وی افزود: با اضافه شدن ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی به گمرکات کشور، تعداد دستگاه‌های آشکارساز چمدانی و پالتی در گمرکات اجرایی کشور به تعداد ۱۵۳ دستگاه خواهد رسید.

کد خبر 6096351

دیگر خبرها

  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ قهرمان پیشنهادی از سوی مخاطبان در کردستان
  • عکس‌های خصوصی دختر شیرازی برای انتقام گیری پخش شد!
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده
  • سود حداقل 28 درصد سالیانه تضمینی با خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق املاک و مستغلات «امین شهر»
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور