Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، بازیکنان با تجربه شهرداری گنبد برای قطع نوار شکست‌های اخیر عصر امروز چهارشنبه در سالن ورزشی غدیر ارومیه میهمان تیم قعرنشین لیگ برتر بودند.

عظیم جزیده برای کسب پیروزی در این دیدار خارج از خانه بازیکنان با تجربه ای همچون ادریس دانشفر و موسی سخاوی را به همراه حمید چوگان، فاروق گوک جلی، سیدامین علوی، امین درغنه، شاهین مظلوم روانه میدان کرد تا بتواند تیم جوان و کم تجربه آذر باتری ارمیه را از پیش رو بردارند اما اندیشه های عبدالرحمن رئوفی سرمربی نماینده ارومیه به کمک تیم میزبان آمد و با شناختی که این مربی گنبدی از تیم زادگاهش داشت توانست یک برد شیرین را به هواداران آذر باتری ارومیه هدیه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذرباتری تیم قعرنشین جدول رده‌بندی تا پایان هفته شانزدهم تنها موفق به کسب سه برد و ۱۰ امتیاز شده بود اما شاگردان رئوفی این هفته به بهترین شکل ممکن از امتیاز میزبانی استفاده کرده و چهارمین برد را در کارنامه خود ثبت کردند.

این پیروزی درحالی به نام آذرباتری ثبت شد که دیدار هفته چهارم ۲ تیم با نتیجه سه بر صفر به سود شهرداری گنبد تمام شده بود.

به این ترتیب آذرباتری هم شکست دور رفت را جبران کرد و هم تعداد امتیازاتش را به عدد ۱۳ رساند.

شهرداری گنبد با این باخت به رده دوازدهم سقوط کرد اما با توجه به اینکه سایپای تهران یک بازی عقب افتاده دارد، صرفا با برگزاری آن دیدار و فارغ از نتیجه، نماینده گنبد به رده مقابل پایانی لیگ سقوط می کند و در رده سیزدهم قرار خواهد گرفت.

 اهالی گنبدکاووس از مدیران تیم والیبال شهرداری انتظار دارند هر چه سریعتر برای وضع فعلی نماینده شهرشان در لیگ برتر چاره اندیشی کنند.

ناتوانی مالکان شهرداری گرگان در پرداخت کامل مطالبات بازیکنان این تیم در نیم فصل اول سبب شد تا بازیکنانی همچون یونس نیاز قلیچی و میکاییل تاجر از تیم جدا شده و روانه سایر تیم ها شوند.

 اهالی گنبدکاووس پس از سوارکاری و اسب‌دوانی عاشق توپ و تور هستند و همه والیبال دوستان ایران به خاطر دارند که قبل از شیوع کرونا چندین هزار نفر از اهالی گنبد با حضور درسالن المپیک شرایط بسیار سختی را برای مهمانان ایجاد می کردند.

در دیگر بازی هفته هفدهم پاس گرگان در سیرجان به مصاف فولاد سیرجان ایرانیان رفت .

بازیکنان پاس گرگان فرصتی مناسبی داشتند تا با غلبه بر فولادسیرجان خود را به رده هفتم  و نیمه بالایی جدول برسانند.

در این دیدار فولاد سیرجان ایرانیان در سه دست متوالی و ثبت امتیازات ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۰ میهمانش را با شکست بدرقه و شکست سه بر یک دور رفت مقابل گرگانی‌ها را جبران کرد.

کم فروغی بازیکنان در پست دفاع و سرویس های ناموفق امتیاز گیری بازیکنان سیرجانی را راحت تر از همیشه کرده بود و والیبالیست های گرگان در این دیدار خارج از خانه نتوانستند کاری از پیش ببرند و با یک رده سقوط به رتبه هشتم جدول لیگ برتر سقوط کنند.

شهرداری گنبد تا هفته شانزدهم این رقابت ها با کسب ۶ برد و تحمل ۱۱ شکست و کسب ۲۰ امتیاز در رتبه دوازدهم لیگ برتر والیبال قرار دارد و پاس گرگان هم با کسب هفت برد، تحمل ۱۰ شکست و کسب ۲۲ امتیاز رتبه نهم جدول را به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایرنا ،گر چه برخی تیم های لیگ برتری به دلیل صرف هزینه های فراوان برای جذب ملی پوشان و بازیکنان باتجربه، دست نیافتنی بوده و تصور رقابت با آن ها برای رسیدن به صدر جدول و قهرمانی، برای تیم های گلستانی دشوار است اما ورزش حرفه ای پیش‌شرط‌هایی دارد که موفقیت در آن لزوما به تعداد ملی پوشان و یا رقم هزینه شده برای تیم محدود نمی‌شود.

تیم های گلستانی حاضر درلیگ برتر والیبال نه آنقدر توان مالی دارند که ریخت و پاش کنند و نه آن قدر از لحاظ بودجه ضعیف هستند که ترکیب حداقلی را برای این سطح از رقابت ها آماده نکنند و در این شرایط، تیم های لیگ برتری گلستان تا هفته هفدهم لیگ برتر روند رو به جلو و امیدوارکننده ای داشتند.

در میان ۱۴ تیم حاضر در لیگ برتر والیبال ایران فقط تیم‌های استان گلستان و شهرداری ارومیه به بنگاه اقتصادی و حامیان مالی بخش خصوصی متصل نیستند و بقیه حریفان (حداقل در نام تیم) از خدمات بخش خصوصی برای حمایت مالی بهره مند شده اند.

گلستان صنعت بزرگ و مادری ندارد اما همین صنایع متوسط با چرخش مالی بالا اگر از انگیزه کافی برخوردارند شوند می توانند نیازهای مالی تیم های لیگ برتر والیبال را تامین کنند که مسوولیت بازکردن پای آن ها به ورزش با مسوولان ارشد استان است.

والیبال از گذشته های دور پس از سوارکاری، یکی از پرطرفدارترین ورزش ها در گلستان به شمار می رفت و برگزاری مسابقه والیبال، یک پای ثابت مجالس شادی و جشن مردم این استان محسوب می شد.

حاج خوشگلدی و غیاث الدین صحنه، میکاییل یلمه، ابراهیم و عثمان سن سبیلی، شعبان چهارنایی، ادریس دانشفر، عبدالرحمان رئوفی، فرهاد قائمی، صابر کاظمی، عظیم جزیده و پرویز فرخی، نمونه ای از والیبالیست های نامدار گلستان به شمار می‌روند که برخی از آن ها مانند ابراهیم سن سبیلی در جام جهانی ۱۹۸۹ عنوان کاملترین بازیکن دنیا در رده سنی نوجوانان را کسب کرد.

برچسب‌ها گنبدکاووس استان گلستان گرگان والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس استان گلستان گرگان گنبدکاووس استان گلستان گرگان والیبال لیگ برتر والیبال تیم های لیگ برتر شهرداری گنبد تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۶۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ چهارشنبه شب در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال مادرید به میدان برود تا تکلیف تیم صعود کننده به بازی فینال مشخص شود.

شاگردان توماس توخل روز گذشته در رقابت‌های بوندسلیگا به مصاف اشتوتگارت رفتند و با نتیجه 1-3 در این دیدار شکست خوردند تا جایگاه دومی‌شان در این مسابقات هم به خطر بیفتد و شرایط در آستانه بازی حساس برابر رئال مادرید هم برایشان دشوار شود.

مولر پس از پایان این بازی با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشت:«نمی‌توانیم از نتیجه‌ای که امروز به دست آمد خوشحال باشیم اما باید با شما صادق باشم و بگویم که بازی چهارشنبه شب برابر رئال مادرید برای ما به قدری بزرگ و مهم است که نمی‌توانیم اجازه ورود افکار منفی به ذهن‌مان را بدهیم.»

به نظر می‌رسد که مولر امیدوار است که این نتیجه تلخ تاثیری رو روحیه بازیکنان این تیم در آستانه بازی با رئال نگذارد و آنها بتوانند با روحیه بالا و انگیزه بسیار در این دیدار به پیروزی برسند و راهی بازی فینال در ورزشگاه ومبلی برابر یکی از دو تیم دورتموند یا پاری سن ژرمن شوند.

دیگر خبرها

  • ستاره یونایتد بعد از باخت: تقصیر ما بازیکنان است!
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • کسب رتبه سوم گلستانی ها در مشارکت/ وجود۷۰۰ ناظر در انتخابات گنبد
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد/ افزایش شمار شهدای میس الجبل
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت