Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@12:03:53 GMT

دنی آلوز از خطر اخراج فرار کرد؟ (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۷۰۲۹

در لحظات پایانی نیمه اول دنی آلوز یک خطای شدید روی وینیسیوس جونیور انجام داد اما از چشم داور دور ماند.

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار بین دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا با تساوی 1-1 به پایان رسید. ابتدا این رئال مادرید بود که روی یک ضد حمله توسط وینیسیوس جونیور به گل برتری دست یافت اما در ادامه روی اشتباه ادر میلیتائو، دروازه لوس بلانکوس توسط لوک دی یونگ باز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از اتفاقات جالب توجه نیمه اول بازی می‌توان به تقابل دنی آلوز و هم وطنش یعنی وینیسیوس جونیور اشاره کرد. این دو چند بار در مصاف های تک به تک مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این موضوع یکی از جذابیت های نیمه اول به شمار می آمد.

 

اما در لحظات پایانی نیمه اول شاهد یک حرکت خشن از سوی دنی آلوز روی وینیسیوس بودیم. جایی که مدافع برزیلی بارسا روی هوا بلند شد و در هنگام فرود با آرنج ضربه محکمی را به صورت وینیسیوس وارد کرد؛ صحنه ای که از چشم داور دور ماند و حتی توسط VAR نیز مورد بازبینی قرار نگرفت تا به نوعی دنی آلوز از یک خطر بزرگ فرار کرده باشد.

 

 

دنیل آلوز رئال مادرید وینیسیوس جونیور بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید وینیسیوس جونیور بارسلونا وینیسیوس جونیور دنی آلوز نیمه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۷۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز

در پایان رقابت های بین المللی اسکواش قطر جونیور که در رده های سنی مختلف برگزار شد، نمایندگان ایران موفق به کسب دو مدال نقره و برنز شدند.

به‌گزارش ایسنا، در پایان مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور که در دوحه قطر برگزار شد، ورزشکاران ایران موفق به کسب دو مدال نقره و برنز شدند.

در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان به مصاف حریفی از کویت رفت و موفق به کسب مدال نقره این رقابت ها شد. همچنین  در رده سنی کمتر از ۱۳ سال امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز به مصاف حریفی از پاکستان رفت و با شکست این اسکواش باز در جایگاه سوم قرار گرفت.

باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال  برای کسب مقام سومی با ورزشکاری از کویت رقابت کرد و این دیدار را واگذار کرد.

در دیگر رقابت امروز و در رده سنی ۱۹ سال، سید مبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف ورزشکاری از کویت رفت و شکست خورد.

مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم اردیبهشت به میزبانی قطر آغاز شد و امروز با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

در این مسابقات نمایندگانی از کشورهای ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سریلانکا و قطر حضور داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ مدال
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم