Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، سید هاشم صفی الدین رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان در سخنانی در مراسم ششمین سالگرد شهادت شیخ نمر باقر النمر روحانی برجسته عربستانی که در پایتخت لبنان برگزار شد بر ضرورت حمایت از مظلومان تاکید کرد.

وی همچنین افزود که شیخ نمر در حالی که در حال انجام وظیفه اخلاقی، دینی و سیاسی خود بود به شهادت رسید و همین موضوع نشان دهنده این است که وی کودتا نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای سیاسی حزب الله تاکید کرد: شهید نمر خواستار حداقل برابری در کشوری بود که در آن گروه خاصی قدرت را در دست دارند و بقیه گروه‌ها در حاشیه قرار گرفته‌اند.

سید هاشم صفی الدین بیان داشت: شیخ نمر در حالی به شهادت رسید که نه نظامی بود و نه کودتای نظامی کرد و تنها سلاح وی حرف حق بود.

صفی الدین اعلام کرد که هیچ قدرتی در جهان چه با پول، چه با سلطه و قدرت و چه با حمایت آمریکا نمی‌تواند صدای آزادی خواهی که در کنار مستضعفان ایستاده را خاموش کند.

وی در این مراسم گفت: کمترین کاری که در این شرایط می‌توان انجام داد گفتن حرف حق در برابر حاکم ظالم است.

سید صفی الدین با تاکید بر اینکه جریان مقاومت قطعاً پیروز خواهد شد، افزود: آنچه که محور مقاومت تحت فرماندهی حاج قاسم انجام داد، امیدها را بازگرداند و ما را در مسیر نجات برای حفظ شرافت و هویت امت اسلامی قرار داد.

کد خبر 5398536

منبع: مهر

کلیدواژه: لبنان هاشم صفی الدین اعدام شیخ نمر عراق قزاقستان ایالات متحده امریکا روسیه فلسطین رژیم صهیونیستی ایران اوکراین پارلمان عراق ناتو لبنان مذاکرات وین مسکو افغانستان صفی الدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۶۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس

در تنیس اوپن مادرید چهره های آشنایی دیده می شوند.

طرفداری | زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور در جریان بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید با هم ملاقات کردند.

در جریان مسابقات تنیس اوپن مادرید، رافائل نادال مقابل الکس دی مینور قرار گرفته است. این بازی که کمتر از یک ساعت از شروع آن می گذرد، تماشاگران ویژه ای دارد که در بین آن ها زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور نیز به چشم می خورند.

زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • هلاکت ۴ نظامی به دست مبارزان مقاومت در المغراقه غزه
  • استان بوشهر خط مقدم محور مقاومت ایران اسلامی است + تصویر
  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!