Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@22:37:07 GMT

سیدعباسی: آماده بازی با فولاد هستیم

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۶۹۱۷

سیدعباسی: آماده بازی با فولاد هستیم

مربی شهرخودرو می‌گوید به دنبال یک نمایش خوب مقابل قهرمان جام حذفی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، داوود سیدعباسی در آستانه دیدار شهرخودرو مقابل فولاد اظهار کرد: فولاد جزو تیم‌های با کیفیت لیگ برتر است و در سالیان اخیر از نظر ساختار باشگاهی و نتیجه فنی و همچنین داشتن بازیکنان خوب ازجمله تیم‌های تراز اول بوده و قهرمان جام حذفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: با وجود اینکه فولاد تیم و کادر فنی خوبی دارد ولی ما هم کاملا آماده هستیم تا نمایش خوبی مقابل این تیم داشته باشیم، اما همچنان از نظر فنی و نیروی انسانی مشکلاتی داریم.

 

مربی شهرخودرو عنوان کرد: بازیکنان ما تلاش خودشان را انجام می‌دهند ولی فردا ابوالفضل عکاشه، مسعود کاظمینی و فلاحیان را دراختیار نداریم، اما امیدوارم مقابل تیم توانمند فولاد یک نمایش خوب ارائه کنیم.

داوود سید عباسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: داوود سید عباسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)

به گزارش ورزش سه، آخرین تمرین نساجی مازندران پیش از دیدار مقابل ذوب آهن برگزار شد و بازیکنان این تیم زیر نظر کادرفنی برنامه‌های تاکتیکی را مرور کردند.

نساجی در هفته بیست و چهارم سه امتیاز مهم خانگی مقابل تراکتور به دست آورد و رقابت در قعر جدول را اوج حساسیت رساند و فردا باید در دیدار سرنوشت سازی دیگر مقابل ذوب آهن به میدان برود.

پیش از شروع تمرین بازیکنان نساجی دور زمین را دویدند و در ادامه کار با توپ را در برنامه‌های خود قرار دادند.

کادرفنی نساجی در گوشه‌هایی از زمین بازیکنان این تیم را زیر نظر گرفتند تا تاکتیک‌هایی که در بازی با ذوب آهن مدنظر دارند با دقت زیادی در تمرین اجرا کنند.

در ادامه تصاویری از تمرین نساجی را مشاهده خواهید کرد:

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو: شکست فصل گذشته مقابل رم دردناک بود؛ از آن بازی درس گرفتیم
  • توقف خارج از خانه ملوان و فولاد/نساجی از سد ذوب‌آهن گذشت
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • کیم مین جائه، نه فرانتس بکن باوئر!
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • جلیقه ضدگلوله بایرن آماده برای متوقف کردن رئال!‏