Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از آستان نیوز، یوسف ارجونی رئیس سازمان بسیج مداحان کشور اظهار کرد: چهارشنبه ها روز زیارتی حضرت رضا(ع) است. چهارشنبه‌های امام رضایی، فرصت بهره‌مندی از عنایت و مهر حضرت(ع) است. برای امام رضایی شدن چهارشنبه‌ها، باید از خود حضرت الگو بگیریم. امام رضا(ع) به رافت و مهربانی شهرت دارند و خوب است چهارشنبه‌ها با الهام از امام مهربانی‌ها در هر موقعیت و شرایطی که هستیم، در حق دیگران مهربان باشیم و از عنایت و مهر امام(ع) بهره بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امام رضا (ع) نه ‌تنها در حق دوستان، بلکه در حق دشمنان هم مهربان بودند و ما با الگوگیری از حضرت(ع) می‌توانیم در حق یکدیگر مهربانی کنیم؛ ایشان همچنین به دستگیری از مردم اهتمامی ویژه داشته‌اند و چه خوب است به یاد و نام حضرت، ما نیز چنین کنیم.

ارجونی خاطرنشان کرد: ارتباط با امام رضا(ع) مشروط به حضور در حرم نیست. دوری و نزدیکی فاصله در عرض ارادت و محبت به ساحت مقدس امام رضا (ع) تاثیری ندارد و می‌توان از هر جایی دل را راهی صحن و سرای امام رضا (ع) کرد و از انس با ایشان بهره‌مند شد.

وی در ادامه گفت: خادمان حرم انگیزه و هدفی جز خدمت ندارند، از این رو، خادمی حضرت شمس الشموس(ع) محدود و محصور به حضور در حرم نیست. هر جا به عشق و یاد و برای امام رضا(ع) خدمتی به مردم کنیم و در کنار آن خدمت، سبک و سیره رضوی(ع) را هم ترویج دهیم بهترین خدمت‌ها را به ساحت مقدس عالم آل محمد(ص) انجام داده‌ایم.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز چهارشنبه ها امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۶۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کفش هایی با الهام از رم باستان (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین مانع اجرای عدالت، دنیاطلبی و دنیاگرایی است
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • کمی مهربان باشیم (بررسی زندگی و آثار دکتر هروی)
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • همه باید دفاع جانانه و فداکارانه ای از احکام اسلام داشته باشیم
  • کفش هایی با الهام از رم باستان (عکس)
  • دلایل توصیه ائمه(ع) به زیارت حضرت عبدالعظیم(ع)